Jenna ja mä

Anonyymi

Jenna oli tullut perheeseeni, kun olin tutustunut ja mennyt yhteen hänen äitinsä Jaanan kanssa. Jaana oli eronnut vähän aikaisemmin ja itse olin vielä poikamies. Jenna oli ollut silloin viiden vanha. En pyrkinyt hänen isäkseen, koska hänellä oli hyvät välit biologiseen isäänsä, jonka luona hän kävi säännöllisesti. Paremminkin olin alusta asti ollut hänelle hyvä kaveri. Vuodet olivat vierineet, ja nyt Jenna oli jo täyttänyt kolmetoista. Hän oli kuin pienempi versio äidistään: molemmilla vaalea pitkä tukka, vihertävät silmät ja samanlainen iloinen ja hiukan hullutteleva luonne. Jaanan kanssa minulla meni hyvin: emme juuri riidelleet, ja seksi sujui. Kaiken kaikkiaan, tunsin eläväni elämäni parhaita vuosia. Olin Jaanaa pari vuotta nuorempi ja Jennaa kahdeksantoista vuotta vanhempi.

Olin aina ihaillut Jennan kauneutta, kasvojen pyöreyttä ja vartalon suloutta. Nyt hän kasvoi melkein silmissä, ja lantio alkoi selvästi pyöristyä naisellisemmaksi. Olin myös huomannut pienet rintojen alut, kun olimme käyneet koko perhe yhdessä saunassa. Jenna oli aina suhtautunut minuun mutkattoman ystävällisesti, mutta viime aikoina olin ollut huomaavinani hänen katseissaan ja hymyssään jonkin uuden piirteen, joka tuntui ikäänkuin houkuttelevalta, kutsuvalta. Se tuntui minusta hyvältä, enkä peitellyt osoittaa Jennalle tunteitani halaamalla ja suukottamalla poskelle aina kun siltä tuntui.

Oli lauantai-ilta ja olimme tulleet saunasta. Olin pessyt Jennan selän kuten aina, ja Jenna minun. Tällä kertaa se on kuitenkin tuntunut jotenkin erilaiselta. Jenna pesi minua tavallista huolellisemmin ja hänen kätensä kosketus oli hellempi. Emme olleet koskaan peitelleet vartaloamme saunassa, mutta nyt huomasin, että kiihotuin niin että kullini alkoi nousta. Se tuntui jotenkin nololta, ja yritin pitää elimeni jalkojeni välissä. Taisi Jenna kuitenkin sen huomata, koska naurahti. Jaana oli jo peseytynyt ja oli pukeutumassa. Ajattelin, että mitäpä sitä luonnollista asiaa peittelemään ja annoin kyrpäni nousta vapaasti. Jennaa se kiinnosti selvästikin, ja häneltä pääsi ”Ohoh!” Nyt tilanne ei enää tuntunut nololta, ja käännyin Jennaan päin. ”Katos vaan tätä minkä teki!” sanoin hymyillen. ”Miks se kasvaa?” ”Siks kun se taitaa tykätä susta Jenna”. ”Saanks mä vähä koskettaa sitä?” ”Saat sä tottakai”

Jenna kokeili nyt jo täysin seisovaa kyrpääni ensin varovasti ja sitten puristeli terskaa ja liu´utti esinahkaa edestakaisin. ”Jännä vehje tää!” ”Eikö ookkin. Oothan sä tän nähny lukemattomat kerrat mut et näin isona!” ”Tää on nyt ihan erilainen ku ennen, milt se tuntuu?” ”Kivalta se tuntuu, ja myös tuo kun hierot sitä”

5

3539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lopuksi heräsit äipän viekusta tissiposki niihh

    • Anonyymi

      Seurustelin yh-äidin kanssa. Olin monesti sen luona yötä. Jotenkin tuli tunne että sen tytär kurkisteli oven raosta kun harrastimme seksiä. En puuttunut siihen enkä sanonut naiselle. Nainen lähti aikaisin töihin ja jäin nukkumaan.
      Yksi aamu heräsin siihen kun tyttö imi munaani. Olin hämilläni. Laitoin käteni tytön pepulle. En tiedä miksi. Koko perse mahtui käteeni. Ähkäisin siemenet liikkeelle ja tyttö nieli kaiken. Kyseli vaan oliko yhtä hyvä kuin äidin tekemä. Lepäiltiin kunnes sen piti lähteä kouluun. Itse ilmoittauduin sairaaksi.

      • Anonyymi

        Miks sairaaks? Luulis että oisit menny töihin entistä virkeempänä:D


      • Anonyymi

        Huhhuh aika stoory….tiedän että voi olla tottakin sillä itsellä kävi aikaan samanlainen kokemus....
        Sitten meni vuosia ja näin tyttöä uudelleen sattumalta laivalla kun oltiin jo erottu hänen äidin kanssa ja sitten oli seksiä aivan kympillä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh aika stoory….tiedän että voi olla tottakin sillä itsellä kävi aikaan samanlainen kokemus....
        Sitten meni vuosia ja näin tyttöä uudelleen sattumalta laivalla kun oltiin jo erottu hänen äidin kanssa ja sitten oli seksiä aivan kympillä.....

        Ja sitten heräsit ja tunsit että on kova kusihätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe