Kuka on Kotka mode joka rajoittaa sananvapautta foorumilla.
Kotka Mode
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää modea. Anna muodin kiertää -vaatteidenvaihtoilta tiistaina 31.3. klo 17–20 Langinkosken kirkolla.
Kotka–Kymin vaatteidenvaihtoillassa kierrätetään vaatteita: " Tuo tapahtumaan vaatteita, joita voisit itsekin käyttää"
Tapahtumassa raha ei vaihda omistajaa, ainoastaan vaatteet. Paras neuvo on, että tapahtumaan voi tuoda vain vaatteita, joita itsekin haluaisi käyttää.
Onko vaatekaapissasi hyväkuntoisia vaatteita, joita et enää käytä? Haluaisitko itse uutta päälle pantavaa? Tapahtumassa raha ei vaihda omistajaa, ainoastaan vaatteet. Vaatteiden tuominen ei ole pakollista, tapahtumaan voi tulla vain tekemään löytöjä, kertoo diakoni Suvi Kervinen Kotka-Kymin seurakunnasta.- Anonyymi
Räskin Ampumaseura kuittaa, tsing, tsing 👼🏼👈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räskin Ampumaseura kuittaa, tsing, tsing 👼🏼👈
Räsäsen, korjaan.
- Anonyymi
Joku joka pitää huolta Kervisen asioista?
- Anonyymi
Kukaan ei rajoita sananvapautta. Törkeät viestit poistetaan. Sanavapaus ei oikeuta törkeisiin loukkaaviin kansankiihotuskirjoituksiin. Katkeruuttaan voi törkykirjoittajat helpottaa muulla tavalla kuin tänne nillittämällä.
- Anonyymi
Hei kuule.. Ootko ihan itse keksinyt tuon nillitys sanan jota nyt yrität työntää joka saumaan ja yritätkö jäädä sen avulla jäädä jotenkin historian lehdille uuden sanan keksijänä?
Nykysuomen sanakirjasta ei löydy kyseistä ilmaisua.
- Anonyymi
Miksi nillität itse?
Nillitys – rasittava saarnaaminen elämän vähemmän merkittävistä yksityiskohdista – kuuluu vapaan yhteiskuntamme perustavanlaatuisiin oikeuksiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448