599,00 / olisko kohillaan, jos 4G yhteydet pelaa niinkuin muilla merkeillä, pieni pelko kun aikoinaan 7 tolpat ei näyttänyt täyttä kun harvoin. Xs olis 649,00 liian pieni näyttö ainoa miinus.
iPhone XR päivän hinta
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä 600€ maksavaksi laitteeksi 👍
Itse tosin harkitsisin myös iPhone 11 - mallia.- Anonyymi
Ok,se tarjous loppui olen miettinyt myös XS nyt 649,00€ satasen halvempi kuin 11. Mutta se akku kestääkö päivää edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok,se tarjous loppui olen miettinyt myös XS nyt 649,00€ satasen halvempi kuin 11. Mutta se akku kestääkö päivää edes?
Edelleen liian kallis puhelimeksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xs:n akku kestää normaalissa aktiivikäytössä noin yhden päivän, mutta toki se on aina käytöstä kiinni. Kevyessä käytössä akku kestää kaksi päivää, mutta oikein kovassa käytössä ei välttämättä yhtäkään.
Iphone 11 ja iPhone XR ovat akunkestonsa puolesta parempia, ne kestävät normaalissa aktiivikäytössä kaksi päivää, keveyessä käytössä jopa pidempään. Ainakin akku kestää taatusti iltaan asti, jopa erittäin kovassa käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xs:n akku kestää normaalissa aktiivikäytössä noin yhden päivän, mutta toki se on aina käytöstä kiinni. Kevyessä käytössä akku kestää kaksi päivää, mutta oikein kovassa käytössä ei välttämättä yhtäkään.
Iphone 11 ja iPhone XR ovat akunkestonsa puolesta parempia, ne kestävät normaalissa aktiivikäytössä kaksi päivää, keveyessä käytössä jopa pidempään. Ainakin akku kestää taatusti iltaan asti, jopa erittäin kovassa käytössä.Ja iPhone 11 lisäksi:
Iso näyttö
Parempi kamera kuin edellä mainituissa
Nopeampi, parempi modeemi
Vuoden pidempi päivitystuki
128GB versio vain vähän perusversiota kalliimpi
- Kalliimpi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683