...että rannalta yli veden katsoessa ei toista rantaa näy?
Onko noin suurta järveä suomessa...
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
Inari täynnä saaria..
- Anonyymi
Laatokka. Tosin lainassa naapurilla.
- Anonyymi
Joka järvi, kun tarpeeksi pimeällä katselee.
- Anonyymi
eli aavaa pitäisi olla ainakin 30 - 40km, varmaan löytyisi mutta saaria aina edessä
- Anonyymi
Oulujärvellä on muutamia paikkoja. Esimerkiksi Koutalahden kalasataman aallonmurtajalta saa näkymän rannattomuudesta. Sama juttu Kajaanin Ojanperällä. Kapea on se rannattomuuden sektori, mutta kuitenkin. Myös Inarilla näkee kapeasti sitä rannattomuutta (vielä kapeammin kuin Oulujärvellä); Vasikkaselkä-Kasariselkä. Sieltä sitä niukasti löytyy.
- Anonyymi
Inari, Kasariselän yli Vasikkaselän suuntaan ei vastaranta näy. Riippuu tietysti miten läheltä vedenpintaa katselee, kajakista vai matkaveneen yläkannelta.
- Anonyymi
Saimaa, ilman optiikkaa näkee 4-5 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaa, ilman optiikkaa näkee 4-5 km.
Juu, Suur-Saimaa on aika avoin. Pari saarta saattaa näkyä.
- Anonyymi
Mahtaisikohan Päijänteessä olla tuollaisia kohtia, ajattelin että ainakin pohjois-etelä-suuntaisesti katsoessa saattaisi sopivassa kohdassa olla rannaton näkymä? Tai sitten leveimmissä kohdissa itä-länsi-suunnassakin, tosin onhan tuollakin saaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368