Olen ammattini ja työtilanteeni takia sellaisessa tilanteessa, että minun ei ollut mahdollista jäädä pois töistä. Matkusteluhistorian ja oireiden perusteella minulla mitä ilmeisemmin on juuri se.
Tauti kuitenkin pysyy aisoissa rajulla määrällä Buranaa ja Panadolia, mutta olo on toki surkea.
Voidaanko minut jälkikäteen pakottaa testiin, jos peittely-yritykseni ei onnistu? Oikeusturvani takia kieltäytyisin.
Voidaanko Korona-testiin pakottaa?
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kieltäytyisit? Eikö se olisi omaksikin hyödyksesi että saat varmuuden onko kyse tavallisesta influenssasta vai covidista. Eikä tuo testikään ole mitenkään hankala, näyte otetaan pumpulipuikolla nenän limakalvolta, nopea ja helppo.
Ei voi koskaan olla niin pahasti taloon päin kallellaan että tartuttaa työtovereita ja mahdollisia asiakkaita. Jos teko on tahallinen, siitä voi tulla myös sanktioita.- Anonyymi
Just noiden mahdollisten tartuttamisten takia olisi tekijälle epäedullista antaa todiste taudista. Hoitoajan tautiin eli ole eli sen puolesta testi ei tuo apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838