Ei mulla ole ketään

muita ollut tässä mielessä. Sinä vain pitkän aikaa. Ajattelemalla sua huomaa että elimistö kyllä alkaa hyrrään vieläkin.
35<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 35

Vanhimmat

Miten pitkän aikaa?

Äänestä

Kiva kuulla.
Olis kiva tietää myös irl. 😏

Äänestä

Naiselle vai miehelle? Vieläkin??????

Äänestä
  • Nainen on hän.

Äänestä

Miehellekkö?

Äänestä

Olisiko sitten jo korkea aika osoittaa hänelle ne tunteet. Voipi olla, että jättää tämän kylmäksi muuttuneen suhteen, kun ei saa vastakaikua tunteilleen.

Äänestä
  • Pitäiskö tajuta jo ettei ole kiinnostunut?!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö tajuta jo ettei ole kiinnostunut?!

Ei pidä. Kysymättä ei pidä tajuta mitään. Näiden kymmeniä vuosiakin täällä kaivanneiden ohjeita ei pidä edes lukea.

Äänestä

Ole rauhassa. Elä selevitä. Voit lentää kuin taivaan🕊️

Äänestä

Olis kyl kiva olla jollekin tämmöinen ajattelun kohde ja muutakin ...

Äänestä
  • Minå nainen olen kehän sisältä

Äänestä

Onko mennyt noin puoli vuotta siitä kun tutustuitte?

Äänestä
  • Puoli vuotta siitä kun nähtiin. Nyt en tiedä nähdäänkö enään. Ehkä sattumalta? Lupasin projektia keväälle , mutta ehkä peräännyn? ?? Asiat ja ihmiset ympärilläni ovat tosi vaikeita.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Puoli vuotta siitä kun nähtiin. Nyt en tiedä nähdäänkö enään. Ehkä sattumalta? Lupasin projektia keväälle , mutta ehkä peräännyn? ?? Asiat ja ihmiset ympärilläni ovat tosi vaikeita.

🍀🍀

Äänestä

• On. Tutustumisesta ei oikein voi puhua. Tahtoisin tutstua kunnolla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Puoli vuotta siitä kun nähtiin. Nyt en tiedä nähdäänkö enään. Ehkä sattumalta? Lupasin projektia keväälle , mutta ehkä peräännyn? ?? Asiat ja ihmiset ympärilläni ovat tosi vaikeita.

Miksi luovutat niin helpolla? Jos kerran toista noin rakastat, eikö silloin pitäisi tehdä töitä asioiden eteen eikä luovuttaa? Oletko kenties varattu?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

On. Tutustumisesta ei oikein voi puhua. Tahtoisin tutstua kunnolla.

Ja pelkäät M-naista? Sehän onkin varsinainen pakkaus! Voi viedä miehen mielen kokonaan. Odotas kun saan sinut helliin kynsiini!

Äänestä

Mulla on paljon muitakin mielessä. Esimerkiksi ne joiden kanssa elän elämääni.

Äänestä

Pakkomielteesi on sairasta.

Äänestä
  • Mitä sairasta kestävissä tunteissa on? Mikä kaltaistasi ihmistä vaivaa joka tulee haukkumaan anonyymin kirjoittajan sairaaksi koska on miettinyt tunteidensa kohdetta pitkän aikaa?

Äänestä

• Olet todella ahdistava ja sekainen ihminen. Hyi.

Äänestä

Oletko uudeltamaalta?

Äänestä
  • Ei en ole.

Äänestä

Näin hänestä miehestä unta, että on täysin väistämätöntä etteikö tutustuttaisi.

Äänestä

Mä yritän kieltää tunteeni miestä kohtaan.
Ei ole varattu, vaan toivoisin että olis, niin unohtaisin helpommin.
Joka päivä ajattelen. Voimia vievää, varsinkin kun taitaa olla yksipuolista.

Äänestä
  • Taitaa? Ota asiasta selvää, niin voimat palaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa? Ota asiasta selvää, niin voimat palaa.

En ota. Luulen että parempi ettei saa edes tietää että oon mennyt ihastumaan siihen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ota. Luulen että parempi ettei saa edes tietää että oon mennyt ihastumaan siihen.

Miksi nyt noin? Luulisi että pitäisi tietää jos onkin molemminpuolista?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi nyt noin? Luulisi että pitäisi tietää jos onkin molemminpuolista?

No ei oo.
    Eikä pitänyt edes mennäkään niin.
    Seksisuhde, ja nyt ei sitäkään koska lopetin sen.
    En sen takia ettenkö haluaisi, vaan juuri sen takia kun menin pilaamaan koko jutun ihastumisella.

Äänestä

Ei mullakaan muita. Hän vaan mielessä.

Äänestä

Ei mullakaan muita kuin vanhempi mies aina vain.

Äänestä
  • Miten paljon vanhempi?

Äänestä

• Minulla taas nuorempi nainen, mutta hän ei tee minkäänlaista aloitetta. Eli itsekseni kaipailen ilmeisesti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten paljon vanhempi?

14 vuotta.

Äänestä

mullakin itseeni vanhempi mies <3 mieless aina vaan

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

muita ollut tässä mielessä. Sinä vain pitkän aikaa. Ajattelemalla sua huomaa että elimistö kyllä alkaa hyrrään vieläkin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu