Ei suomeen mahdu enää yhtää vierasmaalaista asumaan, rajat siis kiinni panemme.
Penti Linkola on oikeassa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viisaita sanoja.
”Missään asiassa järjetön ja itsetuhoinen ihminen ei niin puhdaspiirteisesti ja yksiselitteisesti kaiva omaa hautaansa kuin pakolaisten vastaanotossa. Ennen kaikkea muuta kansainvälistä yhteistyötä olisi kaikkien valtioiden solmittava sopimus, joka kieltää kuolleen maan väestön uudelleensijoittamisen, joka takaa myös väestön menehtymisen sitä mukaa kuin tuottava maa-ala menetetään.”
Johdatus 90-luvun ajatteluun (1988-1999)[3]
”Sitä vastoin ei useinkaan huomata, että teollisuusmaiden vaurasta väestöä ja sen kuormitusta kasvattavat kaikkein kiivaimmin köyhistä maista saapuneet siirtolaiset, joiden syntyvyys noudattaa heidän lähtökulttuuriensa tasoa tai sosiaalihuollon korkeamman tason ansiosta ylittääkin sen. Matti Kuusi koetti jo kauan sitten muistutella, että ei pidä tuijottaa saapuvien siirtolaisten lukumääriin rajoilla, vaan heidän lastenkamareissaan sen jälkeen.”
Eloonjäämisoppi ja lääkärietiikka (1992)[1]
”Ei ainakaan missään nimessä saa köyhien maiden ihmisiä kuskata tänne. Tullessaan länsimaisten lihapatojen ääreen heidän kuormituksensa luonnolle kymmenkertaistuu.”- Anonyymi
Hyvin sanottu. yhdyn ierlipiteesi täysin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. yhdyn ierlipiteesi täysin
Toivttavasti Pohjoisetmaamme rajat nyt pitävät.
Muisaako kukaan kun 2000 mamua silloinen sisäministeri PÄÄSTI ruotsista torniosta suomeen? Anonyymi kirjoitti:
Toivttavasti Pohjoisetmaamme rajat nyt pitävät.
Muisaako kukaan kun 2000 mamua silloinen sisäministeri PÄÄSTI ruotsista torniosta suomeen?Minä muistan vain 30 000 jonka jälkeen on sapunut suku, joista ei hiiskuta.
Vain burghat lisääntyvät kummasti katukuvassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576