Olen 50v Master ja etsin orjia palvelukseen. Voit olla mies tai nainen. Tehtäviisi kuuluu tyydyttää minut seksuaalisesti sekä kotityöt kuuluu myös sekä esineistän sinut. Olen etelä-lapista, mutta voit olla kauempana se vaan tietää että joudut itse matkustamaan luokseni. Asialliset vietit kiitos. Anna sähköpostisi niin otan yhteyttä.
Vapaita orjia etsinnässä
15
138
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi etsinnän kohteen pitäisi antaa sposti? Miksi et itse anna.
Löydät etsimäsi deittisivustoilta.- Anonyymi
En anna häiriköinnin takia ja tosi kiinnostuneet antaa osoitteen. Orjan tehtävä on anoa paikkaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna häiriköinnin takia ja tosi kiinnostuneet antaa osoitteen. Orjan tehtävä on anoa paikkaa!!!
Tuikkaa poron sarvet tuhkaluukkuus
- Anonyymi
Täällä trollit heti itkemässä, olisihan se kiva spämmätä tai jakaa toisen sähköpostiosoite jonnekin toiselle sivustolle (tms sontaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä trollit heti itkemässä, olisihan se kiva spämmätä tai jakaa toisen sähköpostiosoite jonnekin toiselle sivustolle (tms sontaa).
Voihan sitä tehdä oman erilaisen joka ei ole siviili käytössä. Lukijat on näköjään ottanut s-postin silmän tikuksi ja jäänny itse aihe sivuseikaksi. Eihän tänne oo pakko panna osoitetta jos aihe ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä tehdä oman erilaisen joka ei ole siviili käytössä. Lukijat on näköjään ottanut s-postin silmän tikuksi ja jäänny itse aihe sivuseikaksi. Eihän tänne oo pakko panna osoitetta jos aihe ei kiinnosta.
Eikä ole pakko panna muutenkaan koko sivusto hupiukkojen temmellyskenttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En alistuisi miehelle joka huutaa mulle. Ja tosimies osaa tehdä anonyymin s-postiosoitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole pakko panna muutenkaan koko sivusto hupiukkojen temmellyskenttä
Kyllä tää nimenomaan on yhden vanhankurpan elämäänsä pettyneen ämmän temmellyskenttä.Toistaa samoja omia ja muiden kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen toisen pitäisi se tehdä.
Osaatko mitään muuta kuin ajatella vain itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tää nimenomaan on yhden vanhankurpan elämäänsä pettyneen ämmän temmellyskenttä.Toistaa samoja omia ja muiden kommentteja.
Miten voisikaan keksiä uusia sanoja koska pää näyttää olevan tyhjää täynnä?
Mä olen 42a switch, joka laihtu just 30 kiloo kun on saatanallisen nättix 26a tyttix.
Alussa senkin sai sitoa. Nyt se ei edes näytä persettä, eikä todellakaan lähde mihinkään Clubille tai Smurffeihin.
Eli tervetuloa sitten mun seuraan: et tuu enää koskaan saamaan mitään kivaa elämässäs seksuaalisesti. Tuskinpa mäkään, ja mä oon sentään nuorempi, mulla on jo tyttöni, enkä edes ajanut aikani ohi millään kotitöilläsi.
(Sun myyntipuhe toimis paremmin masokistina. Eikä kukaan halua kuulla lappalaisista näissä hommissa, oikeesti.)- Anonyymi
Mikä myynti puhe tuo oli?!!! Se on tosi että et varmaan saa tuolla asenteella.
- Anonyymi
Tarkoitit kumminkin itseäsi.
- Anonyymi
Isännän pitää pystyä todistamaan, että saa pidettyä orjansa kurissa. Orja olisi piiskattava ihan alkajaisiksi.
Olen ollut aikaisemmin renkinä yhdellä isännällä, joka käytti mielellään piiskaa, kuritus silloin tällöin lisäsi kummasti työhaluja. Opin kyllä ihan oikeasti ihailemaan isäntääni, hänellä oli kaikki miehiset hyveet. - Anonyymi
olen 65-v mies-orja, mikä haluaa tehdä kotityösi ja totella käskyjä.
minulla on tarve tyydyttää Master seksuaalisesti, imen munaa ja olen pantavana.
olen alasti, orjan kaulapanta, anon polvillani orja-talliinne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345408Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852489Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271279JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51145En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.17979Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7944Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812- 60811
HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764