Baari tarjonta

Anonyymi

Joko saluuna pian lopettaa kun tuli uusi kilpailija yö elämään. Eikä siilikään suojassa ole sillä ruttunaama henkilökunnalla.

14

1309

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai että Saluuna lopettais.. toivottavasti ei. Se on ÄINOA järkevä paikka missä käydä iyseään ulkoiluttamassa Kankaanpäässä.
      Siili ei oikein rulaa, kun ei Kankaanpäässä osata tota yökerho touhua. Varsinkaan ne kävijät.
      Siellä pitäisi olla niinku useimmissa yökerhoissa, et pe k-18 ja la k-21 tai k-22. Meno ois vähän parempi..

• Meinaatko, että tämän kokoisessa sulppukylässä olisi varaa valita asiakkaita? Herää nyt jo tälle vuosikymmenelle ;)

• Anonyymi

Veikkaan että enemmän tulee vaikuttamaan Siilin menestykseen, sen verran samankaltaiselle asiakaskunnalle suunnattu kuitenkin.

• Anonyymi

Saluunalla oma luotto asiakaskunta, ei tule siihen vaikuttamaan. Enemmän olisin huolissani Siilistä

• Anonyymi

Nyt tarttis vakioasiakkaiden ja muidenkin käydä Saluuna Majavassa, edes yksillä, ettei tää ainoa aikuisten paikka joudu sulkemaan ovia lopullisesti!! Omistaja oli sitä mieltä että voi heinäkuussa loppua Majavan palvelut, jos ei asiakkaita tule. Joten kaikki yhdessä auttamaan Majava koronakriisistä, että säilyy edes yksi aikuisten ravintola Kpäässä... Ja ei, en ole Saluuna Majavan omistaja, enkä henkilökuntaakaan. Haluaisin vain silloin tällöin käydä siellä parilla lasillisella ja viihtymässä jatkossakin. Paikkana todella hyvä ja henkilökunta todella mukavaa. Ei mulla muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tarttis vakioasiakkaiden ja muidenkin käydä Saluuna Majavassa, edes yksillä, ettei tää ainoa aikuisten paikka joudu sulkemaan ovia lopullisesti!! Omistaja oli sitä mieltä että voi heinäkuussa loppua Majavan palvelut, jos ei asiakkaita tule. Joten kaikki yhdessä auttamaan Majava koronakriisistä, että säilyy edes yksi aikuisten ravintola Kpäässä... Ja ei, en ole Saluuna Majavan omistaja, enkä henkilökuntaakaan. Haluaisin vain silloin tällöin käydä siellä parilla lasillisella ja viihtymässä jatkossakin. Paikkana todella hyvä ja henkilökunta todella mukavaa. Ei mulla muuta.

Saluunan kohtaloksi taisi koitua puuttuva terassi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saluunan kohtaloksi taisi koitua puuttuva terassi

Niinpä. Se on kyllä puute. Muuten puitteet hyvät ja henkilökunta aivan huippua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kiva paikka.rento ym..

• Anonyymi

Minua ihmetyttää, ettei kukaan laita vain pubia/seurustelu ravintolaa.
      laaja tarjonta erilaisia oluita ja siidereitä yms.
      Sellainen rento paikka, jukebox nurkkaan, satunnaisesti mahdollisesti 1-2/miehen/naisen elävää musiikkia.

Itseä ei iske Shakespear, eikä siili. Jos johonkin viitsii mennä on se majava. Eikä sekään ole sellainen, missä itse viihdyn. Kuten ei monet kaveritkaan.

• Anonyymi

edellä hyvä kirjoitus.juuri näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

edellä hyvä kirjoitus.juuri näin

Nyt on syytä välttää näitä juottoloita. Koska siellä se piittaamattomin kansanosa pyörii. Moni peliogelmainen on varmasti mielissään koronasta joka sulki peli-automaatit?

• Anonyymi

Majavassa sen auki ollessa tietry porukka haastaa riitaa joka viikonloppu, joko sivullisille tai sitten keskenään.
      Kumma ettei näille jauholakeille lätkäistä kunnon porttikieltoa, no tietty tuovat rahaa mutta moni laistaa tämän baarin kyseisen porukan takia.

• Anonyymi

Portsarit ihan pihalla. Eikai tätä paikkaa kukaan jää oikeasti kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Portsarit ihan pihalla. Eikai tätä paikkaa kukaan jää oikeasti kaipaamaan.

Ja millähän ton perustelet?? Majavassa on erinomainen portsari. En kertaakaan ole nähnyt sellaista rähinää, mitä ei portsari olis hoitanut. Eikä Majavassa yleensäkään rähinöidä. Paskaa kirjoittelet!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2642
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      65
      2586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2310
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1599
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1462
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1260
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe