Koronaa vai ei?

Anonyymi

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänä aamuna radiossa uutisoitiin 2:sta uudesta epäilystä. Lisää varmaan tulee.

      Saa nähdä mihin tuo matkailukiima johtaakaan vielä. Oman ja toisten terveyden uhallakin kun pitää matkustella vain sen vuoksi että pääsee sitten maalaisserkuille rehvastelemaan että "on tässä vähän nähty maalimaa".

      • Anonyymi

        Edesvastuutonta matkailua. Kaikki Suomessa todetut tapaukset on TUOTU TAHALLAAN tänne.


    • Anonyymi

      https://www.uusimaa.fi/artikkeli/846467-italia-aikoo-sulkea-maan-koulut-ja-yliopistot-koronaviruksen-takia

      Luenko nyt oikein, että vapautetaan 54 000 vankia?

      Tartuntoja on viime päivinä todettu enenevissä määrin myös Iranissa, joka on kertonut yli 2 300 ihmisen saaneen tartunnan. Maassa on kahdessa viikossa kuollut lähes 80 ihmistä virukseen.

      Tiistaina maa kertoi yrittävänsä hillitä tartuntoja vapauttamalla 54 000 vankia, kertoo muun muassa yleisradioyhtiö BBC. Iranin viranomaisten mukaan vankeja on vapautettu ylitäysistä vankiloista sen jälkeen, kun heidät on ensin testattu viruksen varalta.

      Iranissa virukselta ei ole välttynyt edes maan poliittinen eliitti. BBC:n mukaan 290 parlamentin jäsenestä 23:lla on todettu tartunta.

      Yhteensä tartuntoja on maailmalla todettu noin 93 000.

    • Anonyymi

      Kaikki Italian koneesta tulevat suoraan karanteeniin.

    • Anonyymi

      Äly hoi! Peijaksen sairaala ei sijaitse Helsingissä kuten jutussa virheellisesti lukee.

    • Anonyymi

      Miten voi olla professori Koskenniemi niin tietämätön asioista, että vertaa evakkoja näihin pakolaisiin, kun TV:ssä kommentoi asiaa! Evakot olivat Suomen kansalaisia ja tietenkin heidän piti pelastaa sodan jaloista Suomeen!
      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006431609.html

    • Anonyymi

      Porvoossa salataan mahdollinen koronaviirustapaus vetoamalla tietosuojaan. Kuitenkin Helsingissä kerrotaan sydänkirurgin sairastuneen koronaan.

      Porvoon Akilles ja Lappeenrannan Veiterä joutuvat pelaamaan tyhjälle katsomolle lauantaina. Asiasta tekee päätöksen perjantaina Hämeenlinnan aluehallintovirasto. Katsomoon voisi toki päästää 499 katsojaa, niin määräystä ei rikottaisi. Rajahan on 500 katsojaa.

      • Anonyymi

        Mikset samantien muuta Wuhaniin spede!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset samantien muuta Wuhaniin spede!

        Tää on liian vaikeaa sulle varauuno. Näin kuitenkin koulun pihalta Akilleksen eka maalin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe