Johanna osti laivan kalleinta viiniä. Tyylikäs lady.
Johanna Tukiainen nautti kallista viiniä
29
130
Vastaukset
- Anonyymi
Tyylikäs lady, mutta lohduttautuu liikaa punaviinillä. Yksin istuu pöydässä.
- Anonyymi
Tuo Seiska-kuva on lohduton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Seiska-kuva on lohduton.
No sehän paikkasi heti ruokailukuvalla meksikolaisessa ravintolassa "ystävien kanssa". Kahdet mustat (miesten) kengät pöydän alla. Ystäväni Laura (miehekäs käsi pöydällä). Kyllä vilkuilee ahkerasti siis Hymyn palstaa. Toinen ystävistä on lähdössä kahdeksi viikoksi Lappiin ikäneidon kanssa. Mainostaa reissua ja keikkaa facessaan. Ei taida neito joutaa Ruotsiin kiireiltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän paikkasi heti ruokailukuvalla meksikolaisessa ravintolassa "ystävien kanssa". Kahdet mustat (miesten) kengät pöydän alla. Ystäväni Laura (miehekäs käsi pöydällä). Kyllä vilkuilee ahkerasti siis Hymyn palstaa. Toinen ystävistä on lähdössä kahdeksi viikoksi Lappiin ikäneidon kanssa. Mainostaa reissua ja keikkaa facessaan. Ei taida neito joutaa Ruotsiin kiireiltään.
Vellihän oli laivakeikkalla perinteisenä maksumiehenä.
Onko se Arto kakkonen lyllerön uusi manageri? Lauraa ei taida olla olemassa.
- Anonyymi
Tuksu raivostui artikkelista ja kuvasta silmittömästi: "SEISKA: MIKSI VALEHTELETTE TAAS????!!!! Jossain on kuulemma juttu; etta “olin ollut laivalla Veijon kanssa, Seura oli ollut tylsaa ja olin lipittanyt viinia.” VALE!!!!" (JTuk)
- Anonyymi
Jatkoa: "Ensinnakaan Veijo ei ole ollut yhdellakaan laivamatkalla mun mukana Joulun jalkeen. Reissaan usein yksin HKI-TUKHOLMA valia; koska vietan Ruotsissa aikaa. Muuten myoskaan elamani ei kuulu kenellekaan. Jos join 0% punkkua tai lasin oikeaa punaviinia, mita sitten? Mua kiinnosti eniten MigNight Show ja nukkumaan." (JTuk)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa: "Ensinnakaan Veijo ei ole ollut yhdellakaan laivamatkalla mun mukana Joulun jalkeen. Reissaan usein yksin HKI-TUKHOLMA valia; koska vietan Ruotsissa aikaa. Muuten myoskaan elamani ei kuulu kenellekaan. Jos join 0% punkkua tai lasin oikeaa punaviinia, mita sitten? Mua kiinnosti eniten MigNight Show ja nukkumaan." (JTuk)
Silminnäkijä 10.3.: "kyllä se Johanna oli tasan tarkkaan Veijo, ja kaksi viikkoa nyt mielestäni ei ole pitkä aika."
Tietenkin se uskottelee, että matkustaa yksin, kun ei huoli Veijoa seuraansa, paitsi silloin kun sponsoria tarvitaan maksamaan ruoka yms. Eiköhän Veijo ollut pakotettu johonkin muualle, hyttiin nukkumaan, kun revankelista lähti odottamaan punkkulasin äärellä että ”mignight show” alkaisi. Siellä se lipitti punkkua ja haaveili että olisi sen shoen päätähti ja näki itsensä siellä parketilla kimmeltävissä asuissa. Hiukan eri tasoa ne ihan tavalliset laivashoetkin kuin tollukka tankeroitten töpöttelyt saatikka sitten nykyiset matamin omat hyrräys ja sohvalla pyllistely numerot. Eipä ole laivayhtiöiltä yhtään shoekeikkaa tilattu, onnettomiin räkälöihin vain tilataan huispaamaan ja kansaa kummastuttamaan.
JMT: ”Miksi esim. Henna Kalinaisesta ei uutisoida; etta “han ryyppaa paivittain paikallisessa pubissa?””
Ehkä siksi ei uutisoida kun Henna ei mainosta olevansa uskossa tai olevansa raitis. - Anonyymi
JTuk siis motkotti: "Seiskan linja on ollut jo kauan tarkoituksella hyvin ilkea mua kohtaan. Totuus Tekee Vapaaksi ja jokaisesta turhasta sanastakin tulee ihminen joutuu Jumalan viimeisella tuomiolla vastuuseen. Miksi esim. Henna Kalinaisesta ei uutisoida; etta “han ryyppaa paivittain paikallisessa pubissa?” Tms. Seiska ilmiselvasti on henk.koht. mua vastaan."
- Anonyymi
JTukin loppusanat: "Huom: tuo laivamatka tapahtui myos suht kauan sitten, ei lahiaikoina. Ja onko joku uutinen, etta Johanna matkustaa Ruotsiin Siljalla???!!!! Havetkaa nettiherjaajani!!!!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuleeko hän, että joku uskoo?
- Anonyymi
Eihän normaali ihminen käyttäydy noin, siis hyökkää mediaa vastaan netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän normaali ihminen käyttäydy noin, siis hyökkää mediaa vastaan netissä.
No eihän Johanna olekaan normaali vaan mielipuoli sekakäyttäjä.
- Anonyymi
Kuka on Johanna Tukiainen?
- Anonyymi
Glamourtähtemme ja palstan keskustelluin julkkis. Nyt hän on siis pahoittanut mielensä, kun näätäobjektiivi tavoitti hänet lipittämässä viiniä itsekseen tyhjässä baarissa; Seiskan kuva ja juttu: https://www.seiska.fi/Uutiset/Lipitti-viinia-Johanna-Tukiainen-istui-yksin-baarissa-kuva/1149992 Tähän on tultu: saattaja Veijo sulkeutuu hyttiin, saatettava Johanna lohduttautuu itsekseen punkulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Glamourtähtemme ja palstan keskustelluin julkkis. Nyt hän on siis pahoittanut mielensä, kun näätäobjektiivi tavoitti hänet lipittämässä viiniä itsekseen tyhjässä baarissa; Seiskan kuva ja juttu: https://www.seiska.fi/Uutiset/Lipitti-viinia-Johanna-Tukiainen-istui-yksin-baarissa-kuva/1149992 Tähän on tultu: saattaja Veijo sulkeutuu hyttiin, saatettava Johanna lohduttautuu itsekseen punkulla.
On kyllä viimoisen päälle spurgu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näätimisen perusperiaate on: tarkastellaan Tunkin tekemisiä, sanomisia ja kirjoituksia sekä tarvittaessa ammutaan hänen valheensa alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä viimoisen päälle spurgu.
Ymmärrän, kun Marja-äiti halua sitä sinne Ruotsiin asumaan.
- Anonyymi
Kyll maar o kaunis naine tuo Tuksu.
Kyy mää siit aka ottasi vaikk heti.- Anonyymi
Jos täytät nämä Johannan asettamat kriteerit, ota välittömästi yhteyttä häneen:
Johanna Tukiainen on kirjoittanut sometilillään etsivänsä miestä.
-Olen uskova, raitis, paljon elämää kokenut helsinkiläinen sinkkunainen, hän kirjoittaa Facebookissa.
Johannan kriteerit miehelle ovat: kivannäköinen, miehekäs, turvallinen sekä henkisesti että taloudellisesti.
Hän toivoo myös että mies olisi helsinkilänen tai ulkomailta. Johanna kun ei osaa asua muualla kuin pääkaupungissa tai Suomen rajojen ulkopuolella. Maalla asumista hän kokeili, mutta se ei ollut hänen juttunsa.
Uskovaisuus entäpä, Johannahan on evankelista. -Hyvin mielellään uskova mies, tai ainakin perusarvot kunnossa. Jos ei ole uskossa, niin ei ainakaan pilkkaa mitään, Johanna kirjoittaa.
Ikäkriteerejäkin naisella on. Parempi jos olisi vanhempi. 45-55-vuotias olisi Johannan mukaan hyvä ikä.
Lista jatkuu: vastuuntuntoinen, älykäs, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, ei saa olla alkoholiongelmaa, eläinrakas. Hän kertoo, ettei todellakaan etsi salasuhteita tai seikkailuja. - Anonyymi
Mikäpä siinä, jos pätäkkä riittää. Patukka ei niin tärkeä.
Nythän sitä olisi lylleröllä aikaa mennä Lappiin hiihtolomalle. Vaan eipä ole puhunut asiasta viikkoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos täytät nämä Johannan asettamat kriteerit, ota välittömästi yhteyttä häneen:
Johanna Tukiainen on kirjoittanut sometilillään etsivänsä miestä.
-Olen uskova, raitis, paljon elämää kokenut helsinkiläinen sinkkunainen, hän kirjoittaa Facebookissa.
Johannan kriteerit miehelle ovat: kivannäköinen, miehekäs, turvallinen sekä henkisesti että taloudellisesti.
Hän toivoo myös että mies olisi helsinkilänen tai ulkomailta. Johanna kun ei osaa asua muualla kuin pääkaupungissa tai Suomen rajojen ulkopuolella. Maalla asumista hän kokeili, mutta se ei ollut hänen juttunsa.
Uskovaisuus entäpä, Johannahan on evankelista. -Hyvin mielellään uskova mies, tai ainakin perusarvot kunnossa. Jos ei ole uskossa, niin ei ainakaan pilkkaa mitään, Johanna kirjoittaa.
Ikäkriteerejäkin naisella on. Parempi jos olisi vanhempi. 45-55-vuotias olisi Johannan mukaan hyvä ikä.
Lista jatkuu: vastuuntuntoinen, älykäs, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, ei saa olla alkoholiongelmaa, eläinrakas. Hän kertoo, ettei todellakaan etsi salasuhteita tai seikkailuja.Muka sinkku kun loviisalainen setämies maksaa vuokran, koirat, krääsän ja mekon. Löytyykö sellainen mies, jolle on ok että toinen mies elättää hänen morsianta? Ja Tuksuhan ei Töölöstä lähde, asunnon pitää olla arvokas kuten hänkin. Kontula ei kelpaa.
- Anonyymi
Ei sitten apostolille kelpaa ehtoollisviini?
- Anonyymi
Totta kai ehtoollisviini kelpaa. Se tuo hartaan mielen itse kullekin.
- Anonyymi
Tutkimattomat ovat herrojen tiet, mutta totuus löytyy pullosta. Sellainen tekee vapaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai ehtoollisviini kelpaa. Se tuo hartaan mielen itse kullekin.
Johanna! Ei mitään typeriä vieroituksia, lisää kierroksia vaan.
- Anonyymi
"Tyylikäs lady",hahhahhaa!!Rupsahtanut turbohuuli paremminkin!
- Anonyymi
Halpa eukko halvassa jouhissa ja halvoissa vaatteissa.
- Anonyymi
Jos on raskaana, ei viiniä eikä muutakaan alkoholia pidä juoda.
- Anonyymi
Tänään 2.4.2020 on vahvistunut se, että Tunkki on raskaana jollekin Ruotsissa asuvalle maahanmuuttajalle. Seiska kertoo: https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa-raskauden-Seiskalle-Saan-vauvan-syksylla/1150691 "... Asia on henkilökohtainen ja herkkä, mutta Johannalla ei ole enää syytä salata asiaa. - Kyllä, se on totta. Saan vauvan, eli raskausuutinen pitää paikkansa."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782