Narsisti ja viranomaisten käyttö kiusanteon välineenä

Anonyymi

Onko muilla kokemuksia sellaisesta, että selkeä oppikirjamainen narsisti tehtailee häiriköintikohteistaan lukuisia tutkintapyyntöjä Poliisille ja tutkinnan aikana Poliisi saakin selville että narsisti itse on syyllistynyt rikoksiin, joista muita syyttää? Tämän jälkeen tehdään tutkintaa suorittaneista Poliisin edustajista ja syyttäjästä kanteluita, kun nämä tahot eivät tee, kuten narsisti haluaa ja lopputuloksena joutuu itse syytetyn penkille oikeuteen erilaisista rikoksista?

Ihme touhua. Aloitetaan itse sellaisia Poliisijuttuja, joista lopulta itse joudutaan vastuuseen.

Aluksi itseäni ahdisti kovastikin tällainen kiusaaminen ja vainoaminen viranomaisia käyttämällä.

15

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti on sellaisia tapauksia. Itse olen narsistin kynsistä karkuun päässyt. Narsistin uusi alkoi stalkata ja häiriköidä minua aikoinaan niin jouduin tekemään poliisille rikosilmoituksen. Kävi ilmi, että narsisti oli lietsonut tätä uutta tarkoituksellisesti että tämä uusi kävisi ns.kimppuuni ja kiusaisi minua. Tällä uudella vaikutti myös olevan narsistisia piirteitä. Yritti minua syytellä poliisille omista teoistaan eli koitti projisoida samoja asioita minuun mistä häntä syytettiin. Kokenut poliisi huomasi tämän. Oli häiriintynyt tapaus. Loppu hyvin kaikki hyvin tässä tapauksessa. Paha saa aina palkkansa. Ja pahan apuri.

      • Anonyymi

        Jotkut poliisit osaavat tunnistaa jopa narsistin.
        Valitettavasti suurin osa ihmisistä eivät kykene siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut poliisit osaavat tunnistaa jopa narsistin.
        Valitettavasti suurin osa ihmisistä eivät kykene siihen.

        Tuntemani narsisti kokee, että jokainen poliisi pitää yrittää hurmata, koska näistäkin suhteista voi joskus olla hyötyä.


    • Anonyymi

      Peruspuuroa, narsu käyttää viranomaisia. Tyhmät lähtee mukaan, fiksut huomaa narsun aikeet.

      • Anonyymi

        ihmiset kietoutuvat parisuhteessa, se symbioosi ...
        Siitä irtautuminen on liian usein vaikea prosessi


    • Anonyymi

      Todellakin narsu toimii niin. Puhuu viranomaiset puolelleen, mutta paljastaa omat rumat kasvonsa.

    • Anonyymi

      Jotenkin minusta aloituksessa on kyse jostain ihan muusta kuin narsistisesta käytöksestä!
      Suurin osa ihmisistä ei tunnista narsistia, vaan niputtaa kaikki häiriköt ja mielenvikaiset narsisteiksi.

      • Anonyymi

        Totta, että vain niin harvat todella tunnistavat narsisteja.
        Vaikeus on siinä , että narsisti toimii niin kaksijakoisesti,
        että sellainen ihminen joka on sen paremman kohtelun
        objekti ei tunnista minkäänlaisia vaaran piirteitä.


      • Anonyymi

        No kuvaan aloituksessa kyseessä olevan henkilön, joka häiriköi viranomaisilla, peruspiirteet.

        Hänellä oli yritys, jossa olin töissä aiemmin. Yritys on mennyt nurin, koska kaikki osaavat ihmiset ovat kaikonneet hänen ympäriltään ja itse johti firmansa nurin. Toki syyttää kaikesta entisiä alaisiaan ja hänessä ei ole mitään vikaa.

        Hän on erittäin ylimielinen ja todella röyhkeä. Ei omaa minkäänlaista ns. häpyä. Hän halveksuu ja eritotten kadehtii kaikkia muita ja haluaa vain ja ainoastaan pahaa muille ja kaiken itselleen. Luulee että kaikki kadehtivat häntä ja hänen erinomaisuuttaan. Erittäin impulsiivinen ja innostuu milloin mistäkin monta kertaa päivässä. Tästä johtuen johtaminen on poukkoilevaa, eestaas ailahtelevaa ja kaikki jää puolitiehin pikäjänteisyyden puuttuessa. Hän on täydellisen empatiakyvytön, jota ei muiden asiat tai ongelmat kiinnosta. Kaikki ovat häntä varten ja jos eivät ole, saa niskaansa väheksyntää, julkista nöyryytystä, hillittömiä ja täysin suhteettomia raivokohtauksia ja pitkäaikaista kostoa. Kostona harrastaa laajaa ja systemaattista mustamaalaamista ympäri maakuntaa ja viranomaisilla kiusaamista. Hän ajattelee että mitkään lait tai normit eivät koske häntä itseään, mutta samat lait tulkitaan pilkuntarkasti toisinpäin eli muita häntä kohtaan lakikirjaa syynätään kuin piru raamattua. Raha ja valta on kaikki kaikessa ja muilla ei mitään väliä. Kuvittelee itsestään liikoja ja pröystäilee saavutuksillaan, jotka yleensä ovat valetta. Valehtelee kaikesta kokoajan, mitään mitä sanoo ei voi uskoa. Jopa ne mitä uskot aluksi, paljastuvat täydelliseksi paskapuheeksi myöhemmin. Vaatii ja olettaa ihailua ja palvontaa. Jos et palvo, kehu ja jumaloi, seurauksena raivokohtauksia, nolaamista, nöyryyttämistä ja kiusantekoa. On aina itse oikeassa kaikessa ja muut väärässä. Oikeasti hän itse on yleensä väärässä ja muut oikeassa, koska ei osaa eikä hallitse mitään eikä ole koulutettu. Kyseenalaistajat ja neuvojat saavat nöyryytystä ja vihjailua että ovat idiootteja tai hulluja. Syyttää omista virheistään muita ja masinoi juuri näitä poliisitutkimuksia alaisistaan, jotka ovat arvostelleet häntä. Tutkimukset käynnistetään valheilla, vääristelyillä ja väärennetyillä asiakirjoilla, joista sitten jää kiinni itse aloittamissaan tutkinnoissa. Jopa pelkästään irtisanoutuminen hänen firmastaan jaksamisen puutteessa johtaa yleensä poliisitutkintoihin ja laajaan mustamaalauskamppanjaan. Soittelee uusiin työpaikkoihin ja mustamaalaa todella pahasti entisiä alaisiaan. Hyväksikäyttää hölmöjä, jotka uskovat hänen juttujaan. Kun kaikki menee päin hemmettiä, uhriutuu ja marttyyrinä itkee tuntemattomille, miten hänelle on näin julmasti muut tehneet ja julistaa olevansa käsittämättömän hyvä ihminen, joka ei koskaan ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa. Itsessään luonnollisesti ei ole mitään vikaa. Hänellä ei ole ripaustakaan itsetuntoa, mutta äärettömän suuri ego. On myös väkivaltainen ja hänellä on taustallaan pahoinpitelytuomioita. Kaikkea tätä buustaa voimakas ADHD ja alkoholismi. On lähes kokoajan kännissä enemmän tai vähemmän.

        En tiedä sitten onko entinen pomoni narsisti, mutta omasta mielestäni vaikuttaa narsistilta, jossa on psykopaattisia piirteitä. Ainakin olen saanut päälleni vuosia kestäneen piinan lähtöni jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuvaan aloituksessa kyseessä olevan henkilön, joka häiriköi viranomaisilla, peruspiirteet.

        Hänellä oli yritys, jossa olin töissä aiemmin. Yritys on mennyt nurin, koska kaikki osaavat ihmiset ovat kaikonneet hänen ympäriltään ja itse johti firmansa nurin. Toki syyttää kaikesta entisiä alaisiaan ja hänessä ei ole mitään vikaa.

        Hän on erittäin ylimielinen ja todella röyhkeä. Ei omaa minkäänlaista ns. häpyä. Hän halveksuu ja eritotten kadehtii kaikkia muita ja haluaa vain ja ainoastaan pahaa muille ja kaiken itselleen. Luulee että kaikki kadehtivat häntä ja hänen erinomaisuuttaan. Erittäin impulsiivinen ja innostuu milloin mistäkin monta kertaa päivässä. Tästä johtuen johtaminen on poukkoilevaa, eestaas ailahtelevaa ja kaikki jää puolitiehin pikäjänteisyyden puuttuessa. Hän on täydellisen empatiakyvytön, jota ei muiden asiat tai ongelmat kiinnosta. Kaikki ovat häntä varten ja jos eivät ole, saa niskaansa väheksyntää, julkista nöyryytystä, hillittömiä ja täysin suhteettomia raivokohtauksia ja pitkäaikaista kostoa. Kostona harrastaa laajaa ja systemaattista mustamaalaamista ympäri maakuntaa ja viranomaisilla kiusaamista. Hän ajattelee että mitkään lait tai normit eivät koske häntä itseään, mutta samat lait tulkitaan pilkuntarkasti toisinpäin eli muita häntä kohtaan lakikirjaa syynätään kuin piru raamattua. Raha ja valta on kaikki kaikessa ja muilla ei mitään väliä. Kuvittelee itsestään liikoja ja pröystäilee saavutuksillaan, jotka yleensä ovat valetta. Valehtelee kaikesta kokoajan, mitään mitä sanoo ei voi uskoa. Jopa ne mitä uskot aluksi, paljastuvat täydelliseksi paskapuheeksi myöhemmin. Vaatii ja olettaa ihailua ja palvontaa. Jos et palvo, kehu ja jumaloi, seurauksena raivokohtauksia, nolaamista, nöyryyttämistä ja kiusantekoa. On aina itse oikeassa kaikessa ja muut väärässä. Oikeasti hän itse on yleensä väärässä ja muut oikeassa, koska ei osaa eikä hallitse mitään eikä ole koulutettu. Kyseenalaistajat ja neuvojat saavat nöyryytystä ja vihjailua että ovat idiootteja tai hulluja. Syyttää omista virheistään muita ja masinoi juuri näitä poliisitutkimuksia alaisistaan, jotka ovat arvostelleet häntä. Tutkimukset käynnistetään valheilla, vääristelyillä ja väärennetyillä asiakirjoilla, joista sitten jää kiinni itse aloittamissaan tutkinnoissa. Jopa pelkästään irtisanoutuminen hänen firmastaan jaksamisen puutteessa johtaa yleensä poliisitutkintoihin ja laajaan mustamaalauskamppanjaan. Soittelee uusiin työpaikkoihin ja mustamaalaa todella pahasti entisiä alaisiaan. Hyväksikäyttää hölmöjä, jotka uskovat hänen juttujaan. Kun kaikki menee päin hemmettiä, uhriutuu ja marttyyrinä itkee tuntemattomille, miten hänelle on näin julmasti muut tehneet ja julistaa olevansa käsittämättömän hyvä ihminen, joka ei koskaan ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa. Itsessään luonnollisesti ei ole mitään vikaa. Hänellä ei ole ripaustakaan itsetuntoa, mutta äärettömän suuri ego. On myös väkivaltainen ja hänellä on taustallaan pahoinpitelytuomioita. Kaikkea tätä buustaa voimakas ADHD ja alkoholismi. On lähes kokoajan kännissä enemmän tai vähemmän.

        En tiedä sitten onko entinen pomoni narsisti, mutta omasta mielestäni vaikuttaa narsistilta, jossa on psykopaattisia piirteitä. Ainakin olen saanut päälleni vuosia kestäneen piinan lähtöni jälkeen.

        Kyseessä on selvästi psykopaatti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, että vain niin harvat todella tunnistavat narsisteja.
        Vaikeus on siinä , että narsisti toimii niin kaksijakoisesti,
        että sellainen ihminen joka on sen paremman kohtelun
        objekti ei tunnista minkäänlaisia vaaran piirteitä.

        Tuo on hyvin ilmaistu "ihminen joka on sen paremman kohtelun objekti, ei tunnista minkäänlaisia vaaran piirteitä".

        Olen useaan kertaan nähnyt, kuinka narsistin aurinkoisen puolen kohtaava pitää tätä oitis kerran elämässä vastaan tulevana parhaana sydänystävän, unelmaäidin tai -mummon korvikkeena. Parin päivän sisällä narsisti tietää luottavaisesta ihmisestä kaiken. Myös ne asiat, joilla aikanaan kiristää tai kampittaa. Läpeensä avoimen tyypin kohdalla narsisti hurmaa perhetutukseen myös tämän läheiset. Näin nasse tuntee koko porukan asiat kuin omansa ja pystyy manipuloimaan heitäkin tarvittaessa erikseen. Kun narsistin petollisuus paljastuu, ystävä ymmärtää olevansa suossa.


    • Anonyymi

      Mulla on kokemusta siitä, että hakiessani apua lastensuojelusta, narsisti saa lasun työntekijän auttamaan kiusaamisessa ja valehtelee tämän puolesta. Sama taktiikka tuomarin kanssa, onnistui tutun tuomarin avulla järjestämään minulle ongelmia. Poliisin kanssa yrittää samoja temppuja, jotain tutkintaa jatkuvasti minua kohtaan. En tiedä onnistuuko ja meneekö temput läpi. Tehokkaasti kuitenkin estää avunsaannin mistään.

    • Anonyymi

      Tuttua.

    • Anonyymi

      Voi on niin yleistä!

    • Anonyymi

      Varmaan aika tyypillistä narsun käytöstä, feikki huoli ilmoitukset sossuun ja yleensäkin viranomaisia yrittävät pyörittää ja valehtelavat joka suuntaan. Tämä meidän systeemi on ihanteellinen narsistille käyttää ja ehkä jotkut ovat jatkuvasti jossakin oikeudessa jonkun kanssa. Minusta tuntuu, että ainoa keino päästä eroon narsu exästä olisi maksaa hänelle sillä rahasta välittää eniten, ei muista ihmisistä. Suunnittelen pakoreittiä ja narsu on tehnyt kaikkensa hidastaakseen minua, ottanut mm. yhteyttä äitiini saadakseen taustatukea kun ei onnistunut mustamaalaus kampana, tai onnistui, mutta teen silti oman pään mukaan enkä anna narsun kontrolloida itseäni niin kun ei saanut Sossuja perääni niin yritti sitten kääntyä vanhempieni puoleen. Aiemmin laittoi lapsemme valehtelemaan minusta. Tätyy piettää sydän lämpimänä ja pää kylmänä nyt, että pääsen kauemman ja etäämmälle hänestä. Pakosuunnitelma täytyy tehdä kaikessa hiljaisuudessa narsun tempuista huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe