Gambian loistavat sairaalat.

Anonyymi

Edellisessä ketjussa joku asiantuntija sanoi että palvelut ovat täysin länsimaista tasoa. Tässä paikallisen oppaan näyttämää karua todellisuutta Sukuta- hospitalista:
https://www.youtube.com/watch?v=X3MmH43sw9Y

Laskutus saattaa kylläkin olla länsimaista tasoa; tuumailee nazi.

15

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olenko väittäny että koko Gambiassa saat länsimaista hoitoa?EN. väitin että siellä on sairaala mikä on täysin samaa tasoa oleva ku Eurooppalainen sairaala. Aluetta en muita mutta max. 5 km meren rannalta,nähty omin silmin.

      • Anonyymi

        5 km meren rannalta on Eurooppalaistasoinen sairaala jossa ei saa länsimaista hoitoa.
        Nähty omin silmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 km meren rannalta on Eurooppalaistasoinen sairaala jossa ei saa länsimaista hoitoa.
        Nähty omin silmin.

        Siksi Gambiasta palaavat suomalaisnaiset tukkivatkin Auroran sairaalan.


    • Anonyymi

      Tais muuten olla Sukutassa tai lähellä sitä.Se sairaala,oon nähny sen mä myös.Mun lomasta on tasan 4v aikaa.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi poistua meren ääreltä katsomaan jotain kuppaista rotanpesää?


    • Anonyymi

      Idiooooooootti.

    • Anonyymi

      Yksityiset klinikat ovat hyvinkin suomalaisen terveyskeskuksen tasoa, jopa ylittävätkin sen. perusterveydenhoito ei vastaa suomalaisia standardeja.

    • Anonyymi

      Ja avun saaminen on helpompaa,saat antibiootikin heti ku meet vaan apteekkiin.

    • Anonyymi

      Mä menin marraskuussa siellä apteekkiin,jalassa haava joka alko märkimään pahasti.Farmaseutti pyysi näyttämään haavaa.Löin paljaan nilkkani tiskiin,hän tutki haavaa hetken,haki antibiootit ja voiteet ja se oli siinä.Haava parani ja koko homma maksoi 10e.Ei tarvinnu edes käydä lekurilla.

    • Anonyymi

      Ei siellä sitten mitään nälänhätää olekkaan, kun korviketta saa hospitaalista??

    • Anonyymi

      Nälänhätä Gambiassa ?Ne syö parempaa ruokaa ku me syömme.

      • Anonyymi

        Ei ole nälänhätää kuin niillä, joilla ei ole rahaa ruokaan.


    • Anonyymi

      Jos on rahaa niin voi saada jonkintasoista hoitoa, mutta ei kyllä samantasoisia kuin Suomesta. Kenellä vaan on rahaa ja tarvitsee kunnon (tai pikemminkin ehkä parempaa) lääkäriä ja hoitoa, matkustaa Senegaliin. Jos on vielä enemmän rahaa, niin Eurooppaan.

      Lääkärit ja hoitajat Gambiassa eivät ole aivan osaamattomia, mutta välineet hoitaa kunnolla puuttuvat. Sen lisäksi paikallinen hoitokulttuuri on ”pikkasen” erilainen kuin meillä. Toki rahalla saa palvelua.

      Tiedän tämän omakohtaisesta kokemuksesta ja ei, en ollut viikon lomamatkalla vaan olen viettänyt maassa jonkin verran enemmän aikaa vuosien saatossa.

    • Anonyymi

      Nyt kun leipäjonoja ei pidetä eikä ilmasta ruokaa jaeta nähdään täällä kohta nälkää,se on satavarma asia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe