ihmeen pääsiäinen... no,eiköhän tää ooo yks turhuuden juhla... Onneksi ei tarvi ottaa mitäääääään..... uuuuhhh...
VOI DAMN!!!!
6
857
Vastaukset
- irkku
Minusta pääsiäinen on juhlien juhla. Jeesus Kristus ristiinnaulittiin meidän kaikkien ihmisten syntien tähden. Hänet Jumala teki synniksi, että meillä on mahdollisuus päästä taivaaseen, uskomalla Jeesukseen Kristukseen ja pyytämällä Häneltä syntimme anteeksi. Jeesus Kristus ei jäänyt ristille, vaan hänet haudattiin ja Hän nousi kolmantena päivänä haudasta. Hän nousi taivaaseen ja elää tänäkin päivänä. Ihana pääsiäinen, Kiitos Jumalalle Hänen rakkaudestaan. Tämä on ilosanoma siis evankeliumi, joka kuuluu sinullekin. Toivon, että jonakin päivänä voit uskoa tämän ilosanoman. Toivon elämääsi Jumalan siunausta! T. Anneli
- irkku
Kirjoitin virheellisesti otsikon. Tämä on korjaus siihen.
- eek
irkku kirjoitti:
Kirjoitin virheellisesti otsikon. Tämä on korjaus siihen.
on se hyvä ku meillä on näitä pilkunviilaajia... häpeä
- henni8
pääsiäinen ei merkitse minulle mitään.. paitsi sitä että on enemmän vapaata..ja aikaa nauttia perheen kanssa olemisesta.Mieskin on enemmän kotona
- irkku
On se vaan harmi, että tässä ns. kristityssä maassa ei pääsiäisen vietto merkitse enää mitään. Toivon, että eräänä päivänä saat kohdata Jumalan rakkauden, että saat sanoa Jeesus Kristus on minun Herrani ja Vapahtajani ja olen saanut syntini anteeksi. Yksin armosta Jeesuksen ristinkuoleman ansiosta (pitkäperjantai on tästä muistona) tämä tapahtuu. Rukous on tie, kun olet valmis, niin rukoile, silloin kristilliset juhlapyhät saavat merkityksen. Onhan se mukavaa kun on vapaapäiviä, kyllä itsekin kaipaan niitä.
- Valkoinen noita
Ja jouluko ei sitten ole TURHA jubilee??
Veikkaan että diggaat siitä ihan erilailla.
Mulle ei juhlat merkkaa mitään uskonnollista,vaan vuodenaikoja.Elän niiden vanavedessä,ja miellän vuoden juhlat niiden mukaan.
Kieltäydyn viettämästä joulua.Se se vasta krääsä ja synkkisjuhla onkin.Keskellä pimeää talvea.Yyh.=(.Ei merkkaa minulle mitään.
Mutta pääsiäinen,se on kevään ja valon juhla!Ja
saapi rauhoittua kunnolla,mikä ei sekään joululta luonnistu.
Minusta pääsiäinen on vuoden paras pippalo!
Toivon hiljaa,että ihmiset heräisivät pikkuhiljaa pääsiäiseen enemmän,ja antaisivat sille enemmän arvoa,sillä mikä voisi olla arvokkaampaa Pohjolassa,kuin tuleva valo ja lämpö ,pimeän ja kylmän jälkeen? Tai,onhan niitä kai,mutta vuodenajoista puhuttaessa.....
Pääsiäinen rulez!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982