Lottoaminen, kannattaako vai ei?

Anonyymi

Yhden vakiorivin lottoamalla on yksi mahdollisuus viidestätoista miljoonasta saada täysosuma, 7 oikein.

Samalla rivillä epäonnistumiselle, eli kun rivissä ei ole täysosumaa on mahdollista neljätoistamiljoonaa yhdeksänsataa yhdrksänkymmentäyhdeksän tuhatta yhdeksänsataayhdeksänkymmentäkymmentäyhdeksän kertaisesti

Tämän tilastollisen tosiasian tietäen jos löytää tavoitellen täysosumaa voittaa joka kerta rivihinnan 1€, kun jättää lottoamatta.

25

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

En minä mitään euroa voita jos jätän lottoamatta. Minullahan on jo se euro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mitään euroa voita jos jätän lottoamatta. Minullahan on jo se euro.

Se varmaankin tarkoitti että et menettänyt sitä euroasi kun jätit lottoamatta ja siten voitit, sait veikkauksesta selkävoiton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaankin tarkoitti että et menettänyt sitä euroasi kun jätit lottoamatta ja siten voitit, sait veikkauksesta selkävoiton

Osu ja uppos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osu ja uppos

Kannattaako lotota yöllä klo 3:42?

• Anonyymi

Eihän tälle monopolille, voi muuta kuin nauraa.
      Espanjalainen mies kertoo Veikkauksen monopolista
      https://www.youtube.com/watch?v=i7Fkpllobnk

• Anonyymi

Kiitos, pelastit päiväni! Aivan mainio video!

• Anonyymi

Olen pelannut enemmän kuin on ollut varaa. Ei kannata.

• Anonyymi

Älä. Eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä. Eikö?

Olisihan se muhkea lottovoitto jos saisin edes omani takaisin.
        Olen lotonnutvikinglotonnutkenonnuteurojackpotannut esim. vuodesta 1979 säännöllisesti viikoittain pelkästään lottoa,
        40 vuotta × 52 viikkoa = 2080 kertaa panoksella 6€ (nykyrahassa) = 12 480€.
        Tilanne tänä päivänä on se, että viikoittain menee kaikkiin mainittuihin peleihin 20 - 40€.
        Hedelmäpelejä ei ole enää varaa pelata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se muhkea lottovoitto jos saisin edes omani takaisin.
        Olen lotonnutvikinglotonnutkenonnuteurojackpotannut esim. vuodesta 1979 säännöllisesti viikoittain pelkästään lottoa,
        40 vuotta × 52 viikkoa = 2080 kertaa panoksella 6€ (nykyrahassa) = 12 480€.
        Tilanne tänä päivänä on se, että viikoittain menee kaikkiin mainittuihin peleihin 20 - 40€.
        Hedelmäpelejä ei ole enää varaa pelata.

Mutta olet kai hoitanutkin onhan loton palautuskerroin sentään 99%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olet kai hoitanutkin onhan loton palautuskerroin sentään 99%

Voittanutkin piti sanomani

• Anonyymi

Jos on 1 mahdolisuus voittaa 7 oikein 15 000 000: sta, tarkoittaa, että voittoa on käytännössä mahdotonta saada ihmisen elinaikana vaikka eläisi 100 vuotta ja lottoaisi saman rivin kerran viikossa eli joka lauantain arontaan, eli yhteensä 5200 riviä. silloin mahdollisuudet olisivat vain 5200 mahdollisuutta 15 000 000:sta, eli yhteensä 14 994 800 mahdollisuutta mennä pieleen

• Anonyymi

Tilastollisesti siis on lotottava sama rivi joka lauantain arvontaan 288 vuotta niin päävoitto tulee säännöllä 1:15 000 000
        Mutta ei hätää, annetaanhan muualla maailmassa satojen vuosien vankeustuomioita ilman ehdonalaista,
        Maailman pisin vankeustuomio on thaimaalaisen Chamoy Thipyason vuonna 1989 saama 141 078 vuoden vankeustuomio siinä ehtiikin jo lotota saman rivin joka lauantai 2713 kertaa, mutta silti on 14 997 287 mahdollisuutta mennä pieleen

• Anonyymi

7 oikein.
      4,8,15,17,20,24,27.

• Anonyymi

Veikkauksen pelipisteet markettien neuvontapisteissä ja kioskeissa joissa on niitä lotto, keno viking, jne peli-lappukopioita on yksi rotanloukku saada ahneiden rahat pois .

• Anonyymi

Ei kannata pelata arvontapelejä. Jos kuitenkin pelaat, niin ota porukka ja sieltä järjestelmä.

• Anonyymi

Taisi olla 1980 luvun puolivälissä kun ovikello soi ja ovella oli Järvisen Kodinkoneliikkeen juoksupoika joka toi yleisökilpailun arvontavoittoni Thai-kumisaappaat.
        Toinen voitto tuli Keskusautolan autoliikkeestä avoimien ovien yhteydessä uuden Ford Taunus h.a. koeajon suorittaneille arvonnassa. Sain sen auton viikoksi käyttööni. Muistan vieläkin rekisterin HJP-500. Tankki täynnä piti palauttaa. Mukava oli ajella uudella autolla. Kerran voitin Kenossa porukassa 1200€. En ole siis täysin onnettaren hylkäämä. Pieniä kenovoittojakin, mutta 10 hengen porukassa yli 30 vuotta kestona samaa lottoriviä palattuani ei ole tullut kertaakaan isompia voittoja kerran pari per vuosi 4 oikein

• Anonyymi

Rohkaiseva kertomus

• Anonyymi

Yksi rivi kannattaa paremmin kuin 100 riviä. Tulee 99 kertaa pienempi tappio.

• Anonyymi

Ostin sata riviä lottoa veikkauspisteestä...kone arpoi, JES Jes, Voitin EURON. Olen 60-kymppinen, pienen iän lotonnut...eikä onni oo vielä suosinu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin sata riviä lottoa veikkauspisteestä...kone arpoi, JES Jes, Voitin EURON. Olen 60-kymppinen, pienen iän lotonnut...eikä onni oo vielä suosinu.

Itse olen 70 v. ja iät ajat aina jonkun rivin viikossa tehnyt. Kahdesti on osunut kunnolla, pikkuvoittoja silloin tällöin.
        P.S. se kunnolla osuminen tiesi ensin kunnon omakotitaloa ja hyvä autoa, toisella kerralla sijoitusvakuutuksen kautta vapaaherraksi. Talvea taivastellaan Välimerellä ja suvella pulikoidaan Päijänteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen 70 v. ja iät ajat aina jonkun rivin viikossa tehnyt. Kahdesti on osunut kunnolla, pikkuvoittoja silloin tällöin.
        P.S. se kunnolla osuminen tiesi ensin kunnon omakotitaloa ja hyvä autoa, toisella kerralla sijoitusvakuutuksen kautta vapaaherraksi. Talvea taivastellaan Välimerellä ja suvella pulikoidaan Päijänteessä.

Totuus= et ole koskaan voittanut mitään. Kolme ja vara on kolahtanut sinulle noin kerran kahdessa vuodessa.

• Anonyymi

Onnea Harri!!

• Anonyymi

Eurojackpotissa on paremmat mahdollisuudet saada se pienin voitto. Ennen un lisäsivät kahdella tähtinumerot joita siis nykyisin on 12kpl. Parhaimmat todennäöisyydet vaatii kovin pitkiä laskelmiä veikkaus sivuilta tulokset.
      Ennen uutta 12kpl tähtinumeroita, tilastotutkimuksia kun lkoi käyttään tuli osumia ainakin 14kertaa vuodessa (2+1), (1+2), (3). Sen jälkeen kun tuli vaikeusastetta tähtinumeroihin kaksi numeroa lisää on vuottoja vuoden aikana ollut viisikertaa, viimeksi kaksivikkoa sitten.
      Jos veikkaa ei kannata parhaiten onnistuu kun veikkaa korkeintaan kaksiriviä, tuollon keskittyy siihen joita numeroita löytynyt eiten tietyn ajan jaksolla. Jos veikkaat enemmän rivejä se maksaa tietysti enemmän, pienin häviömäärä näyttää tulevan kun veikkaa maximi tuon kaksiriviä ja pistää vähintää komelle viikolle joko Tiistai tai Perjantai, nykyisin käytän eririviä tiistaille ja ähes samanlaisen rivin perjantaille vaikkapa niin että tähtinumerot on eri.

Tee näin tai älä, nyt näinä aikona ollut usein 20,21. joita ei yleinsä ole ollut juuri koskaan? Tilastolsesti vuoden aikana taitaa olla eniten numero 5 siis ei tähtinumeroissa?

Siispä "älä" tulaa rahojasi sattumanumeroihin eikä erityisesti silä tavalla veikkaa useita rivejä, siihen vain tuhlaantuu nopeasti rahaasi. Näyttäisi olevan tilastollinen todennäköisyys saada jotain kun pistää viidelleviikolle, enkä koskaan käytä samaa riviä pitkään jos ei niitä lukuja ole ollut viimeisempiin kuukausiin 3-6kuukauden aikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      370
      2878
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1569
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      13
      1101
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1017
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      988
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe