Onko laatu kärsinyt

Anonyymi

Mikä näitä Quashgai merkkisiä autoja riivaa talvella, 2 autoa olen nähnyt siirrettävän lavettiautolla ja yhtä korjattiin parkkihallissa nokkapelti ylhäällä, yksi niin ikään kadunvarressa korjauksen alla. Eihän nyt ole pakkasistakaan riesaa ollut.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lue TM ja Tuulilasin käyttötesti.

      Kasvain oli myös pahimmasta päästä jossain katsastustilastossa.

      Mutta papat ostaa, koska luotettava Datsun. Kovin pahasti ei nuo em. lehdetkään uskaltaneet autoja haukkua, vaikka vikoja piisasi niin, ettei palstatila riittänyt kaikkien luettelemiseen. Jos luottoautoa moittii, lehtien toimitukset hukkuvat karvahattupappojen vihaiseen palautteeseen. "auto ei voi olla huono, koska minä olen sen ostanut".

      Näin ne luotettavat järkiautot synnytetään...

    • Anonyymi

      Mt trollin massapostaus TRÖÖÖÖLLAUS jälleen. Tätä mielikuvitus tuubaa palsta täynnä. Massapostaus ja mielikuvitus tuuban postaus Suolen säännöissä kielletty. .mut mites käytännössä. . Trolli elää huomiosta.. Ei mitään kommentteja näihin mielikuvitus vika spammeihin.

    • Anonyymi

      Siinäpä älykästä palautetta luotettavan datsunin ostaneelta datsunpapallta.

      Mitään ei myönnetä, ettei maine järkiautomiehenä kärsi.

    • Anonyymi

      Niin meilläkin oli huom. oli sellainen kun se ei oikein pysynyt käynnissä , se pikkumoottori automaatilla sammui lähes aina vaikka kuinka sitä päivitettiin "pahaan " paikkaan mistä muilla merkeillä selvisi hyvin ja sitten siihen öljyn kulutukseen tuli stoppi , ne vaihtoi koko moottorin 45 000km ajettu ja me vaihdettiin qauqai sitten takaisin skodaan että ihan totta on näitä mutta vain volkkareita ja skodat molllataan....

    • Anonyymi

      Muuta en tiedä, kuin noita quashgai tai mitä ovat on joka puolella ja hirveitä määriä. Välillä tuntuu melkein joka kolmas auto on ko.mallia.

      Jotain hyvää siinä siis on, kun kauppa on käynyt.

      • Anonyymi

        No eihän kukaan myönnä paskaa ostaneensa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe