Voisitko antaa mulle annoksen sinua?
Sä olet se lääke mun sydänsärkyihin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi muruseni, tulepa hakemaan rohtosi vaikka heti, niin lääkitään toisiamme. Olen hereillä vielä ainakin pari tuntia, asianhaarojen vaatiessa myös mahdollisesti pidempään...; )
- Anonyymi
Saat koko paketin reseptivapaasti. Öitä.
- Anonyymi
Olet siis rakkausnarkkari. No ehkä mä voisin muutaman pisaran antaa sulle rakkausmehuani lääkkeeksi.
- Anonyymi
Jos hän kysyisi, totta kai sen hänelle antaisin. Saisi kuuntevat korvat, läsnäolevat silmät ja rakastuneen katseen. Saisi paijausta, halia ja läheisyyttä. Pääsisi lusikkaankin, jos haluaa. Itse nakin haluaisin. Jos tarve olisi pusuttelulle tai rakastelulle, niin ei minulla olisi hänen suhteensa tarve estellä tuollakaan osa-alueella. 😉
- Anonyymi
Nakkeja pidetään jääkaapissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakkeja pidetään jääkaapissa.
Ainakin 😂😂😂
- Anonyymi
Luulen että olet tullut resistentiksi. Sinun pitäisi vieroittaa itsesi.
- Anonyymi
Antaisin mielelläni, jos tiedostaisin olevani sinulle elämän- ja rakkaudeneliksiiriä?
hänelle, antaisin
=)- Anonyymi
Toki. Eikä maksa mitään.
- Anonyymi
avioiduttuasi olisi suotavaa relienssi, niin jatka elämääsi. eteenpäin
https://www.youtube.com/watch?v=8xPaeONSn_8 - Anonyymi
Olisiko annoksesi sitä, että panisit häntä kerran? Ja huomauttaisit, ettei voi olla enempää - että se on vain tämä yö.
- Anonyymi
Rakadtunut ihminen voisi valita jopsa sen, vaikkavse loukkaisi ja satuttaisi häntä...
- Anonyymi
Minä sain tänään oikein mukavasti piristävän annoksen erästä ;) enemmänkin olisin ehdottomasti ottanut jos vaan olisi ollut mahdollista. Hän oli kyllä todella sexy, ai että!
- Anonyymi
Joskus pienet asiat ovat niitä kauniimpia.💖 Toki rakastelukin on kaunista silloin, kun se tapahtuu rakkaudesta.
- Anonyymi
Se nainen on jo määritellyt elämänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426