Lonkka

leikkaus

Paljonko maksaa yksityissairaalassa, ja korvaako Kela mitään?

6

3214

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsö

Tuohan riippuu ihan siitä, mitä sille lonkalle tehdään. Siis mikä leikkaus - luomen poisto vai jotain muuta?

• Kommentoija

Alkaen 6000-8000 euroa riippuen sairaalavuorokausien määrästä ja lonkkaproteesin tyypistä.

• Vähän

Olen ollut useita kertoja yksityissairaalassa leikkauksissa. Vuorokausimaksuista ei korvata mitään.
        Lääkärin palkkioista korvataan, mutta kun palkkiot ovat huimasti yli Kelan taksojen, niin korvaus on todella mitätön summa.

Leikkaussalin vuokraa ei korvattu.
        Leikkaussalin anestesialääkärin palkkiot korvattiin.

Muistelen, kuin minun leikkaus maksoi 15 vuotta sitten 16 000 mk, niin kelan korvaus siitä n. 1500 mk:n luokkaa.

• selkärankareumaatikko

Hei!

Minulla maksoi julkisen puolen (Keskussairaalan) lähetteellä tehty pinnoiteproteesi-lonkkaleikkaus Tekonivelsairaala Coxassa, Tampereella, yhteensä noin 350,- euroa. Siihen sisältyi myös alku- ja lopputarkastukset sekä matkakulut. Ei paha hinta kivuttomasta ja toimivasta uudesta lonkkanivelestä!

Coxassa tehdään myös yksityisesti lonkkaleikkauksia.

Tässä Tekonivelsairaala Coxan nettiosoite: http://www.coxa.fi

• makkeliinos

älä mene peijakseen. Se on tosi todennäköistä, että saat sairaalabakteerin sieltä. Ja 4 leikkausta yhden kevään aikana ennen kuin tulin johonkin kuntoon. Aivan paska reissu ja ruoassa pihtaavat, tuotatin omat ruuat sinne!!!! Natseja ovat. Vuonna 2010 homma onnistui taas kuin leikkiä vaan, Tuli maailman paras lonkka.

• iuuhjkhbgkjh

Käytännössä aivan saman voi sanoa kaikista suomalaisista sairaaloista. Olen ollut monessa sairaalassa (myös Peijaksessa), eikä koskaan ole pidetty nälässä eikä ruokaa ole tarvinnut tuoda sairaalaan. Polveni rakennettiin Peijaksessa eikä minulle tullut sairaalabakteerin tartuntaa, tuttavalle tuli samassa leikkauksessa. On tuurista kiinni tarttuuko, bakteeria on kaikkialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe