Kyllä Kalajoella on ihanat luonnon läheiset ulkoilu alueet nimittäin käydessäni paikallisella hiihtomajalla ilmakin oli mitä loistavin,ja saattoi nauttia syömisen lomassa puhtaasta Kalajokisesta ulkoilu ilmasta:) samaa aikaa siellä oli varmaankin menossa jokin kisa kun oli porukkaa ladulla niin kauheasti ja sitten vieläpä maistuvalle aterialle Cafu nimiseen ruokapaikkaan ihana kokemus sekin:) Vielä erikois kiitos niille Kalajokisille nuorille jotka auttoivat hädässä kun autostani oli akkumulaattori päässyt jostain syystä tyhjentymään kiitos teille:)
Loistava Kalajoki
14
70
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oli kiva lukea kirjoitus .ettei aina niitä kitisiöitä.
- Anonyymi
Vielä jos kirjoittajat osaisivat äidinkieltään...
- Anonyymi
Jos jäi jotain ymmärtämättä, niin minä voin suomentaa. Muussa tapauksessa pää kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jäi jotain ymmärtämättä, niin minä voin suomentaa. Muussa tapauksessa pää kiinni.
Jotain vaiko jotakin? Paraskin suomentaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain vaiko jotakin? Paraskin suomentaja.
Aivan sama, molemmista täysijärkinen ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan. Oliko muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama, molemmista täysijärkinen ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan. Oliko muuta?
Ymmärtää montakin asiaa, mm. sen että et osaa kirjoittaa kunnolla. Koulutustasosi on matala, samoin ärsyyntymiskynnyksesi. Itsehillinnän kanssa taitaa olla myös ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtää montakin asiaa, mm. sen että et osaa kirjoittaa kunnolla. Koulutustasosi on matala, samoin ärsyyntymiskynnyksesi. Itsehillinnän kanssa taitaa olla myös ongelmia.
Kaikki väärin😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki väärin😂😂
Ei ollut. Valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Valehtelet.
Lauserakenteesi on pielessä.
- Anonyymi
Olisit mennyt myötätuulen reitille siellä ei akut tyhjene.
- Anonyymi
Kiva kun on ollut hyvä kokemukset! ihmeessä kokea myös Tapion Tupa Kalajoella esim. ruoka parasta ja majoitus
- Anonyymi
Sanifani ylivoimainen ykkönen!
- Anonyymi
Mutta käytettyä Mondeoa ei kannata ostaa.
- Anonyymi
Joko sait kyyneleet ja räät naamasta, naurultasi pyyhittyä. Meinaan kun noin mainion kommentin sait pistettyä, tuohon jatkoksi jotain taisteliasta, niin ei mahda olla onnenpissa kaukana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324451Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252345Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142337Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512108- 321667
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321451- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401084