Eikö viranomaisetkaan puutu asiaan ?

Anonyymi

Onhan se kummaa Autohuollon pihalla katkuaa nokilekoja ja muita vanhoja autoja kokoajan. Hengitysvaikeuksia tulee kauppareissulla.

20

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko ottavat hintaa jakohihnan vaihto golf tdi?

      • Anonyymi

        vins, ajele kaupunkiin huoltoon ja ota kavereita mukaan maksavat osan polttoaineista, meijän kaveriporukka tekee niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vins, ajele kaupunkiin huoltoon ja ota kavereita mukaan maksavat osan polttoaineista, meijän kaveriporukka tekee niin

        Kyselkääpä tästä numerosta auton osia virosta, tulee joutuimmin kuin lähikirkolta ja puolta halvemmalla. Tilaamme porukalla kerralla huolto osat ja työt teetämme kaupungissa halvalla.
        PUH, 358 931588839


    • Anonyymi

      No niin. Minä luulin että tämä autohuollon moittija on kuollut. Elähän mittään , on se elossa !! Voi raukka, osta niitä kasvosuojia niin voit varautua korona virukseen.

      • Anonyymi

        Ompahan viisas kommentoija jatkahan samaan malliin, hyvä tulee.


    • Anonyymi

      Autohuollossa istuu äijäkööri, eikä siellä osata asiakas palvelua. Ja korjaukset ovat kalliita, korjaus arviota on vaikea saada, korjaus arviot ovat yli mitoitettettuja .Säästin 160E kun vein auton korjattavaksi muualle. Selli on samallainen paikka ,tavaroita ei ole ja saa kysellä monta kertaa ja paljonko esimerkiksi akku maksaa jos tilaa. kylla pitäisi saa a Puolangalle ammattitaitoinen autokorjaamo, ja rehellinen.

      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa. Autohuollon kaksikko on parasta A-luokkaa. Leipivaaralta löytyy vielä kolmas.


      • Anonyymi

        Kävit siis Mikalla auton huollattamassa ja säästit 160,ntä egua onnittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävit siis Mikalla auton huollattamassa ja säästit 160,ntä egua onnittelut.

        Minäkin huollatan auton Mikalla. Leipivaaralla hommahoituu, mutta jos ei hetimmiten kerkiä ajelen sitten kaupunkiin, koska parempi niin kuin turvautua muihin käettömiin rassaajiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävit siis Mikalla auton huollattamassa ja säästit 160,ntä egua onnittelut.

        Kävin kaupungissa ja säästin 160e, missä se mika toimii?


    • Anonyymi

      Suosittelen Moilasen Korjaamoa Leipivaaralla. Homma hoituu ja kohtuuhinnalla!

      • Anonyymi

        mutta muista ALV pitää maksa aina


    • Anonyymi

      Minulla herää kysymys miksi punanaamaukkeli ei istu lähimmässä marttaköörissä eli Auhonkadulla vaan menee sellille?

      • Anonyymi

        olisikkohan vika köörin jutuissa ??????=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisikkohan vika köörin jutuissa ??????=

        On teillä elämä , kun pitää vahtia kuka istuu missäkin. Mene ja istu itsekkin jos noin harmittaa.


    • Anonyymi

      Älä puhu paskaa.

    • Anonyymi

      Älä hengitä. Eli haluat tappaa viimeiset yritykset syrjäkylältä? Aiot äänestää kommareita?

      • Anonyymi

        kommarit vennään junnaan


    • Anonyymi

      Vanha ? Liekö hengitysvikasi iän tuomaa ? Siihen on lääke

    • Anonyymi

      kierrä eri kautta jos henkeen ottaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe