Heräätkö jo kuudelta arkiaamuisin? Kun oon ihmetellyt mikä mut herättää sua miettimään aamuisin noin aikaisin. Säkö mut herätät vai mä itse? Monelta sä niinku heräät mies? :)
Mies? Rakas?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuudelta ja kohta unessa
- Anonyymi
Hyvää yötä, jos tarkoitat että nyt jo kohta unessa.
- Anonyymi
Puoli seitsemän maissa, sitä ennen puoliunessa puolivalveilla.
- Anonyymi
Ehkä ollaan yhdessä puolivalveilla.. ja puolihereillä.
- Anonyymi
Viideltä herätys arkisin.
Öitä naiselle! :)- Anonyymi
Hyvää yötä. Onneksi sä et herätä mua viideltä :)
- Anonyymi
Sopisi kaipaamani miehen aikatauluksi. Ahkeralle työmyyrälle rentouttavia yöunia naiselta :)
- Anonyymi
Herää pahvi!
- Anonyymi
Ei pahvi voi herätä. :))
- Anonyymi
Miksi sanot noin? Enkä herää..
- Anonyymi
4 herään ja puol 6 aloitan työt.
- Anonyymi
7 ja 8 välillä oon nyt heränny.
- Anonyymi
Herätä mut aamulla kun itsekin heräät. Herään, jos oot oikea. Hyvää yötä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätä mut aamulla kun itsekin heräät. Herään, jos oot oikea. Hyvää yötä nyt.
No sit kyllä nukut omat työs pommiin. Mää meem
N myöhemmin ja herään sen mukaan aamupv: llä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit kyllä nukut omat työs pommiin. Mää meem
N myöhemmin ja herään sen mukaan aamupv: llä.Ai, luulin sun heräävän 7-8- välillä, mutta ei sit jos myöhemmin heräät.
- Anonyymi
Herätin sut 6:45. Sori :(
- Anonyymi
Suunnilleen tuohon aikaan heräilin. Sähän se olit:)
- Anonyymi
Herään. Ahdistaa kun kartat mua vaikka rakastan sua ja tiedät sen.
- Anonyymi
Huomenet sulle.
Krooniselle palstarakastajalle. - Anonyymi
Kartan semmosia kenestä en tykkää, tajuaks? Enkä vastaa enää soittoihinkaa siitä voit olla varma.
- Anonyymi
Ai ai ai sentään, kyl nii ahistaa ku kaikki vieraat karttaa vaik miä nii rakastan. Huoh.
- Anonyymi
En karta häntä. Ap.
- Anonyymi
Nälkä herättää ennen seitsemää.
- Anonyymi
Mikset syö illalla? Eikö sulla oo ruokaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803