Meillä on mökki johon ei tule vettå. Kaivovesi. Miten saisi edullisimmin rakennettua suohkusysteemin mökkiin ilman että tarvitsee liittuå viemäriverkkoon.
Miten suihku mökille jossa ei viemäteitä
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ota vettä ämpäriin tai saaviin ja käytät ladattavaa suihkua joita saa Biltemasta tai Motonetista.
- Anonyymi
Saman neuvon meinasin antaa, maksaa noin 20 euroa. Suihkun ladattava pumppupää saaviin tai sankoon ja eikun suihkuttelemaan, hyvin toimii. Omalle mökille ostin tuollaisen joten puhun kokemuksesta.
- Anonyymi
Hanki puolikorkea pesupenkki, muutama vati ja ämpäri ja vesikauha. Vadissa pestään hiukset ja harjalla tai pesusienellä ym. pestään iho. Vesikauhalla avulla huuhdellaan. Veden voi lämmittää joko kiukaaseen kiinnitettävällä vesisäilössä tai erillisessä vesipadassa. Muovinen parin litran mehukannu. esim. ortex sopii hyvin veden kauhomiseen kiukaan vesisäliöstä. 25-30 litraa vesuvettä rittää yhdelle henkilölle.
Veden kantaminen kehittää kuntoa. - Anonyymi
Älkää nyt aliarvioiko aloittajaa
- Anonyymi
Miten ja kuka aliarvioi? Olen pärjännyt parikymmentä vuotta ilman suihkua.
- Anonyymi
Onko mitään systeemiä joka lämmittäusi kannetun veden? Työlästä jos joutuu aina vedet itse lämmittämään
- Anonyymi
Retkeilykaupoista saa mustia kumisia pusseja, jotka täytetään vedellä ja annetaan auringon lämmittää. Kyllä sillä yksi henkilö suihkuttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972