Testi maisille

Anonyymi

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Èhkäpä Angela Merkkeliä, hän pärjää vaikeissa olosuhteissa!

      • Anonyymi

        Onko hän suomalainen?


      • Anonyymi

        Juu vois olla mullekin.
        Olen muuten kahdesti törmännyt maailmalla Angelaan, moikkasimme molemmilla kerroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän suomalainen?

        Saman värinen ja ryhtinen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän suomalainen?

        Saman värinen ja ryhtinen ;)


    • Anonyymi

      Elisabeth tuli minullekin, sopii hyvin.

    • demeter1

      Jenni Haukio tuli minulle. Sielukas, matalan profiilin henkilö. En tiedä sopiiko minuun, mutta sopii minulle.

    • Eikö meille taivaisille miehille ole mitään?

      H.

      • Anonyymi

        Sulle kulteliinille on jo oma.


      • Anonyymi

        Olet ilmiselvä korppikotka. Jansson on lespo, oletko sinäkin.


    • Anonyymi

      Kasvoilta Marion Rung, olemukselta ja tyyliltä Pävi Räsänen, jotakin Satu Taiveahosta, jotakin Kike Elomaasta.

      • Anonyymi

        PÖH minua. en huomannut koko linkkiä ja testiä. Olen Aira Samulin. Olisinkin vielä hänen ikäisenään. Siinä toivossa.


    • Anonyymi

      Tove Jansson

      Olet Tove Jansson! Kirjailija, sarjakuvataiteilija, pilapiirtäjä, kuvataiteilija - mitä vielä! Janssonin teokset hurmasivat niin lapset kuin aikuiset.

      • Anonyymi

        Niin tämä tulos testistä tuli minulle korppikselle. Tämä jäi kun en allekirjoittanut sitä eilen kun viesti poistui kaksi kertaa. Mmmm...sitä saa ihmetellä, mutta jospa asia selviää tänään.


      • Sisäministeriö suosittaa yleistä liputusta koko maassa sunnuntaina 9.8.2020 Tove Janssonin ja suomalaisen taiteen johdosta.
        Tove Jansson on merkittävä ja kansainvälisesti tunnustettu kuvataitelija ja kirjailija. Hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielelle. Vaikka Jansson tunnetaankin parhaiten muumikirjoistaan, hän oli myös arvostettu taidemaalari ja kuvittaja.

        Svenska Teaternissa pyörii Tove Jansson - visdiktaren. Emma Klingenberg on työstänyt konserttiesityksen Janssonin laulujen pohjalta. Ehkä tunnetuin ja rakastetuin on Höstvisa, Syyslaulu Erna Tauron sävellyksenä. Nappasin tähän teatterimainoksesta suloisen kehtolaulun :

        ”måla, måla, flickan lill
        måla bara som du vill
        måla så färgen lyser!
        måla för att du brinner så
        måla det du aldrig når
        måla för att du fryser!”

        - Ur Målerisk vaggvisa

        Tuossahan on Naistenpäivän teemaa yllinkyllin : jo pieninä naisen alkuina meissä asuu mahdollisuudet ja luovuus , jonka iloa voi jo kehtolaulussa herätellä.

        Testin mukaan olisin kuin Jenni Haukio, ja Demeterin tapaan se tuntuu ihan mukavalta.


    • Anonyymi

      Elisabet Rhen tuli vastaukseksi,

      hieno fiksu nainen, olen miellyttävästi yllättynyt testin tuloksesta,

    • Jos olisin nainen, olisin varmaan Hedy Lamarr.
      Ensinäkin olen komea.
      Toiseksi, olen älykäs.
      Kolmanneksi, olen nörtti.
      Neljänneksi, tykkään olla esillä sillee.
      Nuorenpana jopa tyrkyllä. :)

      H.

      • Anonyymi

        Miten niin jos?


    • Minulle tuli Tarja Halonen.
      Ihmettelen miksi?

      • Anonyymi

        Sirkka-Liisa Anttila on keskustalainen vaikuttaja. Isoryntäinen nainen rynni eduskunnassa aina eturiviin asti.


    • Elisabet Rehn, toisella yrittämällä. Eka kerralla tuli Sofi Oksanen, mutta en samaistu häneen vapaaehtoisesti.

      • Anonyymi

        Olettehan molemmat Sofin kanssa kirjailijoita ! Mikset samastu häneen ?


      • Anonyymi

        Kysymysvaihtoehdoista pystyi päättelemään mitä laatija hakee. Vaihtoehtohenkilöiden julkaistuja suoria mielipiteitä valittaessa päädytään kyseiseen henkilön. Itse ohitin maailmaa syleilevät tai yhteiskuntaa ruoskivat poliittiset mielipiteet (EVVK) joten jäljelle jäi Tove, joka rakastaa kuten minäkin istua rantakivellä ja kuunnella aaltojen loisketta ; )

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymysvaihtoehdoista pystyi päättelemään mitä laatija hakee. Vaihtoehtohenkilöiden julkaistuja suoria mielipiteitä valittaessa päädytään kyseiseen henkilön. Itse ohitin maailmaa syleilevät tai yhteiskuntaa ruoskivat poliittiset mielipiteet (EVVK) joten jäljelle jäi Tove, joka rakastaa kuten minäkin istua rantakivellä ja kuunnella aaltojen loisketta ; )

        Korppis

        Taitaa se loiske kuulua vain omasta päästäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olettehan molemmat Sofin kanssa kirjailijoita ! Mikset samastu häneen ?

        Olen lukenut hänen kirjojaan sen verran että tiedän että ajatusmaailmamme ovat kovin erilaisia. Sitä paitsi ,toi Sofin kampaus ei sovi minulle.
        Hyvä kirjailija hän kai on.
        (Minähän vain harrastan kirjoittamista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se loiske kuulua vain omasta päästäsi.

        Niinpä, ilman mielikuvitusta ja kykyä samaistua kuvitelmiin sekä lapsenomaista heittäytymistä asioihin voisin olla pönöttäjä ; )

        Korppis


    • Anonyymi

      Minulle vastattiin että Sofi Oksanen. Fiksu nainen toki mielestäni.
      Vaikka en ole vielä lukenut edes yhtä Sofin kirjaa! Pitää lukea.
      Tällä hetkellä luen kirjaa Ruijan suomalaisista.

    • Anonyymi

      Tein testin ja vastaus oli
      Tove Jansson,
      Ilmeiseti koska en voi elää ilman siveltimiä j kyniäni.

      • Anonyymi

        Minulle tuli myös Jenni Haukio, joitain on siis samanlaisia piirteitä luonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli myös Jenni Haukio, joitain on siis samanlaisia piirteitä luonnossa.

        Minäkin testasin ja Jenniä tarjotaan myös minulle. Mikäs siinä, hieno suomalainen nainen, luonnonläheinen , juuri tyttäreni ikäinen . Ilmankos tuntuu jotenkin "omalta".


    • Anonyymi

      Meillä on hullujen kirjojen kerho eli joku harjoittaa jotain ja joku toinen näkee kirppiksellä tms. kirjan aiheesta kaksi euroa kappale ja ostaa ja tuo lahjaksi saunailtaan noin 1-3 kirjaa vuodessa ei siis usein
      viimeksi sain Sofi Oksasen kirjan Las vacas de Stalin joka yllättäin kertoo uudesta ajasta en tiedä mitä sobre la Estonia sovietica mutta niitä on siis käännetty

      kääntäjä Ursula Ojanen https://www.goodreads.com/author/show/4515226.Ursula_Ojanen

      Miten mus limismi muttaa naista
      https://pbs.twimg.com/media/ESpkSS9XsAA73s2.jpg:large

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe