muita ollut tässä mielessä. Sinä vain pitkän aikaa. Ajattelemalla sua huomaa että elimistö kyllä alkaa hyrrään vieläkin.
Ei mulla ole ketään
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten pitkän aikaa?
- Anonyymi
Kiva kuulla.
Olis kiva tietää myös irl. 😏 - Anonyymi
Naiselle vai miehelle? Vieläkin??????
- Anonyymi
Nainen on hän.
- Anonyymi
Miehellekkö?
- Anonyymi
Olisiko sitten jo korkea aika osoittaa hänelle ne tunteet. Voipi olla, että jättää tämän kylmäksi muuttuneen suhteen, kun ei saa vastakaikua tunteilleen.
- Anonyymi
Pitäiskö tajuta jo ettei ole kiinnostunut?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö tajuta jo ettei ole kiinnostunut?!
Ei pidä. Kysymättä ei pidä tajuta mitään. Näiden kymmeniä vuosiakin täällä kaivanneiden ohjeita ei pidä edes lukea.
- Anonyymi
Ole rauhassa. Elä selevitä. Voit lentää kuin taivaan🕊️
- Anonyymi
Olis kyl kiva olla jollekin tämmöinen ajattelun kohde ja muutakin ...
- Anonyymi
Minå nainen olen kehän sisältä
- Anonyymi
Onko mennyt noin puoli vuotta siitä kun tutustuitte?
- Anonyymi
Puoli vuotta siitä kun nähtiin. Nyt en tiedä nähdäänkö enään. Ehkä sattumalta? Lupasin projektia keväälle , mutta ehkä peräännyn? ?? Asiat ja ihmiset ympärilläni ovat tosi vaikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoli vuotta siitä kun nähtiin. Nyt en tiedä nähdäänkö enään. Ehkä sattumalta? Lupasin projektia keväälle , mutta ehkä peräännyn? ?? Asiat ja ihmiset ympärilläni ovat tosi vaikeita.
🍀🍀
- Anonyymi
On. Tutustumisesta ei oikein voi puhua. Tahtoisin tutstua kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luovutat niin helpolla? Jos kerran toista noin rakastat, eikö silloin pitäisi tehdä töitä asioiden eteen eikä luovuttaa? Oletko kenties varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Tutustumisesta ei oikein voi puhua. Tahtoisin tutstua kunnolla.
Ja pelkäät M-naista? Sehän onkin varsinainen pakkaus! Voi viedä miehen mielen kokonaan. Odotas kun saan sinut helliin kynsiini!
- Anonyymi
Mulla on paljon muitakin mielessä. Esimerkiksi ne joiden kanssa elän elämääni.
- Anonyymi
Pakkomielteesi on sairasta.
- Anonyymi
Mitä sairasta kestävissä tunteissa on? Mikä kaltaistasi ihmistä vaivaa joka tulee haukkumaan anonyymin kirjoittajan sairaaksi koska on miettinyt tunteidensa kohdetta pitkän aikaa?
- Anonyymi
Olet todella ahdistava ja sekainen ihminen. Hyi.
- Anonyymi
Oletko uudeltamaalta?
- Anonyymi
Ei en ole.
- Anonyymi
Näin hänestä miehestä unta, että on täysin väistämätöntä etteikö tutustuttaisi.
- Anonyymi
Mä yritän kieltää tunteeni miestä kohtaan.
Ei ole varattu, vaan toivoisin että olis, niin unohtaisin helpommin.
Joka päivä ajattelen. Voimia vievää, varsinkin kun taitaa olla yksipuolista.- Anonyymi
Taitaa? Ota asiasta selvää, niin voimat palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa? Ota asiasta selvää, niin voimat palaa.
En ota. Luulen että parempi ettei saa edes tietää että oon mennyt ihastumaan siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota. Luulen että parempi ettei saa edes tietää että oon mennyt ihastumaan siihen.
Miksi nyt noin? Luulisi että pitäisi tietää jos onkin molemminpuolista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nyt noin? Luulisi että pitäisi tietää jos onkin molemminpuolista?
No ei oo.
Eikä pitänyt edes mennäkään niin.
Seksisuhde, ja nyt ei sitäkään koska lopetin sen.
En sen takia ettenkö haluaisi, vaan juuri sen takia kun menin pilaamaan koko jutun ihastumisella.
- Anonyymi
Ei mullakaan muita. Hän vaan mielessä.
- Anonyymi
Ei mullakaan muita kuin vanhempi mies aina vain.
- Anonyymi
Miten paljon vanhempi?
- Anonyymi
Minulla taas nuorempi nainen, mutta hän ei tee minkäänlaista aloitetta. Eli itsekseni kaipailen ilmeisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon vanhempi?
14 vuotta.
mullakin itseeni vanhempi mies <3 mieless aina vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341