Mitä teette koivulle harvennuksessa. Itse jätän sen sijoilleen kaadon jälken. Isommat tyvestä 10 tuumaisia. Kukaan niitä ei halua. Koivu estää valon arvopuilta koska kasvaa niin nopeasti.
Roskapuu koivu harmina.
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
jopas oli viisas aloitus, puuttu aivan kaikki
- Anonyymi
Kerro osoite tulen kyllä hakemaan koivut.
- Anonyymi
Mätän maahan.
- Anonyymi
Maahan jää minultakin. Ei niillä mitään tee. Nyt liiteri täynnä ja pihassa pinossa melkein 20 mottia. Ei kauppa käy, ilmaiseksi pitäisi antaa.
- Anonyymi
Koivu pilasi pyökkimetsän. Jätä Pihlainen istumaan alas. Koiven ruskea kaarnaa ei yhtiötkään osta. Turha kasvi halventaessa.
- Anonyymi
Jo taimikon harvennuksen aikaan poistan liiat koivuntaimet, jätän vain rauduskoivua. Ennakkoraivauksessa poistan leimikolta liian pieneksi jääneet koivut. Isommat ostaa puutavarayhtiö.
- Anonyymi
Polttopuuksi menee koivut ihan hyvin ja hyvin kelpaa. Isommat olen sahannut kenttäsirkelillä tuppeen ja hyvin kelpaa puusepille kuivattuna. Ja tuleehan sitä joskus kuitupuunakin myytyä koivua, tosin hinta aika huono.
Ja ihan puppua, että vain rauduskoivua pitää olla, meillä vaikeissa paikoissa kasvaa hieskoivua, ihan hyvää puusepänpuuta tulee hieskoivustakin, kun sahaa tuppeen ja kuivattaa hyvin.
Kaveri teki konehalliin rungonkin koivusta, kyllä koivusta voi rakentaakin. Koivuhirrestä voi tehdä vaikka aitan tai saunan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305657
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123388- 1932291
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan761575Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351437Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741315- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2211177