Anita De Coteau

Anonyymi

Ihana Valon ihminen, ajattelin hänestä. Vaan kyllä on käsitys muuttunut. Kaikesta kaiken, jopa Universumin lait tuntuu tietävän. Koronaviruksellakin on henki. Kun kyseenalaistat, joudut boikottiin.Mitään virheitä ei ilmeisesti näe itsessään. Puhumattakaan että myöntäisi koskaan olevansa väärässä. Sanoo että minun käsitykseni ovat omiani. Itse julistaa kaikille "omat" käsityksensä.

91

15801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu. Luulee itsestään ny vähän liikaa. Ilmeisesti joku noussu tuonne päähän.

    • Anonyymi

      Hyvä varmasti osaamillaan alueilla, mikään Yli-ihminen ole kuitenkaan vaikka niin uskottelee...

    • Anonyymi

      Tämä se kieltää Jeesuksen mutta rukoilee Jumalaa televisiossa. Jumalan luo pääsee vain Jeesuksen kautta...

    • Anonyymi

      Yllätyin kriittisyydestään jos kyseenalaistaa hänen juttujaan. Näin erehdyin kerran tekemään, vaan matelemaan en rupea edessään.

      • Anonyymi

        Hän ei myöskään matele sinun edessäsi.


    • Anonyymi

      Anita coton de tuleaur,heh...

    • Anonyymi

      Kuinka Hän voi sanoa surevalle äidille ettei näe poikaansa tuolla puolen koska tämä syntyy uudelleen. Ei ole kokenut surua selvästikään...

      • Anonyymi

        Hahahaaaa, onpas paksua juttua....


    • Anonyymi

      No niin Anita. Koska korona jättää maailman rauhaan??? Kerro, senhän koronanhenki on sinulle ilmoittanut???!!!

      • Anonyymi

        Etpä osaa vastatakaan kun Herra et ole...


      • Anonyymi

        Tää myös paksua kamaa huh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää myös paksua kamaa huh..

        Juuri niin paksua kuin tuo nainenkin...cottoni


    • Anonyymi

      Vilkas mielikuvitus tällä Anitalla. Mielikuvitus on rikkaus joo mutta kun ampuu yli saa outoja piirteitä...niin tosiaan, sanoisi nyt sitten koska saamme rauhan Koronalta.

    • Anonyymi

      Älkää aina jaksako olla noin negatiivisia. Ihan miellyttävä näkijä, ei yhtään itsekkään oloinen mielestäni millään tavalla.. taidatte haukkua kateuttanne?

      • Anonyymi

        Miksi pitää ottaa kateuskortti jos haluaa sanoa oman mielipiteensä? Ei kaikki ole kateutta.

        Oikeasti uskovaisia ihmisiä haukutaan todella paljon ja heistä kukaan ei sano, että olet vaan kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää ottaa kateuskortti jos haluaa sanoa oman mielipiteensä? Ei kaikki ole kateutta.

        Oikeasti uskovaisia ihmisiä haukutaan todella paljon ja heistä kukaan ei sano, että olet vaan kateellinen.

        Oikea noituli pörröpää hän on ja sillä sipuli.
        Varmasti sukunsa söpöin.


      • Anonyymi

        "Näki", että Ukrainan sota kestää muutaman päivän. Oli väärässä. On Venäjän trolli itseasiassa.


    • Anonyymi

      Uusia kortteja taas netissä markkinoi..
      Kortit on mun mielestä huonosta energiasta lähtöisin...Kaikki.

      • Anonyymi

        No mitä se on sinulta pois jos markkinoi? Ei sinun olle pakko ostaa. Täällä taas on joku mielensäpahoittaja, yksi ja sama kirjoittaja näissä kommenteissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se on sinulta pois jos markkinoi? Ei sinun olle pakko ostaa. Täällä taas on joku mielensäpahoittaja, yksi ja sama kirjoittaja näissä kommenteissa..

        Oletpa kyllä oikeassa...
        Eihän tyytymättömiä voi olla kuin vain yksi, hih hih...salapoliisi..


      • Anonyymi

        Tarot-kortit sun muut on aivan perkeleestä ja niin on kaikki ennustajat, meediot yms. Raamattu sanoo, että ennustajat yms. eivät peri Taivasten Valtakuntaa.


    • Anonyymi

      Jokos tämä maailmankaikkeuden hallitsija on lähtenyt spaniaan lätkimään. Maan kamaraa jalkansa tarvitsevat. Elää omassa ihme maailmassa.

    • Anonyymi

      Anita ei ole selvänäkijä vaan viihdyttäjä.
      Hän ei ole koskaan ole ufoa nähnyt.

      • Anonyymi

        Nauran... Ei tosiaan.


    • Anonyymi

      Koska korona loppuu Anita? Tunnuit sen huhtikuussa tietävän. Eipä ole vielä kukaan rokotteella rikastunut niinkuin väitit tapahtuvan. Nämä on isoja asioita. Ei kannata selostaa mistä ei mitään hajua ole...

    • Anonyymi

      Kun ekan kerran näin tuon henkilön Astral-TVssä, niin mietin, että siinä on taas yksi näkijä, johon moni lankeaa koska on niin viattoman ja mukavan oloinen.. liian luottavaisia on ihmiset. Muistan kun Unilin Anja ilkeili minulle, kun olin kuulemma typerä kun kävin yrittäjätutkinnon ja mietin miten työkuviot menee paikoilleen.. kehotti menemään TE-toimistoon, kun kyllä ne työnantajat tuollaista hakee.. mietin, että onpa tyhmä, kun olin ryhtymässä yrittäjäksi vasta tulevana vuonna, mutta sitä ei nähnyt, että oltiin käynnistetty tuo yrittäminen kuitenkin jo. Että miettikää, tietääkö ne näkijät yleensä niin mitään oikeeta, enemmän on sitä kokeilua ja ottavat valtaa teistä, jotta soitatte heille. Niin mä näen useimmat "selvänäkijät", etenkin ne joilla on 0700 numero, kun rahaa tulee joka minuutista ja kun niitä puheluita aina pitkittävät yleensä.. siis useimmat heistä, aika harva ei tee niin.

      • Anonyymi

        Henkivallat ovat kyllä todellisia voimia ja niiden kanssa näkijät, meediot ynnä muut ovat tekemisissä. Raamattu kieltää yhteyden pitämisen henkimaailmaan /henkivaltoihin ja tuomitsee ennustajat. Minä olin itse aikoinaan itse tuollaisella tiellä ja minusta "lahjakkaana" koulutettiin meediota. Onneksi puolestani rukoiltiin ja lopulta pääsin tuollaisista asioista ja sanouduin niistä kokonaan irti Jeesuksen nimessä. Jeesuksella on valta yli kaikkien avaruuden henkivaltojen ja voimien. Kuolema on jo voitettu, mutta saatana vielä kulkee ympäriinsä etsien kenet voisi niellä. Kiertäkää meediot, ennustajat, näkijät yms. kaukaa ja myös niin sanotut "parantajat" ellette halua ehdoin tahdoin langeta perkeleen ansoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkivallat ovat kyllä todellisia voimia ja niiden kanssa näkijät, meediot ynnä muut ovat tekemisissä. Raamattu kieltää yhteyden pitämisen henkimaailmaan /henkivaltoihin ja tuomitsee ennustajat. Minä olin itse aikoinaan itse tuollaisella tiellä ja minusta "lahjakkaana" koulutettiin meediota. Onneksi puolestani rukoiltiin ja lopulta pääsin tuollaisista asioista ja sanouduin niistä kokonaan irti Jeesuksen nimessä. Jeesuksella on valta yli kaikkien avaruuden henkivaltojen ja voimien. Kuolema on jo voitettu, mutta saatana vielä kulkee ympäriinsä etsien kenet voisi niellä. Kiertäkää meediot, ennustajat, näkijät yms. kaukaa ja myös niin sanotut "parantajat" ellette halua ehdoin tahdoin langeta perkeleen ansoihin.

        Ettei vaan raamattu olisi vieläkin suurempi kusetus,onhan putinkin nyt jumalan armosta valittu johtaja.


    • Anonyymi

      Anita on ihan hyvä kyllä välillä. Toisinaan taas jutut lähtee omalle radalleen, tyyliin: hyvä aika on tulossa blaa blaa...on tosiaan. En usko että Jumala palkitsee ihmisen ahneutta ja välinpitämättömyyttä paremmalla ajalla!

    • Anonyymi

      Älkää valittako. Humpuuki on humpuukia. Ei sitä tarvitse erikseen internetin keskustelupalstoilla kenellekään käydä kertomassa. Ne uskovat jotka uskovat, ja muut pitävät humpuukina. Kenenkään mielipidettä ette ikinä tule muuttamaan. Aivan turhaa valitusta siis.
      Minusta oli hauska seurata Anitan höpinöitä. Hän oli varsin hyvännäköinen vielä muutama vuosi sitten, mutta sitten on terveys tehnyt tenät.

    • Anonyymi

      Sanoi telkkarissa juuri että Trump jatkaa presidenttinä. Täysi hullu, tuollaiseen tyyppiin ihmiset tuhlaa rahojaan ja hybässä lykyssä vielä Kelasta saatuja.

    • Anonyymi

      Anita on nyt tehnyt itsestään yli-ihmisen ,käyttää hyväksi sairaita,yksinäisiä ja henkisesti sairaita ihmisiä. On myös jakanut fb-sivuillaan ihan sairaita mielipiteitään . Miksi tälläinen ihminen saa olla astraltv:ssä jakamassa ihmisille vääriä uhkakuvia ym..

    • Anonyymi

      Tänäänpä 11.1.2021 karma kosti kaikille juontajille Astraltv:ssä, kun ei antanut tulla yhdenkään puhelun läpi suoraan lähetykseen. Mahtoi olla suuri tappio juontajille ja yleensä koko ohjelmalle :(

      • Anonyymi

        Tuskinpa kovin suuri kun soittajat pääsivät kuitenkin taustajoukoille soittamaan ,samoin suorassa lähetyksessä olevalle yhdeksän jälkeen.
        Nyt tullut taas kaksi uutta, Julia ja Tania. Eivät tiedä eivätkä osaa mitään, rahat menee soittajalla hukkaan. Miksi Tania puhuu narisevalla äänellä? Vähän rasittava kuunnella, ei ihme ettei lähes kukaan soita kun ei osaa edes kunnolla ennustaa korteista, höpöttää mitä sattuu.
        Julia puhuu niin hitaasti,että äkkiä minuutit kuluu ja puhelinlasku kasvaa soittajalle saamatta mitään vastiketta .


    • Anonyymi

      Mä huolestuin, kun mummot soitti ja kysy saako ottaa koronarokotetta. Anitan vastaus oli et ei saa ottaa. Hän myös vetosi siihen, että molemmat vanhemmat ovat lääkäreitä. Se ei tee Anitasta todellakaan lääkäriä. Vähän ku Tuksu lesos vanhempiensa koulutuksella, et molemmat on Upsalan ekonomeja ja sen takia hänelläkin on streetsmarttia.

      • Anonyymi

        Uskomatonta..eli olin hänestä oikeassa..olen Ap...


    • Anonyymi

      Miksi katsotte, jos ohjelma ärsyttää? Ootte itse tekopyhiä idiootteja, joita ohjelma kiinnostaa, mutta ette osaa edes kanavaa vaihtaa.

      • Anonyymi

        Ei näe
        Hakee vain huomii Astraissa


    • Anonyymi

      Olen seuraillut hänen polkuan ja voin sanoa ettei vakuuta minua.
      Höpisee ihmisille mitä haluavat kuulla.
      Kanavoi ufoja ja ei ole koskaan edes nähnyt.
      En tuhlaisi häneen rahojani

      • Anonyymi

        Vastaa Anita. Joko korona loppuu???


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten hän ei ollut 7. Polven näkijä. Hyvä esiintyjä kerrassaan. Savolaisittain ulkomaan korostus. Pitäisi ehkä omilla ansioillaan liikkua eikä isovanhempien jotka ei käsittääkseni ole mitään sen kummempia. Höpö höpö. Kanava kääntyy.

    • Anonyymi

      Tämä Anita De Coteau on erikoinen persoona ja näyttää itse uskovansa omaavansa näkijän taitoja. Usko on toki itsessään hyvä asia mutta harhaluuloisuus itsestänsä on jo hämmentävää ja moni näyttää kuitenkin uskovan tähän astraltv höpö höpö ohjelmaan. Tämä Anita on ennemminkin surullinen tapaus, katselin hänen esitystänsä tänään astraltv: ssä ja tyttö on hieman harhaluuloinen omista näkijän taidoistansa sillä niistä en nähnyt mitään..... puhui niitä näitä..... voi voi ..... ja ei ole yksin sillä soittajien tarve uskoa on surullista nähdä.

    • Anonyymi

      Sano Anita mitä koronan henki nyt kertoo? Loppuuko edes tänä vuonna??? Tuskin...

    • Anonyymi

      Hyvinmuodostunut nainen.

    • Anonyymi

      "de Coteau" tarkoittaa Kukkulalta tai Mäeltä. Kävin katsomassa kuvia kun en oo ennen kuullut, "näin" aika paljonkin asioita mitä en tässä viitsi kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Just joo. Eli nimikin jotain keksittyä...


    • Anonyymi

      Ei ole mitä esittää.
      Matkii muita.
      Kirjoittaa ja puhuu salaliittoteorioista joihin itse uskoo.
      Ne suku parantajat oli lääkäreitä.
      Totuus olisi paikallaan.

    • Anonyymi

      Googletin ja hänhän tituleeraa itseään laulajaksi. Hyväkin siinä? Pirtsakka sirpahan tuo näyttää olevan…

    • Anonyymi

      Ja nyt levittää soopaa Ukrainasta...

      • Anonyymi

        Mitä on kertonut Ukrainasta?


      • Anonyymi

        Venäjän trolli on.


    • Anonyymi

      Lainasin kauan sitten isot suumat Anitalle v.2015.2016 hän lyhensi vähän,mutta on vieläkin velkaa 900e.Kirjoitin hänelle äsken ja annoin eräpäiväksi 31.3.2022.
      Täysin huijari ja pitää muka parantavan konsertin toukokuussa taas!

      • Anonyymi

        Hänestä huokuu mielenterveyden epätasapaino.


    • Anonyymi

      Ei ole niin valo ihminen, todellisuus aivan muuta.
      Juoruaa ja panettelee muita.
      Valehtelee, keksii ja kyselee asiakkaalta, sen mukaan sanelee vastaukset. Astral lähetyksissä sain selko kuvan.
      Sanelee profetioita, joita salaliittoteorioissa pyörii.
      Toistelee ulkomaisia kirjoituksia galaktisista, ominaan.

      Laulajana ja viihdyttäjänä keskiverto.
      Ulkoinen olemus suttuinen.

    • Anonyymi

      Tämä Anita oli visailu ohjelmassa ”stadi vastaan lande”, siinä se oli ainakin reilu muita kohtaan kun ei käyttänyt osaamistaan pelatessa. Vastaukset meni päin…

    • Anonyymi

      Ei ole valon ihminen, on paljon tummempi sävy hänessä.

      • Anonyymi

        Kukas se täällä ennustelee ?
        Itse valohan tuo nainen on.
        Tummaa kohtaa ei näy,pelkkää elämän iloa.


    • Anonyymi

      Anita on ihana, mutta jotain outoa hänessä on. Hänen mielestään Ukrainassa ei ole sotaa eikä esim Put.in ole aito, eli ei ole alkuperäinen, vaan joku näyttelee Put.inia.

      Korona on kuulemma joidenkin avaruustyyppien kehittelemä.

      Toivon, että hän voisi oikeasti oivaltaa, mikä täällä on totta ja mikä ei. Laitan tänne linkin hänen haastattelustaan siksi, ettei kukaan ottaisi häntä liian vakavasti ja maksaisi esim. selvänäkötulkinnoista liikoja, mutta kuitenkin toivon, ettei häntä aleta tuon videon vuoksi liikaa moittimaan.

      https://www.youtube.com/watch?v=m0b34fBvdC0

    • Anonyymi

      Anitan mukaan Venäjää johtaa ystävällismieliset avaruusolennot. On kyllä tosi outo ajatus.

    • Anonyymi

      Ja kuulemma Usan Biden on jo kuollut ja oikeasti Trumppi on pressana, mutta sitä tietoa ei voi tuoda julkisuuteen, jotta häntä ei tap.et.tas.

      • Anonyymi

        On em Usa pres asiassa oikeassa. Teille joille tv ja lehti media on ainoa tiedonlähde tulee monia ihmeteltäviä asioita eteen.
        Mitä Cotou on kertonut uskonnostaan?Mikä syntyperä? Media valehtelee Ukrainasta. Ei kerro oikeita syitä miksi siellä tehdään mitä on tehty ja tehdään. Ette ymmärrä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On em Usa pres asiassa oikeassa. Teille joille tv ja lehti media on ainoa tiedonlähde tulee monia ihmeteltäviä asioita eteen.
        Mitä Cotou on kertonut uskonnostaan?Mikä syntyperä? Media valehtelee Ukrainasta. Ei kerro oikeita syitä miksi siellä tehdään mitä on tehty ja tehdään. Ette ymmärrä asioita.

        Nyt on sinuakin taidettu huijata, ja uskot salaliittoteorioihin.


    • Anonyymi

      Anita de Coteau on ihmisten hyväksikäyttäjä ja hitusen huijariakin sekä narsismia.
      Lainasin hänelle yli 10 v. sitten rahaa 1.CD-levyyn.Hän lyhensi hieman ja unohtti.
      Vasta nyt viime keväänä kiristin ja vaadin loppuja.Kyse ei ollut pikkusummasta.
      T.X-tamperelainen

      • Anonyymi

        Yrität saada ihanan ihmisen lokaan,
        Et todellakaan onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität saada ihanan ihmisen lokaan,
        Et todellakaan onnistu.

        Älä Anita höpötä. No, jokos coronaviruksella on henki?


    • Anonyymi

      ”Jos sul on velkaa, niin laita se vaan ulosottoon” (lähde löytyy viimeiseltä riviltä viestissä). Näin sanoo A C. Tajuaakohan tuo mitä se ulosotto on… olisi helpompi maksaa vain itse ne lainanlyhennykset, kuin, että ulosotto käy tilillä nostamassa rahat korkoineen, maksaa ne ja laittaa sitten vielä ulosottomaksut päälle… toivottavasti kukaan ei noudata hänen neuvoaan

      ATOMIstudio: Anita De Coteau - Yliluonnollinen Uusi Maailma osa 2 1.11.22

    • Anonyymi

      Olet niin oikeassa.Nainen luo kamalaa karmaa ja olen ollut hänen uhrinsa.Lainasin kauan sitten rahaa ja olin sinisilmäinen hölmö.Sain kerjätä velkaa takaisin vuosien jälkeen.Anita ei kunnioita itseään vanhempia ...Joka kuoppaa kaivaa muille, lankeaa siihen itse.Odotan sitä päivää.

    • Anonyymi

      On venäjämielinen ja uskoo ilmeisimmin qanon-salaliittoteoriaan.

      Viimeisin: ratsastaa Ison Omenan kuolemantapauksella (jossa nainen menehtyi vartijoiden painon alla, liiallisesta voimankäytöstä), tunteellista julistamista somessa.
      Jakoi väärää tietoa, että naisella olisi ollut muka vauva.

      Tunteisiin vetoavalla aiheella onkii somesuosiota.
      Joku mummo kysyi Anitalta "onko vauvalla kaikki hyvin" ja Anita Coteau vakuutti että vauva on päässyt valoon.

      Vaikka ei mitään vauvaa edes ole tai ollut! (Tieto Iltasanomissa, menehtyneen uhrin veljen ja naapurien lausunnot)

      • Anonyymi

        Eikös Anita ole myös kehunut Donald Trumpia?? JA tietääkseni suomalaisista puolueista hänelle on eniten mieleen perussuomalaiset vai onko näin??


    • Anonyymi

      Taitaa olla kristalli puolue tyyppiä eikä ps. Ei sillä että se olisi yhtään parempi...

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin että kristallipuolue, itsenäisyyspuolue, vkk,liike nyt, siniset, perussuomalaiset ovat käytännössä samoja puolueita, mutta eri nimikkeillä. Kaikkia yhdistää tuhoavammat voimat ja raha keskiössä ajattelu. Esim halla-aho vähätteli jokunen aika sitten sosiaaliturvaa sanomalla sitä luksukseksi. Purra sanoi myös ettei ole varaa nostaa hoitajien palkkoja. Osittain voi olla purra oikeassa, mutta on persut kyllä aiemminkin ilmaisseet kantansa palkka-asioissa mitä ne ajattelee niistä. Anita de coteau vaikutti ensialkuun sympaattiselta ja miellyttävältä mutta ei oikein vaikuta semmoselta. En tiedä onko hän epälooginen vaiko pahantahtoinen, vaikea tietää kun en tunne häntä 100% hyvin. Epäloogiset ihmiset usein äänestää pahispuolueita kun pahispuolueet osaa manipuloida heitä. On myös niin että pahispuolueita tietenkin äänestävät myös pahikset. Nämä pahikset väittää että he on oikeassa ja älykkäitä koska pitää leikata paljon jne ja että maailma&suomi ei ole sosiaalitoimisto(kantasuomalaisill+maahanmuuttajille&pakolaisille) eli he yrittää sanoa usein että mukava politiikka on historiaa ja hyvinvointivaltio on utopiaa. Heitä kannattaa siis varoa jos kuulee tällaisia mielipiteitä eli tuollaiset ihmiset väistän heti eli en missään tekemisissä tuollaisten nuivien ajattelijoiden kanssa. He luulee olevansa tiukalla linjalla älykkäitä mutta todellisuudessa liian isot leikkaukset ja liian isot investointien jäädytykset näivettää talouden. He on siis samaan aikaan sekä ilkeitä&tunnekylmiä että myös tyhmiä.


    • Anonyymi

      Samoin ajattelin!
      Hömppä oon ,mutta kun rahastus alkaa todenteolla useampaa tapaa hyväksikäyttäen ei se enää voi olla mikään hyvä Enkeli,joka on tullut auttamaan meitä ihmispoloisia tänne maankamaralle,niinkuin hän itseään nimittää.
      Maksoin yhden etä hoidon 40€ kyselin sitten jatko hoitoa mutta pyysin että palaan myöhemmin hoidon tilaukseen kun saan taas rahaa.
      Ei hänelle käynyt. Hän ilmoitti aloittavansa hoitoni heti ja maksu sitten kun saan rahaa.
      Ei neuvoteltu sopiiko se minulle,vaan ilmoitus maksa 40€ kun saat rahaa.
      Ensimmäinen hoito oli 30min 40€ puhelin keskustelulla.
      Nyt ei mitään edes soittoa vaan hän laittoi minut kuulema hoito piiriin?? 40€
      Varoitan! Nyt hänellä on kerjuu Facebook sivuilla enkelin kuvan myötä.
      Siinä on tili no. Ja ilmoitus 3 lapsen yh. Äiti tarvitsee apua. Voit auttaa laittamalla rahaa tilille?? Paljon on ihmiset jo laittaneet.... miten hän voi jatkaa tällaista rahankeruuta?

    • Anonyymi

      Suomi viihde uutisissa oli nyt että aikoo muuttaa Egyptiin. Miksi käyttää niin silo käsiteltyjä kuvia netissä? Suomi viihteen lehti kuvassa oli tavallinen täti.

      • Anonyymi

        Niin todellisuudessa aivan erinäköinen kuin facen kuvissa. Ja keksii ennustuksia omasta päästään ja rahastaa niillä ihmisiä. Älkää menkö retkuun.


    • Anonyymi

      Haparoiva ihminen voi aina lohduttaa kolhiintunutta egoaan sillä, että on valon lapsi ja kaikki muut on väärässä.

      Jaa netissä itse keksittyjä juttuja ja henkisiä satuja -----> Omaksu lähdekritiikittä näkemyksiäsi tukevaa new age mambojamboa
      -----> Tule kyseenalaistetuksi
      -----> estä kyseenalaistajien kommentit, sano että he on pimeydessä ja palvelee jotain salaliittoa
      ----> uhriudu
      -----> kerää ympärillesi samoin ajattelevien hovi
      -----> vahvistakaa yhteistä harhaanne siitä, että olette erityisen tiedon äärellä olevia valon lapsia
      -----> kultti

    • Anonyymi

      Bongasin marketissa tän. Mikä sattuma. En ihan menny kysymään "onko näkyny dna pätkiä?" Täähän poisti sen julkasun missä tarinoi että jonkun ihmisen cacan mukana ois tullu r0kotteesta tai kor0nasta dna pätkä.

    • Anonyymi

      Nyt kerää facebook sivullaan julkisesti rahaa jouluksi köyhille lapsiperheille. Meneekö rahat varmasti kohteeseen? Miten voi varmistua?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osa julkaisuista poistui...

    • Anonyymi

      Tää peruukkipää on oikeasti aika pimeä.

      Sääliksi käy sitä pientä tyttöä joka varmasti jää ilman vakaita kasvuolosuhteita, kun mamma liihottaa pitkin maailmaa new age-p*askan perässä. Kai tää tuoreinkin lapsi hylätään jossain kohtaa isällensä, niinkun muidenkin lasten on kanssa toiminut että saa toteuttaa rauhassa hörhöilyjään ja lisätä ylivalotettuja kuvia naamakirjaan. Siinä samalla voi sit esittää suurtakin hyväntekijää mummoille ja papoille.

      • Anonyymi

        Onko se tuutannut huuliinsa jotakin täytteitä vai miten se näyttää ihan Tuksulta nykyään.


    • Anonyymi

      Mua huolettaa se, mitä hänen jakama väärä tieto, siis salaliittohöttö, voi tehdä herkempien ihmisten mielille.

    • Anonyymi

      Notredamen mato ei kuole.

    • Anonyymi

      Puolustelee myös Putinia väittää että Ukrainan sota olisi lännen juoni.

      • Anonyymi

        Eikä ole muuten ainoa näistä "henkisistä" ihmisistä, jotka puolustelevat sitä ja muutakin pahuutta maailmassa.


    • Anonyymi

      Anita De Coteau ei ole selvänäkijä eikä parantaja -hän ei näe mitään.
      Hän pyytää kaikilta rahaa ja itseään pitää yli-ihmisenä. Anita ei oikeasti tiedä mitään. Olkaa tosi varovaisia kun olette hänen kanssa tekemisissä.

    • Anonyymi

      Eikö ole vastuutonta väittää että sairauden tai vaivan voisi kaukoparantaa?

    • Anonyymi

      Eksynyt
      Sekava
      Epäsiisti
      Epäluotettava
      Luo vääriä profetioita

    • Anonyymi

      Väittää ettei ukrainan sotaa ole.
      Trump olisi Jeesus.
      Putin olisi valontuoja.
      Hän näkijä 7 polvessa
      Hän ufojenlähetti
      Hän parantaja 5 polvessa
      Hän olisi ptofetta

      Hulluu paskaa ja valheita suoltaa suustaa.
      Mikään ei ole totta..
      Herätkää

      • Anonyymi

        Vaiko puurtttinin


    • Anonyymi

      Miksi saa levittää väärää tietoa mummoille ja nehän uskovat.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe