Sä olet se lääke mun sydänsärkyihin

Voisitko antaa mulle annoksen sinua?
1676
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Voi muruseni, tulepa hakemaan rohtosi vaikka heti, niin lääkitään toisiamme. Olen hereillä vielä ainakin pari tuntia, asianhaarojen vaatiessa myös mahdollisesti pidempään...; )

Äänestä

Saat koko paketin reseptivapaasti. Öitä.

Äänestä

Olet siis rakkausnarkkari. No ehkä mä voisin muutaman pisaran antaa sulle rakkausmehuani lääkkeeksi.

Äänestä

Jos hän kysyisi, totta kai sen hänelle antaisin. Saisi kuuntevat korvat, läsnäolevat silmät ja rakastuneen katseen. Saisi paijausta, halia ja läheisyyttä. Pääsisi lusikkaankin, jos haluaa. Itse nakin haluaisin. Jos tarve olisi pusuttelulle tai rakastelulle, niin ei minulla olisi hänen suhteensa tarve estellä tuollakaan osa-alueella. 😉

Äänestä
  • Nakkeja pidetään jääkaapissa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nakkeja pidetään jääkaapissa.

Ainakin 😂😂😂

Äänestä

Luulen että olet tullut resistentiksi. Sinun pitäisi vieroittaa itsesi.

Äänestä

Antaisin mielelläni, jos tiedostaisin olevani sinulle elämän- ja rakkaudeneliksiiriä?

Äänestä

hänelle, antaisin
=)

Äänestä
  • Toki. Eikä maksa mitään.

Äänestä

Olisiko annoksesi sitä, että panisit häntä kerran? Ja huomauttaisit, ettei voi olla enempää - että se on vain tämä yö.

Äänestä
  • Rakadtunut ihminen voisi valita jopsa sen, vaikkavse loukkaisi ja satuttaisi häntä...

Äänestä

Minä sain tänään oikein mukavasti piristävän annoksen erästä ;) enemmänkin olisin ehdottomasti ottanut jos vaan olisi ollut mahdollista. Hän oli kyllä todella sexy, ai että!

Äänestä

Joskus pienet asiat ovat niitä kauniimpia.💖 Toki rakastelukin on kaunista silloin, kun se tapahtuu rakkaudesta.

Äänestä

Se nainen on jo määritellyt elämänsä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Voisitko antaa mulle annoksen sinua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu