Loganilla Lapissa

Anonyymi

Ajelin viime viikolla Lapista kotiin ja ihmettelin mikä ihmeen vimma on varsinkin Bemari ja Audikuskeilla ohittaa Dacia.
Sitten kuitenkin jäädään eteen törttöilemään eikä ajeta yhtään kovempaa.
Eikö ego kestä Dacian perässä ajamista.

12

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soon niin ruma, ettei sitä voi edes katsoa.

• Anonyymi

Näet kumminkin vaivaa siitä tulla tänne kirjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näet kumminkin vaivaa siitä tulla tänne kirjoittaa

Kuten myös sinä.

• Anonyymi

Suurin osa niistä ohittelijoista ajaa velka-autolla.Se minua huvittaa. Dacian perässä ajaminen on vaikeaa.

• Anonyymi

Taitaa yleisesti suurin osuus olla velka-autoja oli sitten kyseessä MB tai Dacia. Toisilla on vaan varaa maksaa hiukan enemmän autostaan kuin toisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa yleisesti suurin osuus olla velka-autoja oli sitten kyseessä MB tai Dacia. Toisilla on vaan varaa maksaa hiukan enemmän autostaan kuin toisen..

Minulla on maksukykyä, mutta ei maksuhalua. Oma Dacia riittää tarpeisiini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on maksukykyä, mutta ei maksuhalua. Oma Dacia riittää tarpeisiini.

Elämä on valintoja. Maksukykyä taas voidaan arvioida monella tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle maksukyky tarkoittaa, että voisin ostaa paljon kalliimman auton omila rahoillani, jos
        haluaisin, mutta en näe siihen mitään tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on valintoja:: Sanoisin tuohon että hyvin maksukykyiset Audi ja BMW.n omistajat eivät yleensä palloile näillä palstoilla,,siis ne jotka voisivat ostaa sen vaikka omilla rahoilla,oli sitten lainaa siinä tapauksessa tai ei. Onhan tässä tietenkin se toinen vaihtoehto maksukyvyssä jos autovelallisella pysyy työpaikka jäljellä mutta sitten kun työpaikka häviää niin tälle maksukyvylle tulee uudelleen arviointi ja näitähän autovelalliset yleensä on .. Aika epävarmaa jos sitä sanotaan maksukyvyksi !!

• Anonyymi

Yleensä nämä Daciakuskit ajaa ensin -10 nopeusrajoituksesta, ja sitten kun joku pyrkii ohi, löytyykin sitä vauhtia ihan yhtäkkiä.
      Pitäkää se oma vauhtinne älkääkä yrittäjä roikkua sen juuri ohittaneet perässä.
      Ette siitä kuitenkaan saa vetoapua pitkäksi aikaa.

• Anonyymi

BMW ja Audimiehillä on varmaan ne omat ongelmat :BMW mies ajaa ylinopeutta sen takia että jos imusarja on hulmahtamaisillaan tuleen niin vastatuuli voi ehkä sammuttaa sen vähäksi aikaa, Audimies kun on taas kuullut noista katkeilevista kokkaremmeistä niin hänellä on kiire keritä verstaalle tarkastukseen ennen työajan päättymistä

• Anonyymi

Ei ole Dacian syytä. Itse ajelen pikkuautoilla.
      Kehälällä 1 ja 3 ja motarilla raivo-ohituksia.
      Pakut sama juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2393
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2101
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1657
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      56
      1595
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1560
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1456
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      148
      1394
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1190
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1148
    Aihe