Lonkka

leikkaus

Paljonko maksaa yksityissairaalassa, ja korvaako Kela mitään?

6

2585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsö

      Tuohan riippuu ihan siitä, mitä sille lonkalle tehdään. Siis mikä leikkaus - luomen poisto vai jotain muuta?

    • Kommentoija

      Alkaen 6000-8000 euroa riippuen sairaalavuorokausien määrästä ja lonkkaproteesin tyypistä.

      • Vähän

        Olen ollut useita kertoja yksityissairaalassa leikkauksissa. Vuorokausimaksuista ei korvata mitään.
        Lääkärin palkkioista korvataan, mutta kun palkkiot ovat huimasti yli Kelan taksojen, niin korvaus on todella mitätön summa.

        Leikkaussalin vuokraa ei korvattu.
        Leikkaussalin anestesialääkärin palkkiot korvattiin.

        Muistelen, kuin minun leikkaus maksoi 15 vuotta sitten 16 000 mk, niin kelan korvaus siitä n. 1500 mk:n luokkaa.


    • selkärankareumaatikko

      Hei!

      Minulla maksoi julkisen puolen (Keskussairaalan) lähetteellä tehty pinnoiteproteesi-lonkkaleikkaus Tekonivelsairaala Coxassa, Tampereella, yhteensä noin 350,- euroa. Siihen sisältyi myös alku- ja lopputarkastukset sekä matkakulut. Ei paha hinta kivuttomasta ja toimivasta uudesta lonkkanivelestä!

      Coxassa tehdään myös yksityisesti lonkkaleikkauksia.

      Tässä Tekonivelsairaala Coxan nettiosoite: http://www.coxa.fi

    • makkeliinos

      älä mene peijakseen. Se on tosi todennäköistä, että saat sairaalabakteerin sieltä. Ja 4 leikkausta yhden kevään aikana ennen kuin tulin johonkin kuntoon. Aivan paska reissu ja ruoassa pihtaavat, tuotatin omat ruuat sinne!!!! Natseja ovat. Vuonna 2010 homma onnistui taas kuin leikkiä vaan, Tuli maailman paras lonkka.

      • iuuhjkhbgkjh

        Käytännössä aivan saman voi sanoa kaikista suomalaisista sairaaloista. Olen ollut monessa sairaalassa (myös Peijaksessa), eikä koskaan ole pidetty nälässä eikä ruokaa ole tarvinnut tuoda sairaalaan. Polveni rakennettiin Peijaksessa eikä minulle tullut sairaalabakteerin tartuntaa, tuttavalle tuli samassa leikkauksessa. On tuurista kiinni tarttuuko, bakteeria on kaikkialla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe