Raamatun totuus raatelee valhelestadiolaisuuden!

KR 1933/-38
Jer. 7:4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Miika 3:11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet tämän palstan vihapuheen päätekijöitä.

• Lisää vihapuhetta Raamatusta valhelestadiolaisille.

KR 1933/-38
        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Matt. 3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

Matt. 15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.

Matt. 15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.

Matt. 23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

Luuk. 3:7 Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Lisää vihapuhetta Raamatusta valhelestadiolaisille.

KR 1933/-38
        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Matt. 3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

Matt. 15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.

Matt. 15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.

Matt. 23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

Luuk. 3:7 Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?

Omavanhurskaan papin kaapuun pukeutunut vihapuheen esittäjä.

• Anonyymi

Tulihan se taas sieltä, saatanan sanomaa saalemista. Senkin kustolppa.

• Matteuksen evankeliumi:
        12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa

• Sananlaskut
      20:9 Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, olen puhdas synnistäni"?

Vastaus: Valhelestadiolaiset!

• Sananlaskut
      20:9 Kuka voi sanoa: "Olen puhdistanut sydämeni, olen puhdas synnistäni"?

Vastaus: Valhelestadiolaiset!

• Anonyymi

Sl.1:27 Heittiö penkoo esiin pahaa, hänen huulillaan on kuin polttava tuli.

• Anonyymi kirjoitti:

"""""Haluan uskoa syntini anteeksi""""

1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa se on näin

Sananl. 1:27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.

Oliko ensimmäinen kerta kun lestadiolainen väärentää Raamattua?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo sitaattisi on?

• Anonyymi

Raamatussa ei kukaan usko syntejään anteeksi!

Miksi tämä fakta ei haittaa veeälliä, saisko siihen selityksen!

• Anonyymi

Velluilla ei Raamattu ole korkeassa kurssissa niin että sen totuuksia pidettäisiin etusijalla vl-valheisiin nähden, jotka tulevat perimätietona ohi Raamatun.

He kokevat Raamatun sitaatit niin vastenmielisinä että he kokevat sen sanoman tulevan vihollisleiristään "saalemista".

• Anonyymi

Velluilla ei Raamattu ole korkeassa kurssissa niin että sen totuuksia pidettäisiin etusijalla vl-valheisiin nähden, jotka tulevat perimätietona ohi Raamatun.

He kokevat Raamatun sitaatit niin vastenmielisinä että he kokevat sen sanoman tulevan vihollisleiristään "saalemista".

• Anonyymi

Hyvin kevyin perustein tuomitsette toisianne. Aloittajalle sanoisin, että Jumalan sanan raatelee jokaista, joka on Jumalan lain kautta herännyt totuudentuntoon. Sana raatelee koska se osoittaa, että me olemme syntisiä ihmisiä ja tarvitsemme sen vuoksi parannusta joka päivä.

Mitä tämä parannus sitten on? Onko se elintapojen fixaamista (siveyttä siis), vai ihan jotakin muuta. No on ihan muuta. Pyhittyminen on yhä syvenevää synnin ja armon tuntoa.

Antinomistit uskovat että laki on kumottu, eikä syntiä enään ole. Näinhän ei ole! Laki on lihalle, jos huoraat se on synti, jos varastat se on synti, jos ahnehdit se on synti, etc. Mutta Hengestä = Jumalasta uskon ja kasteen kautta syntynyt meissä, on vapaa laista. Vanha ihminen ei synny uudesti, kuten harhaopettajat uskottelevat itselleen ja muille. Uudestisyntynyt ihminen on uusi luomus KRISTUKSESSA JEESUKSESSA. Tästä seuraa loppuelämän mittainen kamppailu tämän uuden ihmisemme ja vanhan luontomme välillä.

Matt. 5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
      Matt. 5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Minä en tuomitse ketään, eikä minulla ole oikeutta siihen!

Minä en väitä ettei syntiä enää ole!

On kahdenlaisia syntisiä: toiset ovat armahdettuja syntisiä, eli heitä ei tuomita.

Sitten on syntisiä kuten lestadiolaiset jotka kuvittelevat että ihminen voisi antaa syntejä anteeksi hokemalla Jeesuksen nimeä. He menevät ilman armahdusta kuolemaansa aikanaan, tukenaan vain vl-puhvelin valhe. Heille Herra sanoo: Menkää pois, en tunne teitä!

Tällä Raamatun neuvolla saat vain ja ainoastaan Herran armahduksen!

KR 1933/-38
        Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

Matt. 10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

Luuk. 12:8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.

Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi.

Ei voi olla pelkkää uskoa ilman kohdetta kuten valhelestadiolaisilla on.

• Minä en tuomitse ketään, eikä minulla ole oikeutta siihen!

Minä en väitä ettei syntiä enää ole!

On kahdenlaisia syntisiä: toiset ovat armahdettuja syntisiä, eli heitä ei tuomita.

Sitten on syntisiä kuten lestadiolaiset jotka kuvittelevat että ihminen voisi antaa syntejä anteeksi hokemalla Jeesuksen nimeä. He menevät ilman armahdusta kuolemaansa aikanaan, tukenaan vain vl-puhvelin valhe. Heille Herra sanoo: Menkää pois, en tunne teitä!

Tällä Raamatun neuvolla saat vain ja ainoastaan Herran armahduksen!

KR 1933/-38
        Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

Matt. 10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

Luuk. 12:8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.

Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi.

Ei voi olla pelkkää uskoa ilman kohdetta kuten valhelestadiolaisilla on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4436
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1374
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      951
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      891
    Aihe