Vapaita orjia etsinnässä

Anonyymi

Olen 50v Master ja etsin orjia palvelukseen. Voit olla mies tai nainen. Tehtäviisi kuuluu tyydyttää minut seksuaalisesti sekä kotityöt kuuluu myös sekä esineistän sinut. Olen etelä-lapista, mutta voit olla kauempana se vaan tietää että joudut itse matkustamaan luokseni. Asialliset vietit kiitos. Anna sähköpostisi niin otan yhteyttä.

15

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi etsinnän kohteen pitäisi antaa sposti? Miksi et itse anna.


      Löydät etsimäsi deittisivustoilta.

      • Anonyymi

        En anna häiriköinnin takia ja tosi kiinnostuneet antaa osoitteen. Orjan tehtävä on anoa paikkaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna häiriköinnin takia ja tosi kiinnostuneet antaa osoitteen. Orjan tehtävä on anoa paikkaa!!!

        Tuikkaa poron sarvet tuhkaluukkuus


      • Anonyymi

        Täällä trollit heti itkemässä, olisihan se kiva spämmätä tai jakaa toisen sähköpostiosoite jonnekin toiselle sivustolle (tms sontaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä trollit heti itkemässä, olisihan se kiva spämmätä tai jakaa toisen sähköpostiosoite jonnekin toiselle sivustolle (tms sontaa).

        Voihan sitä tehdä oman erilaisen joka ei ole siviili käytössä. Lukijat on näköjään ottanut s-postin silmän tikuksi ja jäänny itse aihe sivuseikaksi. Eihän tänne oo pakko panna osoitetta jos aihe ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä tehdä oman erilaisen joka ei ole siviili käytössä. Lukijat on näköjään ottanut s-postin silmän tikuksi ja jäänny itse aihe sivuseikaksi. Eihän tänne oo pakko panna osoitetta jos aihe ei kiinnosta.

        Eikä ole pakko panna muutenkaan koko sivusto hupiukkojen temmellyskenttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna häiriköinnin takia ja tosi kiinnostuneet antaa osoitteen. Orjan tehtävä on anoa paikkaa!!!

        En alistuisi miehelle joka huutaa mulle. Ja tosimies osaa tehdä anonyymin s-postiosoitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole pakko panna muutenkaan koko sivusto hupiukkojen temmellyskenttä

        Kyllä tää nimenomaan on yhden vanhankurpan elämäänsä pettyneen ämmän temmellyskenttä.Toistaa samoja omia ja muiden kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna häiriköinnin takia ja tosi kiinnostuneet antaa osoitteen. Orjan tehtävä on anoa paikkaa!!!

        Mutta sen toisen pitäisi se tehdä.
        Osaatko mitään muuta kuin ajatella vain itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tää nimenomaan on yhden vanhankurpan elämäänsä pettyneen ämmän temmellyskenttä.Toistaa samoja omia ja muiden kommentteja.

        Miten voisikaan keksiä uusia sanoja koska pää näyttää olevan tyhjää täynnä?


    • Mä olen 42a switch, joka laihtu just 30 kiloo kun on saatanallisen nättix 26a tyttix.

      Alussa senkin sai sitoa. Nyt se ei edes näytä persettä, eikä todellakaan lähde mihinkään Clubille tai Smurffeihin.

      Eli tervetuloa sitten mun seuraan: et tuu enää koskaan saamaan mitään kivaa elämässäs seksuaalisesti. Tuskinpa mäkään, ja mä oon sentään nuorempi, mulla on jo tyttöni, enkä edes ajanut aikani ohi millään kotitöilläsi.

      (Sun myyntipuhe toimis paremmin masokistina. Eikä kukaan halua kuulla lappalaisista näissä hommissa, oikeesti.)

      • Anonyymi

        Mikä myynti puhe tuo oli?!!! Se on tosi että et varmaan saa tuolla asenteella.


      • Anonyymi

        Tarkoitit kumminkin itseäsi.


    • Anonyymi

      Isännän pitää pystyä todistamaan, että saa pidettyä orjansa kurissa. Orja olisi piiskattava ihan alkajaisiksi.

      Olen ollut aikaisemmin renkinä yhdellä isännällä, joka käytti mielellään piiskaa, kuritus silloin tällöin lisäsi kummasti työhaluja. Opin kyllä ihan oikeasti ihailemaan isäntääni, hänellä oli kaikki miehiset hyveet.

    • Anonyymi

      olen 65-v mies-orja, mikä haluaa tehdä kotityösi ja totella käskyjä.
      minulla on tarve tyydyttää Master seksuaalisesti, imen munaa ja olen pantavana.
      olen alasti, orjan kaulapanta, anon polvillani orja-talliinne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe