Vauhtia vanhalla kolmostiellä.

Anonyymi

Torstai- aamupäivällä Riihimäen ja Tervakosken välillä minut ohitti punainen auto vauhdilla jolla 200 km. tunnissa kulkeva olisi jäänyt jalkoihin.
Siis formula 1-vauhtia.

Aikaa automerkin arviointiin ei minulla ollut kuin että Porsche se ei ollut.

Mutta komiaa oli nähdä kunnon vauhtia.

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaisia havaintoja tuolta väliltä. Kaikki kiireiset eivät viitsi koukata moottoritien kautta.

      • Anonyymi

        Ei koska en asu motarin varressa
        Vaan vanhan tien johon pääsee heti ajamaan vauhdikkaasti :)
        Sillä aikaa kun pyörii motarille ehtii vanhaa tietä pitkälle kun nostaa vauhdin reippaaksi


    • Anonyymi

      Tai sitten tullut kiire koukata pois motarilta, jos vaikka ajanut polliiseja vastaan

    • Anonyymi

      Mieleeni tuli se formulakuski, joka kajautti ulos Linnatuulen rampista kun kolmostie oli suolattu, mutta ramppi oli kirkkaan jään peitossa.
      Tietoni mukaan se oli Salo, joka juuri silloin oli päässyt Ferrarille.
      Ajolisenssi olisi tuomittu kuivumaan, jos poliisit olisivat muilta kiireiltään paikalle ehtineet. Ymmärsivät yskän.

    • Anonyymi

      Piti vähä koetella
      Onneks oli vähän liikennettä

    • Anonyymi

      Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos👍

      • Anonyymi

        Ei kyl tuon nopeuden näkijä on jo illalla jättäny kissan ulos :D
        Ei tainnu tänää olla mittaamassa ku tultiin vähän kovempaa Riihimäeltä pizzan hausta
        Ei jäähtyny sitähä sä kuitenki kysyt kohta :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe