Olen ammattini ja työtilanteeni takia sellaisessa tilanteessa, että minun ei ollut mahdollista jäädä pois töistä. Matkusteluhistorian ja oireiden perusteella minulla mitä ilmeisemmin on juuri se.
Tauti kuitenkin pysyy aisoissa rajulla määrällä Buranaa ja Panadolia, mutta olo on toki surkea.
Voidaanko minut jälkikäteen pakottaa testiin, jos peittely-yritykseni ei onnistu? Oikeusturvani takia kieltäytyisin.
Voidaanko Korona-testiin pakottaa?
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kieltäytyisit? Eikö se olisi omaksikin hyödyksesi että saat varmuuden onko kyse tavallisesta influenssasta vai covidista. Eikä tuo testikään ole mitenkään hankala, näyte otetaan pumpulipuikolla nenän limakalvolta, nopea ja helppo.
Ei voi koskaan olla niin pahasti taloon päin kallellaan että tartuttaa työtovereita ja mahdollisia asiakkaita. Jos teko on tahallinen, siitä voi tulla myös sanktioita.- Anonyymi
Just noiden mahdollisten tartuttamisten takia olisi tekijälle epäedullista antaa todiste taudista. Hoitoajan tautiin eli ole eli sen puolesta testi ei tuo apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584