Mitä kertoisit ihastuksellesi juuri nyt? Vol. 2.

Anonyymi

Kertoisin että olet kaunein ja kun nukut noin ainoa jonka vierestä tahdon herätä enää.
❤️

126

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kertoisin että olen rakastunut hänen upeaan persoonaansa ja kauneuteensa, jos keksisin miten saan hänen yhteystietonsa.

      • Anonyymi

        Miksi et voi kysyä niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi kysyä niitä?

        Tiedän hänen etunimensä ja monia muita asioita, olemme tavanneet 18 kertaa. En voi kysyä sukunimeä tai yhteystietoja rikkomatta tilanteen rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän hänen etunimensä ja monia muita asioita, olemme tavanneet 18 kertaa. En voi kysyä sukunimeä tai yhteystietoja rikkomatta tilanteen rajoja.

        Hih, vähän sama tilanne minulla..mutta en ole laskenut kohtaamiskertoja. Nimen kysyin kerran ohimennen ja nyt tilanne että en näe häntä enää niin usein kuin ennen.


      • Anonyymi

        Olen psyykannut itseäni useamman päivän ajan, että voisin kertoa hänelle saavani hänestä eteenpäin vievää energiaa. Hän on saanut minut eloon, niin että muutkin ovat sen huomanneet. En jaksa enää piilotella tunteitani ja esittää muuta kuin olen. Seuraavan kerran kun nähdään, hän saa multa leveän hymyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih, vähän sama tilanne minulla..mutta en ole laskenut kohtaamiskertoja. Nimen kysyin kerran ohimennen ja nyt tilanne että en näe häntä enää niin usein kuin ennen.

        Me tulemme näkemään jatkossakin. Pitäisi jollakin keinoin saada järkättyä tapaaminen tavanomaisten tapaamisten ulkopuolella. En tiedä miten sen tekisin, suoraan en voi ehdottaa eikä voisi hänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tulemme näkemään jatkossakin. Pitäisi jollakin keinoin saada järkättyä tapaaminen tavanomaisten tapaamisten ulkopuolella. En tiedä miten sen tekisin, suoraan en voi ehdottaa eikä voisi hänkään.

        Tiedätkö sinä minun nimeni? Kyllä varmaan nähdään mutta harvemmin.. ja kohtaamiset todella lyhyitä.. tyyliin käytävällä vastaan sattumalta ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä minun nimeni? Kyllä varmaan nähdään mutta harvemmin.. ja kohtaamiset todella lyhyitä.. tyyliin käytävällä vastaan sattumalta ❤

        En tiedä kuka olet, kerroin edelleen omasta tilanteestani. Näen häntä säännöllisesti mutta en voi siellä ehdottaa erillistä tapaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet, kerroin edelleen omasta tilanteestani. Näen häntä säännöllisesti mutta en voi siellä ehdottaa erillistä tapaamista.

        Itsellä sama tilanne. Nähdään säännöllisesti, mutta ei joka päivä, ei edes joka arkipäivä. Itseasiassa näemme viikonloppuisin ja iltaisin, silloin kun näemme. Mutta emme voi lähestyä toisiamme muuten kuin kavereina ja työasiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä sama tilanne. Nähdään säännöllisesti, mutta ei joka päivä, ei edes joka arkipäivä. Itseasiassa näemme viikonloppuisin ja iltaisin, silloin kun näemme. Mutta emme voi lähestyä toisiamme muuten kuin kavereina ja työasiossa.

        Näen hänet joka toinen viikko samassa paikassa. En voi lähestyä häntä siellä, enkä kysyä henkilökohtaista, yhteystietoja tms.

        Silti, kohta on pakko tehdä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä minun nimeni? Kyllä varmaan nähdään mutta harvemmin.. ja kohtaamiset todella lyhyitä.. tyyliin käytävällä vastaan sattumalta ❤

        No tiedän hänen nimensä ja hän minun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedän hänen nimensä ja hän minun..

        Mite tunnet/tiedät hänet? Jos tiedätte toistene nimet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen hänet joka toinen viikko samassa paikassa. En voi lähestyä häntä siellä, enkä kysyä henkilökohtaista, yhteystietoja tms.

        Silti, kohta on pakko tehdä jotain.

        Miksi pakko, ettekö enää näe toisianne jatkossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pakko, ettekö enää näe toisianne jatkossa?

        Olen rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut.

        Mahtavaa että joku on rakastunut! Harvoin saa lukea tältä palstalta, yleensä kaikki ovat vain laimeasti ihastuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa että joku on rakastunut! Harvoin saa lukea tältä palstalta, yleensä kaikki ovat vain laimeasti ihastuneita.

        No itselläni naisasiat pakkaavat lähtemään heti lapasesta, vaikka muuten olenkin järkevä;) Nyt on kieltämättä lähtenyt erikoisen pahasti, mutta minkäs sille voin.... Kyseinen nainen on liian hurmaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itselläni naisasiat pakkaavat lähtemään heti lapasesta, vaikka muuten olenkin järkevä;) Nyt on kieltämättä lähtenyt erikoisen pahasti, mutta minkäs sille voin.... Kyseinen nainen on liian hurmaava.

        Missä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin?

        Helsingissä. Ajattelen häntä koko ajan, aamulla ensimmäisenä, jatkuvasti töissäkin, illalla, öisin. Kuvittelen meidät yhdessä, kuulen hänen äänensä, naurunsa. Hän on älykäs, itsenäinen, upea, viehättävä, tyylikäs, kaunis, itsevarma, kaikkea mitä nainen voi olla. Huomasin hänet heti ensi tapaamisella, tietenkin, mutta nyt elämä on turhaa, tyhjää, mitäänsanomatonta ilman hänen läsnäoloaan. Haluaisin ehdottaa hänelle jotain suurta, mutta jos voisin edes ehdottaa yhteistä illallista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä. Ajattelen häntä koko ajan, aamulla ensimmäisenä, jatkuvasti töissäkin, illalla, öisin. Kuvittelen meidät yhdessä, kuulen hänen äänensä, naurunsa. Hän on älykäs, itsenäinen, upea, viehättävä, tyylikäs, kaunis, itsevarma, kaikkea mitä nainen voi olla. Huomasin hänet heti ensi tapaamisella, tietenkin, mutta nyt elämä on turhaa, tyhjää, mitäänsanomatonta ilman hänen läsnäoloaan. Haluaisin ehdottaa hänelle jotain suurta, mutta jos voisin edes ehdottaa yhteistä illallista...

        Olet rakastunut. Oi olis ihana olla rakastunut ja saada vastarakkautta♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakastunut. Oi olis ihana olla rakastunut ja saada vastarakkautta♥️

        Olen rakastunut, on suuri kiusaus rikkoa sovittuja rajoja ja ehdottaa tapaamista tai edes kysyä sukunimeä, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta, mitä tahansa. En silti voi tehdä sitä ja mitä hän ajattelisikaan jos niin toimisin. Tiedän hänestä jo paljon, mutta en voi edetä. Enkä tiedä varmasti mitä hän ajattelee, hänen katseensa on salaperäinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä. Ajattelen häntä koko ajan, aamulla ensimmäisenä, jatkuvasti töissäkin, illalla, öisin. Kuvittelen meidät yhdessä, kuulen hänen äänensä, naurunsa. Hän on älykäs, itsenäinen, upea, viehättävä, tyylikäs, kaunis, itsevarma, kaikkea mitä nainen voi olla. Huomasin hänet heti ensi tapaamisella, tietenkin, mutta nyt elämä on turhaa, tyhjää, mitäänsanomatonta ilman hänen läsnäoloaan. Haluaisin ehdottaa hänelle jotain suurta, mutta jos voisin edes ehdottaa yhteistä illallista...

        Ahhh, olen aivan samassa tilanteessa. Pakahdun, enkä haluaisi enää päivääkään peitellä sitä mitä tunnen häntä kohtaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahhh, olen aivan samassa tilanteessa. Pakahdun, enkä haluaisi enää päivääkään peitellä sitä mitä tunnen häntä kohtaan!

        Katse hakee katsetta. Ihana tunne, kun katse kohtaa edes hetkeksi, perhosia vatsassa. Tunteiden kätkemistä ettei muut huomaisi. Sisällä halu nähdä kahden, koskettaa ja tulla kosketetuksi. Haen hänestä merkkejä tunteeko samoin. Jos saan edes vähän hänen huomiotaan leijun.. piinaavaa tää on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut, on suuri kiusaus rikkoa sovittuja rajoja ja ehdottaa tapaamista tai edes kysyä sukunimeä, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta, mitä tahansa. En silti voi tehdä sitä ja mitä hän ajattelisikaan jos niin toimisin. Tiedän hänestä jo paljon, mutta en voi edetä. Enkä tiedä varmasti mitä hän ajattelee, hänen katseensa on salaperäinen...

        Jännittävää, kerro miten tilanne etenee. Voisitko kirjoittaa kirjeen ja laittaa sen jotenkin hänen laukkuunsa, takin taskuun, kirjan väliin tai muuhun vastaavaan paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittävää, kerro miten tilanne etenee. Voisitko kirjoittaa kirjeen ja laittaa sen jotenkin hänen laukkuunsa, takin taskuun, kirjan väliin tai muuhun vastaavaan paikkaan.

        Viesti tavoitti jo kohteensa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti tavoitti jo kohteensa;)

        No miten hän reagoi viestiisi? Eteneekö homma ja mihin suuntaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten hän reagoi viestiisi? Eteneekö homma ja mihin suuntaan?

        Palstalle kirjoittamisen tarkoitus on saada oikean henkilön huomio, ei jatkoista täällä laverrella;)


    • Anonyymi

      Mä ajattelen vaan sun hymyä silloin viimeksi, kun nähtiin. Hiuksesi oli kauniisti kiinni ja nykyinen hiusväri todella sopii sulle. Sain sulta lämpimän halauksen. Haluaisin silitellä kaunista vyötäröäsi ja lantion kaartasi. Sun kanssa on hyvä olla, juttu luistaa loistavasti. On ikävä ääntäsi ja seuraasi.

      • Anonyymi

        Missä näitte viimeksi? Miksi et kertonut hänelle tunteistasi suoraan? 😊


    • Anonyymi

      Kertoisin, kuinka kaipaan sinua iltaisin.
      Kuinka ajattelen sinua päivisin vähän väliä.
      Ikävä puristaa rinnassani.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Ikävä on suuri. Ehkä hän sen huomaa, että on mielessäni. En muuten viestittelisi välillä niitä turhiakin asioita. En usko, että hän samalla tavalla miettii, vaikka usein hänestä kuulenkin. Tiedän tilanteen olevan melkein toivoton minun kannaltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ikävä on suuri. Ehkä hän sen huomaa, että on mielessäni. En muuten viestittelisi välillä niitä turhiakin asioita. En usko, että hän samalla tavalla miettii, vaikka usein hänestä kuulenkin. Tiedän tilanteen olevan melkein toivoton minun kannaltani.

        Miksi et ota asiaa suoraan esille jos viestittelette?


    • Anonyymi

      Kertoisin, että olin ensin täysin hämmentynyt tunteista, joita hän minussa herättää, mutta olen nyt sinut niiden kanssa. Hän sää sykkeeni nousemaan ja poskeni punoittamaan.
      Haluaisin halata häntä ja kertoa, miten kaunis hän minusta on. Mutta enhän minä voi esimiestäni niin lähestyä.

    • Anonyymi

      Katseesi on kuin magneetti. Vedät minua puoleesi. Tunne taitaa olla molemminpuolinen. Näin silmistäsi, katseestasi tulkitsisin. Olemme yrittäneet vältellä katselua. Silti syrjäsilmällä välillä toisiamme haemme. Voi miten haluaisin syliisi sun. Tiedän ettei se olisi sopivaa. Toivon ettei muut huomaa. Päästäänkö me näistä tunteista eroon. Vai käykö houkutus liian suureksi. Nyt mitään ei varsinaisesti ole tapahtunut toistemme tuijottelun lisäksi. Eikä olis oikein sallittua tapahtuakkaan, mutta ne hellyyden tunteet..

      • Anonyymi

        En tiedä haluaisinko näistä tunteista edes eroon, nyt kun olen "löytänyt" hänet...


      • Anonyymi

        Tiedän tunteen. Kertoisitko jotain muuta magneettisilmästäsi..? :)


      • Anonyymi

        Musta tää on hölmöä, miksi käyttää ainoa elämänsä angstailuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Kertoisitko jotain muuta magneettisilmästäsi..? :)

        Voin kertoa että nykyään tuntuu välttelevän katsetta sekä seuraani... No, ehkä ihan hyvä vaikka nyt tuntuukin pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa että nykyään tuntuu välttelevän katsetta sekä seuraani... No, ehkä ihan hyvä vaikka nyt tuntuukin pahalta.

        Tänään oli huono päivä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa että nykyään tuntuu välttelevän katsetta sekä seuraani... No, ehkä ihan hyvä vaikka nyt tuntuukin pahalta.

        Olet varattu. Olen vihdoin tajunnut etten sua voi saada. Ajattelen kyllä sinua ja haluaisin lähellesi. Silloin kuin satun katsomaan sinua silmiin leijun pilvissä, kaipaan kosketustasi ja tunnen tuskaa siitä etten voi koskea sinuun.En ole enää uskaltanut katsoa silmiisi niin kuin ennen. Joskus katson vieläkin, kun kiusaus tehdä niin on suuri. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli huono päivä...

        Kurjaa jos oli huono päivä, vaikkakin lohdullista jos kyse oli "vain" siitä...


    • Anonyymi

      Taisin tuijottaa liikaa huuliasi viimeksi kun nähtiin. Anteeksi.
      Yksin kotona paistamassa lettuja, ikävissäni, himoissani...

    • Anonyymi

      Kertoisin sinulle, että aion nyt lopettaa unelmoimisen sinusta. Sait minut ihastumaan itseesi pitkillä katseillasi ja muutamilla kosketuksillasi. ihastuminen loppui, siitä oli kasvanut rakkaus huomaamattani. Haaveilin sinusta vuosia, odotin seuraavaa tapaamistamme joka päivä. Surin jokakerta kun näin sinun sormuksesi. Olit ensimmäinen ajatukseni kun heräsin ja viimeinen kun laitoin silmäni kiinni. Jokaikinen päivä näiden vuosien aikana. Päivisin ikävöin ja öisin näin sinusta unta. Uhrasin vuoksesi vapauteni ja maineeni. Sinun tietämättäsi minut kiristettiin jopa naimisiin uhkaamalla minua sinun elämäsi tuhoamisella. En koskaan olisi paljastanut tätä sinulle. Luulit varmaan, että rakkaudesta päädyin naimisiin niin nopeasti. :( No oli kuinka oli, nyt se kaikki on loppu. Enää minun ei tarvitse pelätä, että sinun uraasi tai elämääsi uhataan tuhota. Sain vapauteni takaisin ja toivoin, että olisit vielä lähestynyt minua. Näin sinut vihdoin pitkästäaikaa. Et tehnyt elettäkään minun suuntaani. Halasin sinua. Toivoin jotain. Toivoin yhteydenottoa vieläkin. Ja viimein ymmärsin oman tyhmyyteni kun mietin asioita tarkemmin. Et ole vuosiin ollut minusta mitenkään kiinnostunut. Et ole edes tykännyt kuvistani kuin muiden. Et ole katsonut päivityksiäni. Olen ollut sinulle rasite ja nolla, taakka jolle on pakko hymyillä, ihminen josta puhua pahaa selän takana. Jos tietäisit tämänkin saisit varmaankin kauhistelun aihetta kollegoidesi kesken.

      Kyllä elämä ja rakkaus voi tehdä kaikenlaista kipeää. Minä idiootti muutin lähemmäs sinua ja vaihdoin turvatun elämäni haaveeseen sinusta. Suren syvästi. Rakastan sinua, mutta tuntuu niin niin surulliselta tämä kaikki. En koskaan kertoisi sinulle näitä asioita aloitteellisesti. Minä toivoin sinun vetävän minut huulillesi.

    • Anonyymi

      Kysyisin että olethan kunnossa, kun sinua ei ole näkynyt työpaikalla ❤ ikävä on sinua.

    • Anonyymi

      Tuntuu että jännität nykyään seurassani. Ehkä tunteita ja jännitteitä on molemminpuolin. Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla huolissasi siitä, että tulisin sekoittamaan nykyistä suhdettasi.

    • Anonyymi

      Ajatukset viiltää pohjamudissa. Tuntuu ettei tässä taas tulla näkemään kuin sun asettamilla ehdoilla. Voi voi. Yksipuolisesti ihastuminen se alkaa olemaan se mitä meistä ajattelen. Niin myös ryhdyn toimimaan.

      • Anonyymi

        Mikä saa sinut ajattelemaan että näkeminen kulkisi vain toisen ehdoilla? Etkö itse voi ehdottaa tapaamista?


    • Anonyymi

      Olit taas kaunis, kun istuit siinä syömässä. ♥️

      • Anonyymi

        Harmi kun et liittynyt seuraan ❣️


    • Anonyymi

      Mulla on niin iso ikävä sua.
      Melkein jo soitin, kun halusin kuulla edes sun äänen.
      Kun nähdään halaan sua, vaikka mikä hallitus sen kieltäisi.
      Parane pian.

    • Anonyymi

      Toisinaan pelkään että kosketamme toisiamme vahingossa, sillä tavoin. Teet jonkin hellän eleen suuntaani ja homma menee pipariksi.Voi tietenkin olla, että nautit huomiostani ja se riittää.
      Mitä mahdat ajatella seurassani?

      • Anonyymi

        Haluan koskettaa ja tulla kosketetuksi. Olen tosissani, enkä nauti vain huomiosta. En leiki tai pelaa pelejä saadakseni huomiota. Olen todella ihastunut sinuun ja olisin ikionnellinen, jos tunteemme ovat samoja. Olisin valmis muuttamaan koko elämäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan koskettaa ja tulla kosketetuksi. Olen tosissani, enkä nauti vain huomiosta. En leiki tai pelaa pelejä saadakseni huomiota. Olen todella ihastunut sinuun ja olisin ikionnellinen, jos tunteemme ovat samoja. Olisin valmis muuttamaan koko elämäni!

        Ettekö ymmärrä lopettaa koskettamista korona-aikana, turvaväli pidetään kaikkiin paitsi samassa taloudessa asuviin!


      • Anonyymi

        Siksi en istu hänen viereensä liian lähelle etten kosketa vahingossa. Ei kyllä haittais, jos hän koskettais vahingossa tai hellä ele johtais...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan koskettaa ja tulla kosketetuksi. Olen tosissani, enkä nauti vain huomiosta. En leiki tai pelaa pelejä saadakseni huomiota. Olen todella ihastunut sinuun ja olisin ikionnellinen, jos tunteemme ovat samoja. Olisin valmis muuttamaan koko elämäni!

        Millaisia asioita muuttaisit elämässäsi? Kuuluuko siihen nyt asioita, jotka toista mahdollisesti estävät tekemään huomattavaa lähestymistä. Minä koskettaisin ja kertoisin tunteeni toiselle, jos tietäisin sen olevan ok ja hyväksyttyä toisen osalta. Koronan varmasti kaikki tiedostavat ja osaavat toimia sen asettamilla rajoilla, uskoisin. Aiempaan kommenttiin viitaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia asioita muuttaisit elämässäsi? Kuuluuko siihen nyt asioita, jotka toista mahdollisesti estävät tekemään huomattavaa lähestymistä. Minä koskettaisin ja kertoisin tunteeni toiselle, jos tietäisin sen olevan ok ja hyväksyttyä toisen osalta. Koronan varmasti kaikki tiedostavat ja osaavat toimia sen asettamilla rajoilla, uskoisin. Aiempaan kommenttiin viitaten.

        Olen myöhäänherännyt minulla on pitkä avioliitto ja teini-ikäiset lapset. Mieheni tietää oman muuttuneen minäni ja jotenkin hyväksyy ja prosessoi asiaa. Olisin valmis mihin vain järjestelyihin, jos haluaisit jakaa enemmän elämää kanssani. Olen myös valmis odottamaan, että sinulla on sopivampi aika elämässä. Huh, että olisi ihanaa päästä lähelle sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myöhäänherännyt minulla on pitkä avioliitto ja teini-ikäiset lapset. Mieheni tietää oman muuttuneen minäni ja jotenkin hyväksyy ja prosessoi asiaa. Olisin valmis mihin vain järjestelyihin, jos haluaisit jakaa enemmän elämää kanssani. Olen myös valmis odottamaan, että sinulla on sopivampi aika elämässä. Huh, että olisi ihanaa päästä lähelle sinua!

        Tietääkö ihastuksesi kohde? Oletko häntä lähestynyt? Ellet ole lähestynyt, hän varmaan pitää sinua varattuna ja mahdottomana saavuttaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myöhäänherännyt minulla on pitkä avioliitto ja teini-ikäiset lapset. Mieheni tietää oman muuttuneen minäni ja jotenkin hyväksyy ja prosessoi asiaa. Olisin valmis mihin vain järjestelyihin, jos haluaisit jakaa enemmän elämää kanssani. Olen myös valmis odottamaan, että sinulla on sopivampi aika elämässä. Huh, että olisi ihanaa päästä lähelle sinua!

        Samaa mietin joka kerta, miten kovasti tahtoisin ottaa toisen lähelle ja miltä tuntuisi kertoa mitä oikeasti tunnen. Salaa toivoen että toinen tuntisi samoin.
        Kysyn nyt, koska olen ihastunut erääseen jolla samanlainen perhekuvio. En edes tiedä voisiko hän pitää naisista saati minusta. Mutta... Tahtoisitko kertoa vähän enemmän millainen ihastuksenkohteesi on? Oletteko samanikäisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin joka kerta, miten kovasti tahtoisin ottaa toisen lähelle ja miltä tuntuisi kertoa mitä oikeasti tunnen. Salaa toivoen että toinen tuntisi samoin.
        Kysyn nyt, koska olen ihastunut erääseen jolla samanlainen perhekuvio. En edes tiedä voisiko hän pitää naisista saati minusta. Mutta... Tahtoisitko kertoa vähän enemmän millainen ihastuksenkohteesi on? Oletteko samanikäisiä?

        Ollaan suht saman ikäisiä, eri näköisiä. No Mä olen se joka ihastunut opettajaansa. Asiasta aijempia keskusteluketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin joka kerta, miten kovasti tahtoisin ottaa toisen lähelle ja miltä tuntuisi kertoa mitä oikeasti tunnen. Salaa toivoen että toinen tuntisi samoin.
        Kysyn nyt, koska olen ihastunut erääseen jolla samanlainen perhekuvio. En edes tiedä voisiko hän pitää naisista saati minusta. Mutta... Tahtoisitko kertoa vähän enemmän millainen ihastuksenkohteesi on? Oletteko samanikäisiä?

        Kerro myös enemmän omasta tilanteesta.


    • Anonyymi

      Ikävä jo... Vaikka "nähdäänkin etänä".

      • Anonyymi

        Mullakin on ikävä. Tajusin sen tänään, kun sain sähköpostia työn merkeissä, eikä olla pitkään aikaan nähty tai vaihdettu kuulumisia. Samalla iski surku siitä, että seuraavaan fyysiseen näkemiseen saattaa vierähtää pitkäkin aika. Onneksi nähdään sentään etänä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on ikävä. Tajusin sen tänään, kun sain sähköpostia työn merkeissä, eikä olla pitkään aikaan nähty tai vaihdettu kuulumisia. Samalla iski surku siitä, että seuraavaan fyysiseen näkemiseen saattaa vierähtää pitkäkin aika. Onneksi nähdään sentään etänä joskus.

        Olisin enemmän kuin iloinen, jos ottaisit yhteyttä vaikkei se oliskaan ns.sopivaa. Olisi ihanaa kuulla susta, vaikka nyt ei nähdäkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin enemmän kuin iloinen, jos ottaisit yhteyttä vaikkei se oliskaan ns.sopivaa. Olisi ihanaa kuulla susta, vaikka nyt ei nähdäkään...

        Missä päin iloitsisit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin iloitsisit? :)

        Helsingissä. Missä päin sä ikävöit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin iloitsisit? :)

        Myös Turussa iloitsisintoinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin enemmän kuin iloinen, jos ottaisit yhteyttä vaikkei se oliskaan ns.sopivaa. Olisi ihanaa kuulla susta, vaikka nyt ei nähdäkään...

        Jos näin on, etkö voisi rohkaista toista jotenkin? Mikä asiasta tekee ei-niin-sopivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on ikävä. Tajusin sen tänään, kun sain sähköpostia työn merkeissä, eikä olla pitkään aikaan nähty tai vaihdettu kuulumisia. Samalla iski surku siitä, että seuraavaan fyysiseen näkemiseen saattaa vierähtää pitkäkin aika. Onneksi nähdään sentään etänä joskus.

        Jotain vinkkejä missä näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain vinkkejä missä näitte viimeksi?

        Turussa työpaikalla ollaan viimeksi nähty. Toivoisin, että voisin nähdä häntä muutenkin kuin töissä. Mutta taitaa olla vain toiveajattelua - voisin sanoa myöskin, että on jollain tavalla epäsovinnainen tilanne, mikä estää ryhtymästä mihinkään muuhun kuin ihasteluun etäältä.

        Eilen ja tänään ollaan asioitu työn merkeissä. Kaipaan häntä vieläkin enemmän nyt, kun olen saanut kuulla hänen ääntään vain etäyhteyksien kautta...


    • Anonyymi

      Kauneimmat minuutit.
      Kun kiinnostus muuttui ihastukseksi?
      Se oli hetki, jolloin makasin liikkumatta ja
      sä piirsit mut uudeksi.
      Todellinen taiteilija.

      • Anonyymi

        Kerro jotakin muuta niistä minuuteista tai hänestä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jotakin muuta niistä minuuteista tai hänestä😊

        Voiko olla, että tunnistit itsesi.
        Se oli hetki, jonka merkitys näkyi minun kasvoillani, kun palasimme muiden pariin.
        Sinuun en voinut silloin katsoa, mutta en usko että se oli sinulle mitenkään merkityksellinen.
        Se oli hetki, jolloin mun ääriviivat tulivat esiin ja sä paljastit mulle mun oikean minän.
        Tästä hetkestä on nyt vuosi, mutta se muistui mieleeni, kun ajattelin sinua.
        Mä pidän tästä sun piirtämästä minusta, se on se oikea minä.
        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla, että tunnistit itsesi.
        Se oli hetki, jonka merkitys näkyi minun kasvoillani, kun palasimme muiden pariin.
        Sinuun en voinut silloin katsoa, mutta en usko että se oli sinulle mitenkään merkityksellinen.
        Se oli hetki, jolloin mun ääriviivat tulivat esiin ja sä paljastit mulle mun oikean minän.
        Tästä hetkestä on nyt vuosi, mutta se muistui mieleeni, kun ajattelin sinua.
        Mä pidän tästä sun piirtämästä minusta, se on se oikea minä.
        Kiitos

        Viestisi herätti uteliaisuuteni, en tunnistanut siitä itseäni. Tämä jatkoviestikin niin yleisluontoinen että tuskin "löytää perille". Hänhän ei voi tietää mitä päässäsi liikkui silloin jos et sitä ilmaissut hänelle suoraan.


    • Anonyymi

      Ikävä on sinua. Odotan sitä, että voitais nähdä taas, jutella ja halata. Olisi niin paljon jaettavaa.♥️

      • Anonyymi

        Samat ajatukset ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat ajatukset ❤️

        Se on mol parempi pitää taukoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mol parempi pitää taukoa

        Koronavaaran takia on pakko pitää taukoa. Ikävä ja kaipaus silti on♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronavaaran takia on pakko pitää taukoa. Ikävä ja kaipaus silti on♥️

        Ymmärtääkseni sinulla on paha huumeriippuvuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni sinulla on paha huumeriippuvuus.

        Ei natsaa. En käytä päihteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei natsaa. En käytä päihteitä.

        Todista. Kusitesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista. Kusitesti

        En ole hän keneksi luulet. Jos mulle tehtäis pissatesti, olisi se puhdas. En käytä muuta kuin maitoa ja teetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän keneksi luulet. Jos mulle tehtäis pissatesti, olisi se puhdas. En käytä muuta kuin maitoa ja teetä.

        Varmaan toisit jonkun muun kusta


    • Anonyymi

      Katseesi on yhä pehmeä vaikka olet kokenut kovia, kuten minäkin. Ymmärrän, ettemme voi olla pari, vaikka fantasioin muusta.
      Tuollaisia naisia saisi olla enemmänkin.

      • Anonyymi

        Miksi emme voisi olla pari? Olen eri mieltä. Löydettäisiin joku tapa olla nyt ja uusi tapa kymmenen vuoden sisään. Kaiken voi elämässä muuttaa ja sen voi tehdä rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi emme voisi olla pari? Olen eri mieltä. Löydettäisiin joku tapa olla nyt ja uusi tapa kymmenen vuoden sisään. Kaiken voi elämässä muuttaa ja sen voi tehdä rauhassa.

        Tässä on nyt ihmistä välissä. Olemme myös ystäviä enkä halua munata sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt ihmistä välissä. Olemme myös ystäviä enkä halua munata sitä.

        Mulla samantapainen tilanne. En ole varma onko yksipuolista vai molemminpuolista...en saa tehtyä aloitetta..onko edes soveliasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samantapainen tilanne. En ole varma onko yksipuolista vai molemminpuolista...en saa tehtyä aloitetta..onko edes soveliasta..

        Mistä merkeistä hänessä päättelet, että voisi olla molemminpuolista? Onko se enemmän tunne vai jotakin mikä näkyy ulkoisesti? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä merkeistä hänessä päättelet, että voisi olla molemminpuolista? Onko se enemmän tunne vai jotakin mikä näkyy ulkoisesti? :)

        No siitä miten hän koskettaa minua esim halaus, käden silittely... Hänen katseensa, kun katsoo silmiin. Kasvojen loiste ja silmien tuike... Tapa miten puhuu ja aiheet joista puhuu..Voin olla ihan väärässäkin näistä, mene ja tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä miten hän koskettaa minua esim halaus, käden silittely... Hänen katseensa, kun katsoo silmiin. Kasvojen loiste ja silmien tuike... Tapa miten puhuu ja aiheet joista puhuu..Voin olla ihan väärässäkin näistä, mene ja tiedä...

        Näissä tilanteissa parasta on kun ottaa itseään niskasta kiinni ja kertoo miten itse tuntee.
        Älä lähde tulkitsemaan toista.
        Voi olla että "turpiin tulee" että olet ollut yksin vahvojen tunteidesi kanssa.. Mutta voi olla, että toinen tuntee samoin.
        Itse kerroin mitä tunnen, vaikka tiesin, että toisella ei ole mitään minua kohtaan, mutta kerroin, että pääsen itse eteenpäin asian käsittelyssä.
        Rohkeutta, ota haltuun ainutkertainen elämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä miten hän koskettaa minua esim halaus, käden silittely... Hänen katseensa, kun katsoo silmiin. Kasvojen loiste ja silmien tuike... Tapa miten puhuu ja aiheet joista puhuu..Voin olla ihan väärässäkin näistä, mene ja tiedä...

        Mistä aiheista hän sitten puhuu? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aiheista hän sitten puhuu? :)

        Voimme puhua hyvinkin monenlaisesta niin kepeämmästä kuin vakavammasta asiasta...hän ei puhu enää ihastuksistaan tai tuohon aihealueeseen liittyvistä kanssani.. en tosin minäkään sellaisia puhele, mutta ennen hän puhui niistä.. vaikka eipä kai sekään mitään tarkoita kuten ei sekään, että on alkanut kevyesti meikkaamaan tapaamisiimme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä tilanteissa parasta on kun ottaa itseään niskasta kiinni ja kertoo miten itse tuntee.
        Älä lähde tulkitsemaan toista.
        Voi olla että "turpiin tulee" että olet ollut yksin vahvojen tunteidesi kanssa.. Mutta voi olla, että toinen tuntee samoin.
        Itse kerroin mitä tunnen, vaikka tiesin, että toisella ei ole mitään minua kohtaan, mutta kerroin, että pääsen itse eteenpäin asian käsittelyssä.
        Rohkeutta, ota haltuun ainutkertainen elämäsi.

        Millä sanoin kerroit tunteistasi? Olisi kiva kuulla jos itsekin uskaltaisin olla rohkea.
        Kun haluaisin myös kertoa ihastukselleni tunteista, että pääsisin itse eteenpäin juurikin asian käsittelyssä. Olis kiva kuulla miten voi luontevasti kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä miten hän koskettaa minua esim halaus, käden silittely... Hänen katseensa, kun katsoo silmiin. Kasvojen loiste ja silmien tuike... Tapa miten puhuu ja aiheet joista puhuu..Voin olla ihan väärässäkin näistä, mene ja tiedä...

        Kuulostaa ihastuneena käytökseltä. Vaikka ihastuneenahan sitä itsekin tahtoo etsiä merkkejä toisen tunteista.. Missä tapaatte/mistä tunnette toisenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihastuneena käytökseltä. Vaikka ihastuneenahan sitä itsekin tahtoo etsiä merkkejä toisen tunteista.. Missä tapaatte/mistä tunnette toisenne?

        Ollaan ystäviä ja tunnettu siis vuosia. Pääasiassa nähdään kuukausittain ja soitellaan sekä viestitellään lisäksi. Nähdään kahdestaan ja isommalla porukalla, toistemme läheiset olemme tavanneet.. Olemme nähneet monissa eri merkeissä ja luonnollisesti myös toistemme kodeissa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt ihmistä välissä. Olemme myös ystäviä enkä halua munata sitä.

        Mitä tarkoitat? Ihmistä välissä? Oletteko/onko jompikumpi esimerkiksi sitten suhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samantapainen tilanne. En ole varma onko yksipuolista vai molemminpuolista...en saa tehtyä aloitetta..onko edes soveliasta..

        Jos on tunteita, on soveliasta. Tämä on vain elämää, joten eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tunteita, on soveliasta. Tämä on vain elämää, joten eletään.

        Toisaalta tuo on totta, toisaalta ei... Aina ei vaan ole soveliasta, mut mitä hitto, elämä on elämää.


    • Anonyymi

      Katselin vanhoja kuvia. Ne ovat vieläkin kaikkien vuosien ajalta puhelimessa tallella. Ajat ovat muuttaneet molempia, välillä oltu enemmän yhdessä ja erillään. Huh sä olit kaunis silloin kun sinuun ihastuin. Siitä on jo kauan. Olet kaunis edelleen, ja kauniimpana näen sinut kerta toisensa jälkeen. Ihanaa että olet edelleen tässä. Edes ystävänä.

    • Anonyymi

      Älkää yrittäkö tasokkaita hetero naisia.
      Heille riittää teidän ihailu ja palvonta.
      Lesbo siskoihin on tosielämässä tyytyminen 🤪

      • Anonyymi

        onneksi tasokkaita naisista kiinnostuneita löytyy myös. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneksi tasokkaita naisista kiinnostuneita löytyy myös. 😛

        Löytyykö tasokkaita lesboja? 🧐♥️🧠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö tasokkaita lesboja? 🧐♥️🧠

        Ja mikä on tasokas sun määritelmän mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä on tasokas sun määritelmän mukaan?

        Kelpaa mallitoimistolle ulkonäkönsä ja mittojensa ansiosta.


      • Anonyymi

        Mitäs on niin tasokas ja ihana hetero. Pakko palvoa ja ihailla ja joskus vähän yrittääkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaa mallitoimistolle ulkonäkönsä ja mittojensa ansiosta.

        Ulkonäkö ja mitat...so boring...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs on niin tasokas ja ihana hetero. Pakko palvoa ja ihailla ja joskus vähän yrittääkin ;)

        Heterot ei kiinnosta tippaakaan.


    • Anonyymi

      Ehkä on vain hyvä, että olemme saaneet fyysistä etäisyyttä toisiimme. Vartalosi ei muistuta siitä, mitä en voi saada lähelleni.
      Ehkä sinä olet niitä jotka tyytyvät ajatusleikkeihin, haaveisiin, mutta tosipaikan tullen et uskaltaisi ylittää rajaa, vaikka ei olisikaan toista?
      Minä en ole sellainen.
      Menen eteenpäin.

      • Anonyymi

        Viisas päätös. Totuus on että heterot eivät hae muuta kuin ihailua ja huomiota, mitä nopeammin sen käsittää, sen parempi itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas päätös. Totuus on että heterot eivät hae muuta kuin ihailua ja huomiota, mitä nopeammin sen käsittää, sen parempi itselle.

        Ei ole hetero kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hetero kyllä.

        Miksi ei uskaltaisi ylittää rajaa? Itsekö siis olet uskaltanut hänen kohdallaan? Jotenkin aiempi kirjoitus kuulosti siltä, kuin eteneminen tai lähestyminen olisi vain toisen vastuulla. Ehkä sinun tosiaan parempi unohtaa, jos niin ajattelet.


      • Anonyymi

        Jos harhaisesti kuvittelisin, että tämä koskee minua, niin vastaisin, että älä yritä manipuloida, vaan sano suoraan mitä ehdotat, mutta realiteettitajuni kertoo, ettei kukaan ikinä kirjoittaisi minulle tuohon sävyyn.


      • Anonyymi

        Etäisyyttä, toisia ihmisiä,
        Mä haluan vain sut.
        Raja on henkisesti ylitetty, nyt olis toiminnan aika, jos sä olet valmis.
        Näin sanoisin, jos olet mun ihastus
        Edelleen odotan, että vastaisit jotenkin siihen mitä olen tunteistani sulle sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyyttä, toisia ihmisiä,
        Mä haluan vain sut.
        Raja on henkisesti ylitetty, nyt olis toiminnan aika, jos sä olet valmis.
        Näin sanoisin, jos olet mun ihastus
        Edelleen odotan, että vastaisit jotenkin siihen mitä olen tunteistani sulle sanonut.

        Hänellä on pitkä suhde jne. Löysässä hirressä varmaan molemmat olemme roikkuneet. Nyt kun emme näe niin ei ainakaan pääse lipsahtamaan, mitä pelännyt...


      • Anonyymi

        No tuliko sopivaa vastausta?


    • Hyvää 50-v syntymäpäivää sinulle... ja paljon onnea ja rakkautta elämääsi...

    • Anonyymi

      Kertoisin ihastukselleni..
      Oot kauneinta mitä tiedän.
      Teet yhteisen elämän odottamisen arvoiseksi.
      Sun kanssa ja sua varten teen mitä vain.
      Olet kaikista vastavuoroisin ja avuliaan ihminen minkä tiedän. Haluan olla sun arvoinen, joka kerta kun ollaan yhdessä. Teet elämän meille uskon ja toivon täyteiseksi.
      Rakastan sinua. 💘

      • Anonyymi

        Anna joku tuntomerkki ;)


    • Anonyymi

      Tunnetason pornotekstejä.

      • Anonyymi

        Just niitä on parhaita.
        Yömyöhään ja aamutuimaan.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu...


      • Anonyymi

        No siksihän näitä on kiva lukea..


      • Anonyymi

        Itsellänne kun ei tunnetasoa löydy, seuraatte kieli pitkällä muita. Säälittävää.


    • Anonyymi

      en mitään. ollaan vaan hiljaa

      • Anonyymi

        Kävele.


      • Anonyymi

        Yksin saat varastaa.


    • Anonyymi

      pelkään satut mua

    • Anonyymi

      Kevät aurinkoa katsellaan yhdessä ja erikseen taas jälleen. Onni on luonnossa viihtyvä ja ulkoileva kumppani!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe