Joko saluuna pian lopettaa kun tuli uusi kilpailija yö elämään. Eikä siilikään suojassa ole sillä ruttunaama henkilökunnalla.
Baari tarjonta
14
1309
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että Saluuna lopettais.. toivottavasti ei. Se on ÄINOA järkevä paikka missä käydä iyseään ulkoiluttamassa Kankaanpäässä.
Siili ei oikein rulaa, kun ei Kankaanpäässä osata tota yökerho touhua. Varsinkaan ne kävijät.
Siellä pitäisi olla niinku useimmissa yökerhoissa, et pe k-18 ja la k-21 tai k-22. Meno ois vähän parempi..Meinaatko, että tämän kokoisessa sulppukylässä olisi varaa valita asiakkaita? Herää nyt jo tälle vuosikymmenelle ;)
- Anonyymi
Veikkaan että enemmän tulee vaikuttamaan Siilin menestykseen, sen verran samankaltaiselle asiakaskunnalle suunnattu kuitenkin.
- Anonyymi
Saluunalla oma luotto asiakaskunta, ei tule siihen vaikuttamaan. Enemmän olisin huolissani Siilistä
- Anonyymi
Nyt tarttis vakioasiakkaiden ja muidenkin käydä Saluuna Majavassa, edes yksillä, ettei tää ainoa aikuisten paikka joudu sulkemaan ovia lopullisesti!! Omistaja oli sitä mieltä että voi heinäkuussa loppua Majavan palvelut, jos ei asiakkaita tule. Joten kaikki yhdessä auttamaan Majava koronakriisistä, että säilyy edes yksi aikuisten ravintola Kpäässä... Ja ei, en ole Saluuna Majavan omistaja, enkä henkilökuntaakaan. Haluaisin vain silloin tällöin käydä siellä parilla lasillisella ja viihtymässä jatkossakin. Paikkana todella hyvä ja henkilökunta todella mukavaa. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tarttis vakioasiakkaiden ja muidenkin käydä Saluuna Majavassa, edes yksillä, ettei tää ainoa aikuisten paikka joudu sulkemaan ovia lopullisesti!! Omistaja oli sitä mieltä että voi heinäkuussa loppua Majavan palvelut, jos ei asiakkaita tule. Joten kaikki yhdessä auttamaan Majava koronakriisistä, että säilyy edes yksi aikuisten ravintola Kpäässä... Ja ei, en ole Saluuna Majavan omistaja, enkä henkilökuntaakaan. Haluaisin vain silloin tällöin käydä siellä parilla lasillisella ja viihtymässä jatkossakin. Paikkana todella hyvä ja henkilökunta todella mukavaa. Ei mulla muuta.
Saluunan kohtaloksi taisi koitua puuttuva terassi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saluunan kohtaloksi taisi koitua puuttuva terassi
Niinpä. Se on kyllä puute. Muuten puitteet hyvät ja henkilökunta aivan huippua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiva paikka.rento ym..
- Anonyymi
Minua ihmetyttää, ettei kukaan laita vain pubia/seurustelu ravintolaa.
laaja tarjonta erilaisia oluita ja siidereitä yms.
Sellainen rento paikka, jukebox nurkkaan, satunnaisesti mahdollisesti 1-2/miehen/naisen elävää musiikkia.
Itseä ei iske Shakespear, eikä siili. Jos johonkin viitsii mennä on se majava. Eikä sekään ole sellainen, missä itse viihdyn. Kuten ei monet kaveritkaan.- Anonyymi
edellä hyvä kirjoitus.juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edellä hyvä kirjoitus.juuri näin
Nyt on syytä välttää näitä juottoloita. Koska siellä se piittaamattomin kansanosa pyörii. Moni peliogelmainen on varmasti mielissään koronasta joka sulki peli-automaatit?
- Anonyymi
Majavassa sen auki ollessa tietry porukka haastaa riitaa joka viikonloppu, joko sivullisille tai sitten keskenään.
Kumma ettei näille jauholakeille lätkäistä kunnon porttikieltoa, no tietty tuovat rahaa mutta moni laistaa tämän baarin kyseisen porukan takia.- Anonyymi
Portsarit ihan pihalla. Eikai tätä paikkaa kukaan jää oikeasti kaipaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portsarit ihan pihalla. Eikai tätä paikkaa kukaan jää oikeasti kaipaamaan.
Ja millähän ton perustelet?? Majavassa on erinomainen portsari. En kertaakaan ole nähnyt sellaista rähinää, mitä ei portsari olis hoitanut. Eikä Majavassa yleensäkään rähinöidä. Paskaa kirjoittelet!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181