Monet illat ja yöt olen valvonut miettiessäni sinua. Olen ajatuksissani sinun luonasi. Sydän syrjällään siitä, että miten asiat oikeasti on. Mitä mietit? Ajatteletko minua. Kysymykset tekevät minut hulluksi. Ja sitten se rakkaus. Hulluuteen asti rakastan sinua, enkä edes itse käsitä, mistä palava tunne kumpuaa. Niin toivoisin voivani se oikeassa elämässä osoittaa. Nyt ei siltä näytä, että se koskaan toteutuu. On pohjaton toivottomuus ja suru sen johdosta.
Jos kerron, niin kaikki on lopussa.
Ikävä iltaisin ja yöllä
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä on monta kaipaajaa samassa tilanteessa. Samaa koen täällä minäkin nainen, erään P-miehen takia. Tällä hetkellä haluaisin ripustautua alastomana hänen ympärilleen. Rakastella koko yön läpeensä, jutella kaikesta. Katsella silmiin ja kertoa tunteista.
- Anonyymi
Miksette voi kirjoittaa aloituksiin onko ne miehille vai naisille? Vai ootteko vaan trolleja?
- Anonyymi
Trollaus on valloillaan, tuokin aloitus on sen verran kaunokirjallinen ja päämäärätön, että kieli poskessa "kohtalokkaalla" ja "sielukkaalla" otteella kirjoitettu
- Anonyymi
Mikä estää sinua osoittamasta rakkauttasi? Juuri niin, ei yhtään mikään!
- Anonyymi
Mikä loppuu jos kerrot, ja miksi?
- Anonyymi
Olen hyvin pahoillani mies. Anna anteeksi.
- Anonyymi
Voihan se mennä niinkin, että kaikki vasta oikeasti alkaa, kun kerrot.
- Anonyymi
Lakkaa sitten mun seuraaminen jos oikeasti aiot unohtaa mut. Poista kontakteista niin kuin aiemmin teit. Älä vala turhaa toivoa millään teolla. Yhtään millään. Mä tartun kyllä pienimpäänkin, niin sitkeässä tää tunne on. Mutta pystyt kyllä jos oikeasti haluat tai sitten kerrot. Ei ole mitään siitä väliltä.
- Anonyymi
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006430778.html
Luottomerkin olen hankkinut jo. Tein sen aivan itse. Se on minun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423