Mitä teette koivulle harvennuksessa. Itse jätän sen sijoilleen kaadon jälken. Isommat tyvestä 10 tuumaisia. Kukaan niitä ei halua. Koivu estää valon arvopuilta koska kasvaa niin nopeasti.
Roskapuu koivu harmina.
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
jopas oli viisas aloitus, puuttu aivan kaikki
- Anonyymi
Kerro osoite tulen kyllä hakemaan koivut.
- Anonyymi
Mätän maahan.
- Anonyymi
Maahan jää minultakin. Ei niillä mitään tee. Nyt liiteri täynnä ja pihassa pinossa melkein 20 mottia. Ei kauppa käy, ilmaiseksi pitäisi antaa.
- Anonyymi
Koivu pilasi pyökkimetsän. Jätä Pihlainen istumaan alas. Koiven ruskea kaarnaa ei yhtiötkään osta. Turha kasvi halventaessa.
- Anonyymi
Jo taimikon harvennuksen aikaan poistan liiat koivuntaimet, jätän vain rauduskoivua. Ennakkoraivauksessa poistan leimikolta liian pieneksi jääneet koivut. Isommat ostaa puutavarayhtiö.
- Anonyymi
Polttopuuksi menee koivut ihan hyvin ja hyvin kelpaa. Isommat olen sahannut kenttäsirkelillä tuppeen ja hyvin kelpaa puusepille kuivattuna. Ja tuleehan sitä joskus kuitupuunakin myytyä koivua, tosin hinta aika huono.
Ja ihan puppua, että vain rauduskoivua pitää olla, meillä vaikeissa paikoissa kasvaa hieskoivua, ihan hyvää puusepänpuuta tulee hieskoivustakin, kun sahaa tuppeen ja kuivattaa hyvin.
Kaveri teki konehalliin rungonkin koivusta, kyllä koivusta voi rakentaakin. Koivuhirrestä voi tehdä vaikka aitan tai saunan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904