Linja-autosta se alkoi

Anonyymi

Olin v. 1968 töissä Porissa ja reissasin usein vanhaan kotikaupunkiin Turkuun bussilla. Siihen aikaan oltiin vielä työssä lauantainakin klo kahteentoista niin että matkaan iltapäivällä ja takaisin myöhään sunnuntaiiltana. Sattui Turussa illalla viereen kiva tytö ja ruvettiin heti juttelemaan. Hän oli käynyt tapaamassa poikaystävää joka opiskeli Turussa. Kertoi että oli aika väsynyt kun nukkuminen oli jäänyt vähiin ja nusimista enemmän mikä ei siihen aikaan ollut niin tavakkista. Niinpä hän jo puolessa matkassa nukahti ja minun piti laiittaa käsi ympärille että ei olisi kallistunut käytävään päin. kuin itsestään käsi meni tiissin päälle ja tuntui mukavalle. En tiedä nukkuiko hän mutta hänen kätensä löysi jalkovälistä kulini joka alkoi seisoa. oli mukava matkustaa . Tuli tavaksi matkustaa ainakin iltaisin yhdessä ja hänellä oli tapana estootomast kertoa heidän panemisistaan, Kyseli olenko minä saanut viikonlopuna pillua mutta minun tyttöni oli niin vanhanaikainen että sai vaan tiissiä silittää ja pussata. Keväällä kun oli minihamemuoti niin hään nätti kuinka sukkahousun housuosan reuna näkyi hameen alta ja kokeilin kädellä ettei enmpää 15 cm ollut maykaa pilluun eikä ollut kirettä ottaa kättä pois. Hän laittoi käden taskuuni ja puristeli kullia. Kesällä hänen poikaystävänsä oli työharjoittelussa Saksassa ja minullakin oli jo auto joten yhteiset matkat loppuivat. Menimme ajelulle Yyteriin vähän syrjäisemmälle rannan kohdalle, mukana mansikoita ja otin huovan autosta ettei tarvinnut sannalla istua.Hän jutteli että poikaystävällä oli kyllä hänen puolestaan lupa vierailla vaikka Reeperbahnin huorissa kunhan muisti käyttää kortonkia ja on kai hänelläkin oikeus tavata muita. Öli kuuma . vähennettiin vaatteita, hän riisui hammen ja rintsikat ja taisin siinä vähän auttaakin. Minä otin kaikki vaatteet pois kun olen aina tykännyt kun tuli hivelee alastonta ihoa mutta jätin vielä kyrvän jalkojen väliin .. Söimme mansikoita ja asetin yhden mansikan hänen napaansa ja hän minulle. Sien poimimme ne huulillamme ja kun hän oti mansikan minulta niin hän sitten kevyesti suuteli kulliani. Nyt tasapuolisuuden nimissä riisuin hänen pikkuhousunsa ja asetin mansikan häpykarvoihin josta sen nappasin suuhuni ja jatkoin pillun a suutelemalla. Me istuimme dyynin suojassa pienessä montussa jonne ei näkynyt kauempaa. Kullini seisoi tanakasti ja kaivoin Venuksen esille ja hän halusi itse sen rullata kullin päälle. En ollut nussinut sitä ennen kuin erään kotikylän yleisen naisen kanssa ja erään tytön kanssa jalkojen väliin vaan. Hän ohjasi kullin taitavast karvojen kesketä oikeaan paikkaan ja aaloin työnnellä ja hän kiemurteli alla ja nosi persettän ylös vastaan. Eihän se kauan kestänyt kun olin niin kokematon ja siemensyösy oli paaston jälkeen iso mutta kyllä märkä oli hänenkin pillunsa. Katsottiin kortongissa olevaa sperm,aa ja ihmeteltiin että pienestä se elämä voi alkaa. Sen verran oli hiki että pakko oli päästä uimaan mutta kummallakan ei ollut uima-asua mukana. Hän sanoi että tässä kohtaa rantaa sivummalla moni käy alasti uimass ja hän itsekin usein iltaisin- Ninnpä menimme reipppaasti uimaan ja kullikin jo riippui löysempänä. Yyterissä v ai on niin matalaa että saa kahlata pitkän matkaa ennenkuin on vyötäisiä myöten vedessä. Liottiin siellä pitkän aikaa ja vesi oli ihanan lämmintä. Kun oli aika mmennä ylös vedestä niin lähelle meidän monttua oli tullut kaksi vanhempaa pariskuntaa mutta olivathan he jo nähneet kun kahlasimmealasti niin emme ruvenneet kiertotitä käyttämään vaan marssimme suoraan ohi ja sanoimme iloisesti että uimaan vaan, vesi on lämmintä ja he hymyilivät takaisin. Siis aivan luonnollista ola alasti. Sovittiin että otetaan myöhemmin uusinta. Tämä oli jonkun tehtaan pomon tytär ja heillä oli mökki järven rannalla melko lähellä. Parin viikon päästä hänen vanhempansa olivat lomamatkalla jossain Suomessa ja hän kutsui minut sinne. Tankkasin viiniä, olutta ja makkaraa ja tietysti kortsuja paketti mukaan. Se oli oikein kiva hirsimökki ja rantasauna eikä naapureita näköpiirissä- Kannettiin kamat sisään ja sauna lämpiämään. Vaatteet pois ja uimaan pehmeään järviveteen eikä niitä vaateita enää sinä viikonloppuna enää pälle laitettu. Söimme vähä voileipiä kuistilla saunan läpiämistä odotellessa. Kun en voinut olla katsomatta hänen rintojaan niin hänkin huomasi että saunanpolula asteli mies ja kulli ja hän otti kuistilta rantapatjan ja menimme nurmikolle istumaa ja kohta " astumaaan " niin kuin sonni tekee .Sillä hän sanoi että voi sen tehdä toisellakin tavalla. Juuri oli ilmestynyt R-kiodkiin vihkonen jossa oli piirroksina arilaisia asentoja. Kokeillaanko takaapäin kuin eläimet. hän kysyi. Jos neuvot niin kokeillaan vaan. Hän hieroi kullini juhlakuntoon ha minä silitin pillua karvojen välistä ja rupesi se tuntumaan kostealta. Hän meni kontalleen ja pyllisti nin että mustat pillunkarvat näkyivät taaksee. Kokeile nyt sormella ja löydä oikea reikä, hän nauroi. No löytyihän se ja ihan hitaasti sain työnnettyä kortonkin peittämän

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        146
        2550
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        24
        1986
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1968
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        89
        1776
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        67
        1530
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1306
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1202
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1188
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1188
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1167
      Aihe