Olen 29-vuotias nainen ja olen aviossa 7 vuotta.
Olen ollut muiden miesten kanssaavioliittoni aikana.
Mies haluaa kimppaseksiä.
Hänen kaverit käy meillä panemassa kanssani.
Haluan seksiä myös muilta miehiltä.
Olen useimmiten varattujen miesten kanssa koska voin luottaa parhaiten heidän puhtauteen (taudittomuuteen) eivätkä he puhu niin kylillä eikä kerro miehelleni.
Voin käydä pikaisella kaupassa käydessäni eikä mies ihmettele.
Yksi 17-vuotias mies taas käy meillä ja saan mieheni luvalla naida hänen kanssaan.
Mieheni saa panna minua aina kun haluaa myös kavereidensa kanssa joten vieraiden miesten saama pano ei ole pois mieheni tarpeista.
Varatut miehet!
Anonyymi
11
1473
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin oot?
- Anonyymi
AviopariN38M40 kirjoitti:
Olen Hämeenlinnasta.
Mistä päin olet itse?Hesasta
mä kiinnostan tavata teidän kanssa.
oon 20 v nuorimies ja asun jävenpäässä- Anonyymi
Tuo 38/40 Ilmo on feikki. Milloin mistäkin kotoisin ja roolikin vaihtelee
- Anonyymi
Juurikin näin ja tyhmät puutteessa vastailee
Moikka! Ota yhteyttä. S-posti profiilissäni.
Moikka! Ota yhteyttä [email protected] niin päästään asiaan.
Missä päin?
- Anonyymi
Tuhkaluukussasi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739