joku miehensä kuoleman jälkeen yksin jäänyt leski kirjoittaa etti saisi kiintyä liiakksi.
Mutta en ymmärrä, miten olisi mahdollista olla kiintymättä elämäntoveriinsa!
Mies, joka rakastaa ja jota rakastan, häneen on mahdotonta olla kiintymättä täysin
varsinkin, kun syntyy yhteinen lapsi.
Kiintyminen alkaa nuorena, syvenee ikää myöten.
Se on luonnollinen ja hyvä tunne.
Surku niillä, jotka eivät ole sitä tunteneet liitossaan.
.
Vanhusten ryhmässä
10
<50
Vastaukset
Usein kiintyy elämäntoveriinsa ja jopa omaan lemmikkieläimeenkin, mutta tulee aika jolloin joutuu kuitenkin jättämään jäähyväiset. Mie olen naimisissa ja rakastan vaimoani, vaikka elämä hänen kanssaan ei olekkaan sellaista kuin pariskunnilla yleensä kuvittelisin. Nyt olen kuitenkin päättänyt lähteä tästä maasta ja jättää vaimoni. Vaikeaa se on, mutta kun elämäkin on joskus niin vaikeaa että joutuu tekemään valintoja. Kun lähden niin olen sen jälkeen vaimolleni ja lapsilleni kuollut, vaikka eläisinkin jossakin toisessa maassa.
- Anonyymi
Jotkut kiintyy, jotkut ei. Joka vuosi n.13 000 avioliittoa päätyy eroon.
- Anonyymi
Olemme erilaisia, me ihmiset.
- Anonyymi
Liiallinen kiintyminen lienee läheisriippuvuutta, eikä sillä ole oikean rakkauden kanssa mitään tekemistä. Sen, joka takaa vapauden. - Nm. Erimielinen
- Anonyymi
Voi miten väärä käsitys voi jollain olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten väärä käsitys voi jollain olla!
Ehei, sulla se on "väärä". - Nm. Mielestäni
- Anonyymi
ihastuu rakastuu kiintyy, elää arkea yhdessä pukea sanoiksi ja teoiksi sen yhteenkuuluuvuuden tunteen joka kuuluu vaikka olisi välillä hiljaistakin.
- Anonyymi
Kopioit sitten melko suoraan aloituksen 80 plussasta.
Alun noin7 sanaa omiasi.- Anonyymi
Hups!
Tähän kukaan ei halunnut kirjoittaa.
- Anonyymi
Aloitukseen yhdyn täysin rinnoin!
!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327