One Way aloittaa sunnuntaina 1.3.20 klo 19 näyttää hengellistä ohjelmaa antenniverkossa kanavapaikalla 30. Aluksi ohjelmaa tulee vain lauantaisin klo 19 - 20 ja sunnuntaisin klo 19 - 20.30. Muina aikoina kanava on toistaiseksi pimeänä.
Kaapeliverkossa nuo ohjelmat näkyvät erillisen hankittavan lisäantennin avulla. Netin kautta ohjelmat näkyvät myös.
Mutta jos vaikka maaseudulla joku on harmitellut, ettei näe kristillistä tv-kanavaa, niin tässä on nyt tilaisuus...
https://www.onewaymission.fi/2020/02/25/one-way-tvn-ohjelmatiedot-su-1-3/
Hengellistä ohjelmaa antenniverkossa viikonloppuisin
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olen katsonut näitä ohjelmia. Todella hyviä. Suosittelen.
- Anonyymi
Youtubestakin nämä ohjelmat löytyy. Kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
One Wayn Opetuslapseuskoulua käydään lauantaisin klo 15 alkaen antennikanavalla 30. Netistäkin löytyy. Ja Youtubesta.
Suosittelen myös One Wayn Sunnuntaijuhlaa sunnuntaisin klo 10 - 11.00 antennikanavalla 30 ja Netistä ja Youtubesta myös löytyy.- Anonyymi
Sunnuntaiaamuna on ohjelmaa myös klo 9-10.
- Anonyymi
Erittäin hyviä ohjelmia ovatkin. Youtubestakin löytyy.
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi One Way TV:n ohjelmia. Hyvää opetusta ja mielenkiintoisia haastatteluja. Youtubesta itse näitä katselen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836