Sampo Kaulanen Psykedeeli seremoniaan suomessa keväällä 2020

Anonyymi

Lähde: 7- päivää lehti : 10/2020, kokosivun artikkeli, sivu: 59.

Julkkikset etuoikeutetussa asemassa masennuksenkin hoidossa suomessa, hakevat apua muualta kuin lääkäreiltä.

Tavalliset kansalaiset joutuvat tyytymään toimimattomiin masennuslääkemyrkkyihin joista on ainoastaan haittaa ja vetävät usvaiseksi ja enemmän alakuloiseksi olon käyttäjiltään.

5

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psykedeeliterapia: https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykedeeliterapia

Psykedeeliterapia viittaa sellaisiin terapian muotoihin, joiden etenemistä avustetaan jollain psykedeelisellä aineella. Yleisimmin käytettyjä ovat serotoniinijärjestelmän kautta vaikuttavat aineet kuten LSD, psilosybiini[1] ja MDMA.[2] "Mieltä ilmentävää" tarkoittavan psykedeeli-termin käyttäminen tässä yhteydessä hallusinogeeni-termin sijaan painottaa että näitä aineita terapian osana hyödyntävät psykiatrit luottavat psykedeelien tuottaman, psyykeä luotaavan tilan terapeuttiseen hyötyyn. Psykedeelisen terapian puolestapuhujat uskovat psykedeelien tehostavan potilaan omia psykoanalyyttisia kykyjä, helpottaen tavanomaisessa psykoterapiassa etenemistä. Joidenkin potentiaalisten hoitojen osalta tunnetaan myös taudinkuvaan liittyviä farmakologisia vaikutuksia.[3]

• Anonyymi

LSD, psilosybiini ja MDMA ne vasta oikeita myrkkyjä ovatkin! Niillä saa päänsä lopullisesti sekaisin eikä parantumisesta ole toivoakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LSD, psilosybiini ja MDMA ne vasta oikeita myrkkyjä ovatkin! Niillä saa päänsä lopullisesti sekaisin eikä parantumisesta ole toivoakaan.

Oletko itse testannut vai oma mutu tuntuma ?

• Anonyymi

Tämän sivun luettuani seiskasta, suomalainen yrtti ja kyseessä voisi olla taikasieni joka sisältää psilosybiiniä ?

Luulisi Sampon raportoivan seiskassa myöhemmin keväällä seremoniasta kun on käynyt tuossa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe