Moottorin merkkivalo syttyi ja viaksi löytyi rikkinäinen lambda anturi. Molemmat anturit vaihdettiin mutta ne eivät olleet alkuperäisiä Cadillacin osia. Nyt sitten moottorin merkkivalo syttyi taas ja vikakoodeiksi tuli P0451 ja P0453, sekä P2272. Autokorjaaja epäili että auto hylkii jollain tapaa uusia antureita koska ne eivät ole alkuperäisiä, voisiko tämä olla mahdollista? Ja tietääkö kukaan luotettavaa nettikauppa josta voisi ihan alkuperäisiä osia tilata?
Ongelmia Cadillac sts kanssa
9
1199
Vastaukset
- Anonyymi
Googletuksen perusteella, ongelma on EVAP järjestelmässä, eikä niissä lambdoissa.
EVAP on polttoainetankin alipainejärjestelmä. Vika voi olla esimerkiksi bensatankin korkissa (ei todennäköistä), EVAP-kanisterissa (mahdollinen) tai sitten alipaineletkuissa (todennäköinen), joita on kenties joutunut liikuttelemaan lambdojen vaihdon yhteydessä.
https://www.cadillacforums.com/threads/odbii-trouble-code-p0455-p0451.203884/- Anonyymi
Kiitos avusta! Tiedätkö saako autolla ajaa yhtään ennen kuin vien sen korjaamolle? Vai voiko tulla lisävahinkoa.
- Anonyymi
Ei ongelmia vieläkään. Merkkinä japanilainen, ja ajettu 350 000km. Normaalit määräaikaishuollot tehty ajallaan.
- Anonyymi
Niinkö?
Oli kiva, etä kerroit sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
Oli kiva, etä kerroit sen.Eiks olekkin. Löytyy siis tänä päivänä autoja, jotka pelaavat kehdosta hautaan, ja sitten löytyy niitä, jotka eivät pelaa kehdosta hautaan. Huomaatko eron?....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks olekkin. Löytyy siis tänä päivänä autoja, jotka pelaavat kehdosta hautaan, ja sitten löytyy niitä, jotka eivät pelaa kehdosta hautaan. Huomaatko eron?....
Älä Cadillacmies masennu, mulla Audi A6 vm 11 ja kaikki osat varmasti kahteenkertaan vaihdettu. Takuuaikana porsi moottorista jakopää ja kone muusiksi kerta pamauksella. Kun kone oli vaihdettu ja ajelin 30 tkm. alkoi DSG huutamaan ja vaihtoon meni. Lisäksi kokoajan merkkivaloa milloin mitäkin poltti ja pajalla meni paljon aikaa. Alustan palikoita sai vaihtaa tiheään ja kertoivat syyksi sen kun joudun ajamaan paljon hiekkateillä, kun asun maalla, ei kestä nähtävästi kuin tasaista pikitie ajoa. Öljyä uusikin kone poltti n. 2L tonnille ja lopuksi vielä että tienvarresta traileroitiin pajslle Audi viisi kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks olekkin. Löytyy siis tänä päivänä autoja, jotka pelaavat kehdosta hautaan, ja sitten löytyy niitä, jotka eivät pelaa kehdosta hautaan. Huomaatko eron?....
Niitä kehdosta hautaan vehkeitähän on joka kulman takana, mutta mikään ei vedä vertoja amerikkalaisille autoille, koska ne kestää isältä pojalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kehdosta hautaan vehkeitähän on joka kulman takana, mutta mikään ei vedä vertoja amerikkalaisille autoille, koska ne kestää isältä pojalle!
Rinkeliin ei koskaan asennettu DSG laatikkoa?
- Anonyymi
Opelin teknic hiilikanisteri tukossa ja säiliö rutussa jos on muovista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 625138
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544602Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1234559Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2981817- 851478
- 911462
- 2281338
- 3181065
- 200961
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50870