Ohhoh. Niin hirvee krapula taas kerran et pakko ottaa loiventavia. Ammattimaisesti loiventamalla krapulan välttää melkeinpä kokonaan, mulla on siitä vuosien kokemus.
V*ttu, iän myötä nämä krapulat vaan pahenee. Ei mun nuorempana tarvinnu mitään tasottavia juoda, kohmelosta selvis sillo aika kivuttomasti.
Krapula jyllää taas
Anonyymi
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla tavalla sinä vain siirrät krapulaa ja loppujen lopuksi se iskee vielä kovempana.
- Anonyymi
Samoin käy muillekin juopoille, kun vanhenee. Aloittajan nuoruus on mennyttä.
- Anonyymi
Häh? Loiventamisen tarkotus ei ole vetää uutta känniä vaan hiljalleen tissutella mieluiten pitkin päivää jotta olo olis siedettävä. Sulla on paha alkoholiongelma jos sun loiventamiset menee aina kännin puolelle. Totta kai se krapula sillo siirtyy ja voi tulla entistä pahempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313616- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913162- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862735- 352530
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882070