Kannabis on portti kovempiin aineisiin

Anonyymi

Kannabis on portti kovempiin aineisiin!
Usko tai älä, mutta nähty on!

Kannabiksella ei ole mitään sellaista vaikutusta mikä saisi haluamaan kovempia aineita.

Kun sama diileri joka myy kannabista myy myös kovempia niin siinä se todellinen syy on.
Siksi jos kannabiksen erottaa huumeista niin kovien käyttö kääntyy laskuun.
Jopa sallivassa Hollannissa käytetään vähemmän kovia huumeita kuin Suomessa, kun otetaan asukasluku huomioon. Siis asukaslukuun suhteutettuna.

12

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvi , tupakka, alkoholi. kun jollain näistä aloittaa niin loppua ei nävy!

      • Anonyymi

        Juu, suck niin se on.


    • Anonyymi

      Tuskin tämän palstan kirjoitfajat lähtevät kokeilemaan.Meitä jo ikä suojelee. - Mkr.

    • Anonyymi

      80 on taas expertti - jopa kannabiksessa. "Nähty on". HAHHAH.

      • Anonyymi

        Varmaan 4-kymppisistä aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan 4-kymppisistä aloittaja.

        Aloittaja on aivan oikeassa, useimmat ovat aloittaneet kannabiksesta ja päätyneet myöhemmin jopa Hota-pulvereihin.


    • Anonyymi

      teillä ei niiku yhtään käy mielessä että ehkä teidän opetus huumeista nuorille on väärä. Olen itse käyttännyt kannabista ja tuolloin ajattelin että hei jos kannabis on tämmöistä niin varmaan ne muutkin huumeet......no ei olleet ovat täysin eri maailmasta jos vertaa kannabikseen ja vievät oikeesti nopeesti mennesään. joten LOPETTAKAA! sanominen nuorille että kannabis on huume niin tästäkin ongelmasta säästyisi, etthän te tupakkaa kutsu huumeeksi vaikka se sisältää useita aineita jotka vaikuttaa aivojen toimintaan, kannabis on kasvi joka sisätää aivoihin vaikkutavia aineita.

      • Anonyymi

        Jaa, korviinko se vaikku sitten menee.?
        Siksiköhän sitä kutsutaan korvavaikuksi, vai mitäh´´´


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, korviinko se vaikku sitten menee.?
        Siksiköhän sitä kutsutaan korvavaikuksi, vai mitäh´´´

        sun kommenttis meni nyt ihan ohi oistko ystävllinen ja selventäisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun kommenttis meni nyt ihan ohi oistko ystävllinen ja selventäisit?

        No mutta,,,,edellisessähän lukee, että aivoihin tulee vaikkutavia , tavia en tiedä mitä se on, mutta vaikku on,... pyrsk 💦 👀👀
        "sytyttikö jo" kysyi kiltti Kronplummi 👏


      • Anonyymi

        Vaikkutavi lähtee korvasta yleensä korvakynttilällä, ja hätätilassa voi käyttää vaikkapa vanupuikkoa, ei kuitenkaan suositella sukkapuikon käyttöä, virkkuukoukusta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkutavi lähtee korvasta yleensä korvakynttilällä, ja hätätilassa voi käyttää vaikkapa vanupuikkoa, ei kuitenkaan suositella sukkapuikon käyttöä, virkkuukoukusta puhumattakaan.

        Jaa, mä kun aattelin korvamatoa sitä houkuttamaan, vai käviskö korvakuulo hiljaa laulettuna? Se kun siihen korvan lehelle tulis kuunteleen, sais nopsaan siepattua sen taviksen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe