Tässä kun radiosta kuunteli Corona-iltaa, tuli mieleen maanpuolustuksellinen näkökulmaa. Millainen ase tämmöinen virus olisi... Sillä saataisiin kyllä valloitettava maa sekasorron valtaan ennen varsinaista hyökkäystä. Toisaalta korona on aika lievä, mutta hysteriaa sillä kyllä kohteessa pystyttäisiin lietsomaan.
Miten sitten joku muu biologinen ase, joka vie esim taistelukyvyn, tuberkuloosi, tms, johon sairastunut ei olisi enää taistelukykyinen. Toivottavasti, tai uskon että varmasti maan turvallisuudesta vastaavat ovat myös tätä asiaa miettineet. Usein tämmöiseen sotkeutuu toki siviiliväestön turvallisuus, se vie osaltaan toimintakykyä myös armeijalta.
No, todennäköisesti ne jotka jotain tietävät, eivät saa/halua kommentoida, mutta leikitään me maallikot vähän ajatuksella..
Corona vihollisen aseena?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän itse Herra puuttunut maailman ja Euroopan globalisointiin koronaviruksen
muodossa,kuten aikanaan Baapelin hävitykseen.Jokainen kansa pysyköön
omassa maassaan,omalla alueellaan,älköökö mielikö vallata ja tunkeutua
vieraitten maiden alueille.Kansojen sekoitus on lopetettava.- Anonyymi
Jos et itse harrasta matkailua, niin anna niiden harrastaa, joille se on kirjoitettu "tähtiin". Kaiken maailman rajoittajia on muutenkin maailmassa, ja liikkumis rajoitusten takia porukat sisäsiittoistuu. Puhutaan jopa sallan syndroomasta.
Yhteiskunnan toimivuus perustuu terveisiin geeneihin ymmärtääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783