Lonkka

leikkaus

Paljonko maksaa yksityissairaalassa, ja korvaako Kela mitään?

6

3044

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsö

Tuohan riippuu ihan siitä, mitä sille lonkalle tehdään. Siis mikä leikkaus - luomen poisto vai jotain muuta?

• Kommentoija

Alkaen 6000-8000 euroa riippuen sairaalavuorokausien määrästä ja lonkkaproteesin tyypistä.

• Vähän

Olen ollut useita kertoja yksityissairaalassa leikkauksissa. Vuorokausimaksuista ei korvata mitään.
        Lääkärin palkkioista korvataan, mutta kun palkkiot ovat huimasti yli Kelan taksojen, niin korvaus on todella mitätön summa.

Leikkaussalin vuokraa ei korvattu.
        Leikkaussalin anestesialääkärin palkkiot korvattiin.

Muistelen, kuin minun leikkaus maksoi 15 vuotta sitten 16 000 mk, niin kelan korvaus siitä n. 1500 mk:n luokkaa.

• selkärankareumaatikko

Hei!

Minulla maksoi julkisen puolen (Keskussairaalan) lähetteellä tehty pinnoiteproteesi-lonkkaleikkaus Tekonivelsairaala Coxassa, Tampereella, yhteensä noin 350,- euroa. Siihen sisältyi myös alku- ja lopputarkastukset sekä matkakulut. Ei paha hinta kivuttomasta ja toimivasta uudesta lonkkanivelestä!

Coxassa tehdään myös yksityisesti lonkkaleikkauksia.

Tässä Tekonivelsairaala Coxan nettiosoite: http://www.coxa.fi

• makkeliinos

älä mene peijakseen. Se on tosi todennäköistä, että saat sairaalabakteerin sieltä. Ja 4 leikkausta yhden kevään aikana ennen kuin tulin johonkin kuntoon. Aivan paska reissu ja ruoassa pihtaavat, tuotatin omat ruuat sinne!!!! Natseja ovat. Vuonna 2010 homma onnistui taas kuin leikkiä vaan, Tuli maailman paras lonkka.

• iuuhjkhbgkjh

Käytännössä aivan saman voi sanoa kaikista suomalaisista sairaaloista. Olen ollut monessa sairaalassa (myös Peijaksessa), eikä koskaan ole pidetty nälässä eikä ruokaa ole tarvinnut tuoda sairaalaan. Polveni rakennettiin Peijaksessa eikä minulle tullut sairaalabakteerin tartuntaa, tuttavalle tuli samassa leikkauksessa. On tuurista kiinni tarttuuko, bakteeria on kaikkialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe