Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rover 75 V8

Spede

Aika julman näköinen peli, http://www3.mg-rover.com/rover_GB_en/static/rover_75_v8.html

14

3717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Norton

      Etten sanoisi oikea puntin pullistaja.
      Kunnon brittiläistä aristokraattista machoa-nami nami.

      • tapastos

        Koska tuotakin "britti"-autoa liikuttaa USA Fordin, Lincolneista tuttu 4.6 liter v8 from Detroit.

        Mutta miten vaan.


      • Santtu
        tapastos kirjoitti:

        Koska tuotakin "britti"-autoa liikuttaa USA Fordin, Lincolneista tuttu 4.6 liter v8 from Detroit.

        Mutta miten vaan.

        Yritin tila MG zt-t 260 SE mallista autoa itselleni, joka on lähes sama kuin rover 75 v8, mutta tämä Autovisio, joka ilmoittaa tuovansa Roveria ja MG:tä maahan on aivan pelle firma!!! Odottelin n. puoli vuotta yhteydenottoa ko. firman toimitusjohtajalta, mutta eipä kuulunut. Jätkä puhuu ihan pehmoisia!!! Selitti että auto tulisi maksamaan vähemmän kuin Englannissa, vaikka siellä ei ole autoveroa!!! Kiertäkää kaukaa!!! Suomeen tuodut Rovrit ovat vanhoja malleja jotka tulevat mutkien kautta, eivät tehtaalta!!!


      • tapastos kirjoitti:

        Koska tuotakin "britti"-autoa liikuttaa USA Fordin, Lincolneista tuttu 4.6 liter v8 from Detroit.

        Mutta miten vaan.

        sittenhän jenkkipojat voivat ylpeillä että ovat saaneet ripustaa tekeleensä "Brittiin",en tiedä onko Detroitissa sama linja kuin harrikan fabriikissa että afrojengi duunat lätkyttimet kasaan.
        Tuttu kesäinen saundi suomessa:harrikkakerhon pojat&tytöt vääntää hanaa,saatanallinen lätinä ja mitään ei tapahdu....


      • tastistos
        HerrHästkuk kirjoitti:

        sittenhän jenkkipojat voivat ylpeillä että ovat saaneet ripustaa tekeleensä "Brittiin",en tiedä onko Detroitissa sama linja kuin harrikan fabriikissa että afrojengi duunat lätkyttimet kasaan.
        Tuttu kesäinen saundi suomessa:harrikkakerhon pojat&tytöt vääntää hanaa,saatanallinen lätinä ja mitään ei tapahdu....

        Herra hästkuk varmaan tietää että maailman nopeimmat maanpäälliset polttomoottorimenijät ovat kaikki Detroitilaisia V8:seja.Siinä vikisee Haybusat kun remmiahdettu AMerikan isolohko v8 vie.Vai pystytkö heittää yhtään nopeampaa varttimaili aikaa kuin vaikkapa 4,5 sekuntia tahi kovempaa huippunopeutta(saa olla japsi/euro prätkä tai auto) kuin Sledgehammer Corvette `88 (258 mp/h)? Hiljasta on,eli ihan turha vikistä nopeista laitteista.Se on niin että Nothing beats cubic inches


      • JagV12
        tastistos kirjoitti:

        Herra hästkuk varmaan tietää että maailman nopeimmat maanpäälliset polttomoottorimenijät ovat kaikki Detroitilaisia V8:seja.Siinä vikisee Haybusat kun remmiahdettu AMerikan isolohko v8 vie.Vai pystytkö heittää yhtään nopeampaa varttimaili aikaa kuin vaikkapa 4,5 sekuntia tahi kovempaa huippunopeutta(saa olla japsi/euro prätkä tai auto) kuin Sledgehammer Corvette `88 (258 mp/h)? Hiljasta on,eli ihan turha vikistä nopeista laitteista.Se on niin että Nothing beats cubic inches

        Niinpä,ko.daewoo corvetessa ei liene yhtään vakio-osaa(ei mitään samaa kuin autossa,jonka tavallinen ihminen voi ostaa,eikä varmasti motor cityssä tehtyjä)-joka vehkeestä saa
        revittyä irti vaikka mitä vauhteja/tehoja,kun vaan pistää tarpeeksi taaloja kiinni.
        Ja mitä tulee ajo-ominaisuuksiin ja tyylikkyyteen,niin jenkeillä on vielä matkaa niissä asioissa...
        Löytyyhän noita vanhoja turbosuzukeita suomesta pilvin pimein,jotka käskyttävät vaikka mitä jenkkilotkoja(esim)-Tai voihan sitä aina suuta soittaa täällä foorumilla,mutta kannattanee katsoa mikä siellä omassa autotallissa seisoo...


      • tapastikos
        JagV12 kirjoitti:

        Niinpä,ko.daewoo corvetessa ei liene yhtään vakio-osaa(ei mitään samaa kuin autossa,jonka tavallinen ihminen voi ostaa,eikä varmasti motor cityssä tehtyjä)-joka vehkeestä saa
        revittyä irti vaikka mitä vauhteja/tehoja,kun vaan pistää tarpeeksi taaloja kiinni.
        Ja mitä tulee ajo-ominaisuuksiin ja tyylikkyyteen,niin jenkeillä on vielä matkaa niissä asioissa...
        Löytyyhän noita vanhoja turbosuzukeita suomesta pilvin pimein,jotka käskyttävät vaikka mitä jenkkilotkoja(esim)-Tai voihan sitä aina suuta soittaa täällä foorumilla,mutta kannattanee katsoa mikä siellä omassa autotallissa seisoo...

        Sellainen isolohko v8 ,että sun naurettava 5.3 litrainen v12 ei kelpaisi siihen edes starttimoottoriksi.


      • Spede
        tapastikos kirjoitti:

        Sellainen isolohko v8 ,että sun naurettava 5.3 litrainen v12 ei kelpaisi siihen edes starttimoottoriksi.

        No täällähän on ihme sakkia. Ajattellin Rover-foorumilla tuoda esille ihan kivan V8-virityksen, mutta heti joku kokee nenilleensä hypittävän...


      • ElkkuSetä
        Spede kirjoitti:

        No täällähän on ihme sakkia. Ajattellin Rover-foorumilla tuoda esille ihan kivan V8-virityksen, mutta heti joku kokee nenilleensä hypittävän...

        noita niggerien kikkelien imijöitä,ainoa asia mitä jenkki osaa autoonsa tai prätkään laittaa on kromia-sitäkin tolkuttomasti.
        Kyllähän se on tuo brittigentlemannit jotka osaa arvokkaasti tsöraa noilla tosi uljailla aristokraattisilla koneilla.
        Mahtoikohan jenkit päästä edes kuuhun,pahat kielet kertoo että joutuivat lavastamaan senkin reissun ja turpaan on tullut niin namissa kuin somaleiltakin-feministit heh heh.


      • v8v8v8
        ElkkuSetä kirjoitti:

        noita niggerien kikkelien imijöitä,ainoa asia mitä jenkki osaa autoonsa tai prätkään laittaa on kromia-sitäkin tolkuttomasti.
        Kyllähän se on tuo brittigentlemannit jotka osaa arvokkaasti tsöraa noilla tosi uljailla aristokraattisilla koneilla.
        Mahtoikohan jenkit päästä edes kuuhun,pahat kielet kertoo että joutuivat lavastamaan senkin reissun ja turpaan on tullut niin namissa kuin somaleiltakin-feministit heh heh.

        No kyllähän Amerikan autot on aina olleet ihan eriluokkaa kun brittikinnerit,vai mitä sanotte kun 60-luvun 435 hevosvoimainen Corvette kohtaa brittien sportin, 60 hevosvoimaisen Austin Healeyn :D Tai Vauxhall Senator yrittää olla edustavampi kuin 8.2 litrainen Cadillac Eldorado :D

        Britit ei oo koskaan osannu kuin litkiä teetä ja pelata hevospooloa. Niin ja pyytää apua jenkeiltä kun on tarvinnut voittaa maailmansotia :)


      • VAROKAA
        Santtu kirjoitti:

        Yritin tila MG zt-t 260 SE mallista autoa itselleni, joka on lähes sama kuin rover 75 v8, mutta tämä Autovisio, joka ilmoittaa tuovansa Roveria ja MG:tä maahan on aivan pelle firma!!! Odottelin n. puoli vuotta yhteydenottoa ko. firman toimitusjohtajalta, mutta eipä kuulunut. Jätkä puhuu ihan pehmoisia!!! Selitti että auto tulisi maksamaan vähemmän kuin Englannissa, vaikka siellä ei ole autoveroa!!! Kiertäkää kaukaa!!! Suomeen tuodut Rovrit ovat vanhoja malleja jotka tulevat mutkien kautta, eivät tehtaalta!!!

        Mulla kans huonoja kokemuksia samasta firmasta/miehestä! Hänen piti tulla esitteleen minulla kyseisiä "uusia" Rovereita, ja olisin saattanut ostaakin mut kun mies ei edes viitsinyt saapua paikalle vaikka oli sovittu aika ja minä kaukaa ajoin paikalle. Aivan käsittämätöntä! Älkää hyvät ihmiset ostako sieltä mitään!!


      • Roveristi
        VAROKAA kirjoitti:

        Mulla kans huonoja kokemuksia samasta firmasta/miehestä! Hänen piti tulla esitteleen minulla kyseisiä "uusia" Rovereita, ja olisin saattanut ostaakin mut kun mies ei edes viitsinyt saapua paikalle vaikka oli sovittu aika ja minä kaukaa ajoin paikalle. Aivan käsittämätöntä! Älkää hyvät ihmiset ostako sieltä mitään!!

        Aika ihme homma... Yksi tuttuni on ostanut kans tuommosen "uuden" Roverin, mutta Lohjan Laatuautoilta. Kovasti on ollut tyytyväinen autoon.

        Lisäksi Karaasilta saa noita uusia Rovereita, ja itellä on ainakin vain hyviä kokemuksia Karaasista.


      • Varokaa
        VAROKAA kirjoitti:

        Mulla kans huonoja kokemuksia samasta firmasta/miehestä! Hänen piti tulla esitteleen minulla kyseisiä "uusia" Rovereita, ja olisin saattanut ostaakin mut kun mies ei edes viitsinyt saapua paikalle vaikka oli sovittu aika ja minä kaukaa ajoin paikalle. Aivan käsittämätöntä! Älkää hyvät ihmiset ostako sieltä mitään!!

        joo roveristihän minäkin mut nyt tuleva bemaristi


      • yle
        VAROKAA kirjoitti:

        Mulla kans huonoja kokemuksia samasta firmasta/miehestä! Hänen piti tulla esitteleen minulla kyseisiä "uusia" Rovereita, ja olisin saattanut ostaakin mut kun mies ei edes viitsinyt saapua paikalle vaikka oli sovittu aika ja minä kaukaa ajoin paikalle. Aivan käsittämätöntä! Älkää hyvät ihmiset ostako sieltä mitään!!

        Täsmälleen samanlaisia kokemuksia Autovisiosta on minulla näköjään kuin muillakin, ja nimenomaan toimitusjohtajan kanssa. Mikään ei toiminut, yhteydenottoja ei koskaan otettu, sovituista jutuista myöhästeltiin. En ymmärrä, miten isossa autokonsernissa päästetään asiakassuhteita hoitamaan tällaisella tavalla. Nämä tuhoavat merkin maineen. Autosta kiinnostuneet ja merkin omistajat ovat paras pääoma mitä autokauppiailla on. Välinpitämättömyydellä se katoaa. Jos Autovisio alkaa hoitaa merkin maahantuontia, niin se olisi vastuuhenkilöiden vaihdon paikka.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe