Haluni kimppaseksiin!

Anonyymi

Olen 28-vuotias nainen ja aviossa.
Tykkään rintojeni nuolemisesta ja imemisestä.
Varsinkin kun on kaksi miestä yksi mies kummassakin tississä ja sitten olisi toiveen täyttymys jos olisi kolmas mies pillussa nuolemassa ja panemassa ja miehet vaihtelisi paikkoja sovussa useita kertoja ja kunnon kiima panoa ja olisin miesten yhteinen pikku huora..

93

1154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää ja miten yhteyttä?

    • Anonyymi

      Moi. Olemme menossa huomenna hesan keskustaan. Kolme muskettisoturia. Päästäänkö nuolemaan sua🙂

      • Anonyymi

        Ei todellakaan


      • Anna yhteystietosi niin otan illan/yön aikana yhteyttä.


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        Anna yhteystietosi niin otan illan/yön aikana yhteyttä.

        En todellakaan


      • 38v vaimoni haluaisi kolmen miehen kanssa leikkimään lääkärileikkejä!


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        38v vaimoni haluaisi kolmen miehen kanssa leikkimään lääkärileikkejä!

        Siinä sitten jakaudut kolmeksi niin sillähän pääset


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        38v vaimoni haluaisi kolmen miehen kanssa leikkimään lääkärileikkejä!

        Hanki lääkitys urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki lääkitys urpo

        Syö sinä sulle jo määrätyt mielialalääkkeesi.


      • Anonyymi

        Siinä tuli sellaisen jakorasian kommentti.joka kelpaa enää kenellekkään.On ämmä päässyt katkeroitumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitten jakaudut kolmeksi niin sillähän pääset

        Jakomielitautisen kommentti ei kaikki olen niin hulluja kuin sinä.Millaista se on elää mielikuvitusmaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakomielitautisen kommentti ei kaikki olen niin hulluja kuin sinä.Millaista se on elää mielikuvitusmaailmassa.

        Sinähän sen tiedät


      • Anonyymi

        Eipä yllättänyt sekään ettei tuo postisi ees toimikaan


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        38v vaimoni haluaisi kolmen miehen kanssa leikkimään lääkärileikkejä!

        No en todellakaan halua enkä edelleenkään ole sun vaimosi.
        t. Se 38v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät

        Kukahan se kirjoitti jakaudu kolmeksi.Se olit sinä kerroit kokemuksestasi,minä diagnoosin sun pääsi tilasta.Eikä mennyt pieleen,todellisuus on sulta karannut ulko-avaruuteen.Huvittava kommentti sulta oletko edes aikuinen,terve et ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se kirjoitti jakaudu kolmeksi.Se olit sinä kerroit kokemuksestasi,minä diagnoosin sun pääsi tilasta.Eikä mennyt pieleen,todellisuus on sulta karannut ulko-avaruuteen.Huvittava kommentti sulta oletko edes aikuinen,terve et ainakaan.

        Jatka sinä vapaasti tuota peiliisi katsomista. Pyydä hoitajia säätämään sitä lääkitystäsikin kohdilleen niin kyllä ne pääsisisäiset mörkötkin rentoutuu taas eikä vaivaa sua niin kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka sinä vapaasti tuota peiliisi katsomista. Pyydä hoitajia säätämään sitä lääkitystäsikin kohdilleen niin kyllä ne pääsisisäiset mörkötkin rentoutuu taas eikä vaivaa sua niin kovasti

        Tuijotat itse sitä peiliisi ja sitä on vissiin jatkunut vuosia.Samat jutut toistuu päivittäin.Omista möröistäsi tulit tänne kertoo.Selkeesti mökkihöperön mieleltään järkkyneen kommentti.Sun pääs on kuin seinäkellosi tik tok tik tok sun juttus on samaa toistoo.Jatka oman pääsi analysointia jos pystyt siihenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka sinä vapaasti tuota peiliisi katsomista. Pyydä hoitajia säätämään sitä lääkitystäsikin kohdilleen niin kyllä ne pääsisisäiset mörkötkin rentoutuu taas eikä vaivaa sua niin kovasti

        Ämmä on sekaisin kun seinäkello".Mörkötkin" rentoutuu sun päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmä on sekaisin kun seinäkello".Mörkötkin" rentoutuu sun päässäsi.

        Sulla vaihtunut jo sukupuolikin näköjään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaihtunut jo sukupuolikin näköjään?

        Voi ressukka etkö oikeesti parempaan pysty.Intät kuin pikkulapsi.No eihän mielenvikaiselta voi muuta odottakaa,Taas siellä ämmältä läksi mielikuvitus laukalle.Sinä olet ämmien ämmä niin kauan,kun mullaksi muutut.Oletko muuten nähnytminut,vai mielikuvitusko teki kepposen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaihtunut jo sukupuolikin näköjään?

        Tik tok tik tok tik seinäkelloko siellä kommentoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ressukka etkö oikeesti parempaan pysty.Intät kuin pikkulapsi.No eihän mielenvikaiselta voi muuta odottakaa,Taas siellä ämmältä läksi mielikuvitus laukalle.Sinä olet ämmien ämmä niin kauan,kun mullaksi muutut.Oletko muuten nähnytminut,vai mielikuvitusko teki kepposen.

        Taidat oikein rakastaakin sitä peilikuvaasi tarkkailemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka sinä vapaasti tuota peiliisi katsomista. Pyydä hoitajia säätämään sitä lääkitystäsikin kohdilleen niin kyllä ne pääsisisäiset mörkötkin rentoutuu taas eikä vaivaa sua niin kovasti

        Menikö taas yö valvoessa ja lukiessa ihmisten juttuja.Kyllä sinun täytyy olla tosi sairas kun yölläkin kyttäät täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat oikein rakastaakin sitä peilikuvaasi tarkkailemista

        Niinpä tunnut tekevän kun jankutat siitä koko ajan.Paremmin sun pitäis tietää omat tekemisesi kuin muiden.Sairautesi kääntää päässäsi jutut väärinpäin.Kenelle sä puhut kun olet sen peilisi edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tunnut tekevän kun jankutat siitä koko ajan.Paremmin sun pitäis tietää omat tekemisesi kuin muiden.Sairautesi kääntää päässäsi jutut väärinpäin.Kenelle sä puhut kun olet sen peilisi edessä.

        Muistahan myös sisäistää noita itsellesi kirjoittamat ohjeistuksesi kun katsot siihen peiliisi ja kirjoittelet. Ja ne lääkkeetkin on sulle ihan aiheesta määräilty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö taas yö valvoessa ja lukiessa ihmisten juttuja.Kyllä sinun täytyy olla tosi sairas kun yölläkin kyttäät täällä.

        No se sun pitää ihan itseltäsi kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tik tok tik tok tik seinäkelloko siellä kommentoi

        Pyydä hoitsuilta lisää rauhoittavaa niin kyllä se pääsisisäinen tikittäminen sun muutkin ylimääräiset äänet tasoittuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan myös sisäistää noita itsellesi kirjoittamat ohjeistuksesi kun katsot siihen peiliisi ja kirjoittelet. Ja ne lääkkeetkin on sulle ihan aiheesta määräilty.

        Omia ohjeitako yrität mulle tyrkyttää,syö ihan ite lääkkeesi kun tiedät ne sulle määrätyksi.Ite kerrot minä en voi toisten lääkityksistä tietää.Tuskin sinäkään.paitsi mielikuvitus maailmassasi.Joka tuntuu olevan sun joka ainoa aivotoiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se sun pitää ihan itseltäsi kysyä.

        No minä kyllä nukun yöni hyvin.Sulta on tullut yöllä klo 2-6 välillä puupää kommentteja.Ne on aina yhtä typeriä kaikki kommentoijasta ei voi erehtyä.Oletko edes tajunnut kellon aika tulee näkyviin.Tuskimpa kun niin saatanan tyhmä idiootti.Vieläkö sulla on se lapanen vieressä mitä mieheksi kutsut.Sekö sua yrittää opastaa.Olis näky kun 2 urpoo kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia ohjeitako yrität mulle tyrkyttää,syö ihan ite lääkkeesi kun tiedät ne sulle määrätyksi.Ite kerrot minä en voi toisten lääkityksistä tietää.Tuskin sinäkään.paitsi mielikuvitus maailmassasi.Joka tuntuu olevan sun joka ainoa aivotoiminta.

        Ilmeisen tylsää sulla siellä pöpilässä kun pitää kokoajan täällä riehua noin säälittävästi. Etkö saa riittävää huomiota hoitajilta kun noin äksyilet kapisen rakin tavoin


      • Anonyymi

        Laita suvi sellaiset vaatteet, että voimme jo ravintolassa hyvällä sun pillua ja persettä.
        Laitan sulle viestiä missä mennään. Viimeistään klo 22 olemme stadissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisen tylsää sulla siellä pöpilässä kun pitää kokoajan täällä riehua noin säälittävästi. Etkö saa riittävää huomiota hoitajilta kun noin äksyilet kapisen rakin tavoin

        Ai sinnekkö olet jo joutunut,Niinkö pahaksi se on mennyt.Kyllä minä sitä olen täällä kotosalla vähän epäillytkin.Ei lääkkeesi enää auta.Hyvä huomio sulta itsestäsi,sitähän sinä täällä teet koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinnekkö olet jo joutunut,Niinkö pahaksi se on mennyt.Kyllä minä sitä olen täällä kotosalla vähän epäillytkin.Ei lääkkeesi enää auta.Hyvä huomio sulta itsestäsi,sitähän sinä täällä teet koko ajan.

        Voi sua raukkaa kun noinkin kovasti yrität totuutta ja todellisuutta pakoilla ja kieltää. Kyllä tuota sun lääkitystä vielä saavat säädeltyä sopivaksi ettei sun tarvi enää noista mielikuvitushörhöistäsi enää ainakaan kärsiä siellä pehmeiden seiniesi sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita suvi sellaiset vaatteet, että voimme jo ravintolassa hyvällä sun pillua ja persettä.
        Laitan sulle viestiä missä mennään. Viimeistään klo 22 olemme stadissa.

        No en todellakaan laita. Haaveilla vain saatte yhtään mistään edes pilluun liittyvääkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä kyllä nukun yöni hyvin.Sulta on tullut yöllä klo 2-6 välillä puupää kommentteja.Ne on aina yhtä typeriä kaikki kommentoijasta ei voi erehtyä.Oletko edes tajunnut kellon aika tulee näkyviin.Tuskimpa kun niin saatanan tyhmä idiootti.Vieläkö sulla on se lapanen vieressä mitä mieheksi kutsut.Sekö sua yrittää opastaa.Olis näky kun 2 urpoo kommentoi.

        Vitustapa sinäkään mistään mitään tiedäkään etkä etenkään sitä et mikä milloinkin keneltäkään tullut itepä oot tainnut kaikkia noita urpoja kommenttejasi kirjoitellut tänne ja yrität muita syyttää. Tuollaistahan se on kun et syö kaikkia lääkkeitäsi niin möröt pääsee jylläämään sun päässäs


      • Anonyymi

        Mikä vitun ät.mai.org?


      • Anonyymi

        Koitahan nyt päättää joka viestissä eri osoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitustapa sinäkään mistään mitään tiedäkään etkä etenkään sitä et mikä milloinkin keneltäkään tullut itepä oot tainnut kaikkia noita urpoja kommenttejasi kirjoitellut tänne ja yrität muita syyttää. Tuollaistahan se on kun et syö kaikkia lääkkeitäsi niin möröt pääsee jylläämään sun päässäs

        Ei noista kommenteista voi erehtyä se yksi ja sama idiotti siellä kun kirjoittaa.Me terveet ihmiset nukutaan yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raukkaa kun noinkin kovasti yrität totuutta ja todellisuutta pakoilla ja kieltää. Kyllä tuota sun lääkitystä vielä saavat säädeltyä sopivaksi ettei sun tarvi enää noista mielikuvitushörhöistäsi enää ainakaan kärsiä siellä pehmeiden seiniesi sisällä

        Ai oikein pehmeiden seinien puolelle olet päässyt.Etpä hakkaa päätäsi koviin seiniin.Kovastippa yrität vakuutella omista lääkityksistäsi.Sulta on jo todellisuus kadonnut aika päiviä sitten.Ethän enää tajuu sitäkään kirjoitelet tänne kommenttejasi.Enhän minä mut nuo muut.Nautihan olostasi siellä ja kohtaa todellisuus siellä olet ja pysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan myös sisäistää noita itsellesi kirjoittamat ohjeistuksesi kun katsot siihen peiliisi ja kirjoittelet. Ja ne lääkkeetkin on sulle ihan aiheesta määräilty.

        Pikku äpärällä on jäänyt kovalevy jumiin.kun samaa sontaa työntää tänne kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisen tylsää sulla siellä pöpilässä kun pitää kokoajan täällä riehua noin säälittävästi. Etkö saa riittävää huomiota hoitajilta kun noin äksyilet kapisen rakin tavoin

        Kapisen rakin löydät lähempää kuin tiedätkään.Sun juttus on samaa räksytystä koko-ajan kun et reppana enää muuhun pysty.Olisko aika tunnistaa oma tilasi.jos et pysty kysy siltä lapaselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raukkaa kun noinkin kovasti yrität totuutta ja todellisuutta pakoilla ja kieltää. Kyllä tuota sun lääkitystä vielä saavat säädeltyä sopivaksi ettei sun tarvi enää noista mielikuvitushörhöistäsi enää ainakaan kärsiä siellä pehmeiden seiniesi sisällä

        Kirjoitat omasta itsestäsi et vaan ymmärrä oikeeta persoonaasi.Sun pitäisi aloitta voi minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä hoitsuilta lisää rauhoittavaa niin kyllä se pääsisisäinen tikittäminen sun muutkin ylimääräiset äänet tasoittuu

        Ai huomasit lopultakin oman tilasi.Se ei ollutkaan seinäkello joka tikitti.Hauskaa kun musta oli apua, vai oliko ei taida lääkkeet auttaa.Miksi jankutat koko ajan omaa tilannettasi.Eihän mielenvikainen muuhun pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan laita. Haaveilla vain saatte yhtään mistään edes pilluun liittyvääkään

        Sulta ei ole kukaan kysynyt mitään vitun urpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raukkaa kun noinkin kovasti yrität totuutta ja todellisuutta pakoilla ja kieltää. Kyllä tuota sun lääkitystä vielä saavat säädeltyä sopivaksi ettei sun tarvi enää noista mielikuvitushörhöistäsi enää ainakaan kärsiä siellä pehmeiden seiniesi sisällä

        Ei kyllä sinä olet todellinen hörhö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raukkaa kun noinkin kovasti yrität totuutta ja todellisuutta pakoilla ja kieltää. Kyllä tuota sun lääkitystä vielä saavat säädeltyä sopivaksi ettei sun tarvi enää noista mielikuvitushörhöistäsi enää ainakaan kärsiä siellä pehmeiden seiniesi sisällä

        Kerrot sellaisia juttuja jotka voi tietää asianomainen.Ei ulkopuoliset ihmiset pääse toisen sairaskertomuuksiin.Paljastit itsesi mistä kärsit ja missä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitustapa sinäkään mistään mitään tiedäkään etkä etenkään sitä et mikä milloinkin keneltäkään tullut itepä oot tainnut kaikkia noita urpoja kommenttejasi kirjoitellut tänne ja yrität muita syyttää. Tuollaistahan se on kun et syö kaikkia lääkkeitäsi niin möröt pääsee jylläämään sun päässäs

        Oli tultava oikein katsomaan ja lukemaan.Täällä joku hoidokki kirjoittelee ja solvaa kunnon ihmisiä.On mennyt terveydenhoito retuperälle kun hullutkin pääsee tänne kirjoitteleen.Löytykin heti hoidokin kommentti on se kurjaa kun ihminen sairastuu ei hallitse enää itseään.Elää jossain mielikuvitus maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tultava oikein katsomaan ja lukemaan.Täällä joku hoidokki kirjoittelee ja solvaa kunnon ihmisiä.On mennyt terveydenhoito retuperälle kun hullutkin pääsee tänne kirjoitteleen.Löytykin heti hoidokin kommentti on se kurjaa kun ihminen sairastuu ei hallitse enää itseään.Elää jossain mielikuvitus maailmassa.

        Nimenomaan. Tunnistit heti itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai huomasit lopultakin oman tilasi.Se ei ollutkaan seinäkello joka tikitti.Hauskaa kun musta oli apua, vai oliko ei taida lääkkeet auttaa.Miksi jankutat koko ajan omaa tilannettasi.Eihän mielenvikainen muuhun pysty.

        Sinähän sen tiedät mihin itse pystyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät mihin itse pystyt

        Joo kyllä minä pystyn tollasta yksinkertaista hullua aina auttaa ja haluankin auttaa.Kylläkin etänä tommoset hullut voi olla arvaamattomia.Turhaa sä yrität tautiisi kääntää toisiin,tunnusta rehdisti olevasi dille pelle hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Tunnistit heti itsesi

        Oikeessa olivat kyllä sä olet yksinkertainen seinähullu.Nimenomaan legendaarista tulihan se sieltä.Sanavarastosi kapenee päiväpävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä minä pystyn tollasta yksinkertaista hullua aina auttaa ja haluankin auttaa.Kylläkin etänä tommoset hullut voi olla arvaamattomia.Turhaa sä yrität tautiisi kääntää toisiin,tunnusta rehdisti olevasi dille pelle hullu.

        Nimenomaan katse peiliin ja tunnusta heikkoutesi ja varsinkin sairautesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan katse peiliin ja tunnusta heikkoutesi ja varsinkin sairautesi

        Sinähän jo kerroit omantilanteesi pyöreästä pehmustetusta huoneesta.Sitä ei kukaan muu voi tietää kuin asianomainen henkilö.Minä olen täysin terve huolehdin hyvin voinnistani kun mulla on varaa siihen.Toista se on tommosella luuserilla.Kertoohan tuo kaiken susta kun yrität sairautesi työntää muiden niskaan.Mulla ei ole heikkouksia sulla niitä tuntuu riittävän.Nimenomaan onko tuo sun joku rukous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan katse peiliin ja tunnusta heikkoutesi ja varsinkin sairautesi

        Miten sä pystyt tuijottaa sitä peiliäsi.On varmaa karmaiseva näky,hullun täytyy nauttia siitä ei siihen muuten pystyis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan katse peiliin ja tunnusta heikkoutesi ja varsinkin sairautesi

        Itsehän tiedät mitä teet.Mun tekemisiäni et tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät mihin itse pystyt

        Missä päin asut.Haluaisin kokeilla seksiä keharin kaa.Ovat kuulemma villejä tapauksia.Ovat täysin estottomia nautinojen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Tunnistit heti itsesi

        Oletko sheivattu ala-päästäsi tykkäätkö anaali seksistä.Olis kiva päästä kokeilee sun kaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut.Haluaisin kokeilla seksiä keharin kaa.Ovat kuulemma villejä tapauksia.Ovat täysin estottomia nautinojen suhteen.

        Itsepähän sen tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sheivattu ala-päästäsi tykkäätkö anaali seksistä.Olis kiva päästä kokeilee sun kaa,

        Tumputa omaa persesuoltas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsepähän sen tiedät

        No en tiedä siksi sulta kyselen.Täällä päin ei ole kehareita niin tulen sun luo testaa pitääkö jutut paikkansa.Oletko oikeeesti miten kuuma ja oletko kokenut sekstaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsepähän sen tiedät

        Äläkä ole noin ynsee mielesi tekee nussia kumminkin.Toivottavasti et ole ihan väljä räystäsperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumputa omaa persesuoltas

        Älä nyt ole tollanen,kyllä kai sullakin vielä paikat lämpenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita suvi sellaiset vaatteet, että voimme jo ravintolassa hyvällä sun pillua ja persettä.
        Laitan sulle viestiä missä mennään. Viimeistään klo 22 olemme stadissa.

        Laitoin sellaisen hameen että voin piiloittaa muskettisoturit hameeni alle ja pikkarit on poissa, mahdutte piiloon kaikki kolme ja saatte vapaasti touhuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä siksi sulta kyselen.Täällä päin ei ole kehareita niin tulen sun luo testaa pitääkö jutut paikkansa.Oletko oikeeesti miten kuuma ja oletko kokenut sekstaaja.

        Peilistäsihän sen näet. Keharin.


      • Olin varustautunut taistelemaan kanssanne neljäntenä.
        Yöllä jouduìn pidättämään kaksi veljestä jotka kyllä taistelivat aivan kiitettävästi kanssani suojellen tiiviisti aivan tappi tuntumassa sekä edestä että takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ole tollanen,kyllä kai sullakin vielä paikat lämpenee.

        Kuiva rusina


      • Anonyymi

        Oletki sinä huumeiden välittäjä ja haukut asiakastasi.Kyllä on huonoo palveluu,Menehän opettelee käytöstapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilistäsihän sen näet. Keharin.

        Voi rakas tuo on vanha juttu.Olet suuttuessasi varmaan lumoava näky kulta.Ei kannata peilikuvallesi kiukutella ei se auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas tuo on vanha juttu.Olet suuttuessasi varmaan lumoava näky kulta.Ei kannata peilikuvallesi kiukutella ei se auta.

        Sinähän sen tiedät.


      • Anonyymi

        Kyllä oikeesti pitää olla Zombi kun tohon aikaan alkaa tänne kommentoimaan.Taitaa olla paha riippuvuus oisko aika hankkia elämä.Ja nuo kommentit kannattaako oikeesti,joka yö samat jutut.


      • Anonyymi

        Kannattais miettii vähän mitä laittaa,vaikka anonyymina kommentoitkin.Sun oikee paikka olis kyllä sairaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät.

        Kultaseni älä nyt suutu.mut olet vähän höppänä.Kun tavataan.kyllä se jännitys lähtee ja rentoudutaan ihan kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin sellaisen hameen että voin piiloittaa muskettisoturit hameeni alle ja pikkarit on poissa, mahdutte piiloon kaikki kolme ja saatte vapaasti touhuta

        Täytyy toteuttaa tämä oikeesti. Soturit valmiina. Anna joku kontakti, niin laitetaan asiat vireelle. Harmi, että ei kohdattu silloin yöllä. Paljaspillu ois saanut kyytiä jo ravintolassa. Kuvittele mies etu ja takapuolelle seisten baaritiskillä. Kädet sun pillussa ja perseessä yhtä aikaa.


    • Anonyymi

      Täällä olis kiinnostunut kimpasta.Hki ukm 28v

      • Anonyymi

        Paukuta sitä akkas lörtsyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paukuta sitä akkas lörtsyä

        Ei se nyt auta kun haluun panna sun kaa,kiima on kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt auta kun haluun panna sun kaa,kiima on kova.

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi

        Miks sä tukotat näitä keskusteluita sun yksin keskusteluilla? On niin läpinäkyvää, et kirjoittelet useamman persoonan merkeissä kommentteja ja vastauksia. Teetkö sen tylsyyttäsi, vai onko tää uusi tapasi paskoa lukukelvottomiksi näitä ketjuja?


      • Anonyymi

        Miten saan sut kiinni. Kimppamimmi hakusessa?


      • Anonyymi

        Jospa siirtyisitte riitelemään privaatisti, ketään ei kiinnosta sinunkaan "keskustelu"


    • Miksi ihmiset ovat noin ahdasmielisiä?Jos joku tykkä sakusta ja toinen sannasta? Suvi pidä lippu korkealla älä anna ääliöiden masentaa.Nuolisin kyllä jos ois mahku.

      • Anonyymi

        Ei minkäänlaista mahkua


      • Anonyymi

        Olisi hienoa olla kanssasi ja nuoltavana!
        Terv. Satu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hienoa olla kanssasi ja nuoltavana!
        Terv. Satu

        Saanko Satu sut kiinni? Kielimies vailla hoitoa🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko Satu sut kiinni? Kielimies vailla hoitoa🙂

        Satu olisi valmis miesten kanssa leikkimään!
        Osoitetta esiin niin päästään eteenpäin.


    • Toi on juuri parasta. Olen ainakin 5 v yrittänyt houkutella kimppaan, jossa olisi lisäkseni ainakin yksi mies. Hän ei innostu millään. Harkitsen jo eroa ja etsiä parisuhteeseen sellainen nainen joka tähän suostuisi.

      • ...siis vaimoani olen houkutellut kimppaan.


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        ...siis vaimoani olen houkutellut kimppaan.

        0len valmis tuuraamaan vaimoasi kimppaseksissä.
        3 miestä olisi parasta silloin kaikki saisi riittävästi seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0len valmis tuuraamaan vaimoasi kimppaseksissä.
        3 miestä olisi parasta silloin kaikki saisi riittävästi seksiä.

        Miten saan sut kiinni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan sut kiinni?

        Laita meiliä os: ylermi.tissi(at)gmail.com.
        Kerron mielelläni lisää


      • Anonyymi kirjoitti:

        0len valmis tuuraamaan vaimoasi kimppaseksissä.
        3 miestä olisi parasta silloin kaikki saisi riittävästi seksiä.

        Keskustelisin mielelläni kanssasi aiheesta. Laita meiliä os: ylermi.tissi(at)gmail.com


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe