Keltaista nestettä nenästä

Ellis

Kun tässä tänään ihan normaalisti kumarruin nostamaan tavaraa lattialta, ni nenästä alkoi tulla keltaista (siis niin keltaista kuin esim appelsiinimehu) nestettä. Ei siis mitään räkää, vaan ihan yhtä juoksevaa kuin vesi. Olin koko viime viikon influenssassa, joten voisiko tämä nyt jotenkin liittyä siihen flunssaan?
En ole juonut mitään keltaista, eli ihan elimistö on tämän oudon reaktion siis kehittänyt. :S

Pitäisikö huolestua? En ole ennen kuullut mistään tällaisesta joten oon aika paniikissa :(

10

21153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heinä

      Mulla oli vuosi sitten aivan sama kokemus, ja KYLLÄ pelästytti! Hengissä sitä kuitenkin ollaan, vaikkei kyseisen kummallisen appelsiinimehun värisen nesteen syy selvinnytkään. Normaalin flunssan yhteydessä tosin oli mulla.

      • Nuha

        Mullakin tuli flunssan yhteydessä toisesta sieraimesta ihan kirkkaan keltaista (melkein neonkeltaista ja läpikuultavaa kuin omenamehu) räkää, tosi outoa... Ei ole ennen sen väristä tullut


      • a
        Nuha kirjoitti:

        Mullakin tuli flunssan yhteydessä toisesta sieraimesta ihan kirkkaan keltaista (melkein neonkeltaista ja läpikuultavaa kuin omenamehu) räkää, tosi outoa... Ei ole ennen sen väristä tullut

        Mulla ihan sama juttu ku Nuhalla. mitähän tämä on?


    • Poskiontelotul.

      Onko poskiontelot kuvattu? Joskus minulla tuli poskionteloista tällaista ja välillä ihan veristä limaa.

    • hammentynyt

      Eiko kukaan ole vastannut? Taalla samaa juttu. Ihmeellista!

    • l

      Minulla oli viimeviikolla kuumetta ja alkoi flunssa. Räkätauti pysyny päällä, mutta tänään tuli sitkeää keltaista räkää toisesta sieraimesta..ihan appelsiiniin väristä. Tosin sen sieraimen nenäontelossa tuntuu pahalta kun päätä ravistaa tai hyppii.. :/ Ei kai ole tulehdus?

      • asdadadasda

        Voi olla poskionteloissa tulehdusta. Menee useimmiten itsestään ohi. Joskus harvemmin tauti on sitkeä ja tarvitaan antibiootteja.


    • Lääkäriin!
    • mätä tulee pois

      Kaikki nuo yllä kuvaillut keltaiset juoksevat eritteet ovat märkää (=mätää) nenäontelosta, aina ei ole paineen tunnetta ja jos onkin, niin varmasti helpottuu kun märkä poistuu. Itselleni on sattunut samalla tavalla yhden kerran, lääkekuuri sinuiittiin oli jo aloitettu ja poskiontelon tulehdus todettu sekä röntgenkuvauksella että ultraäänitutkimuksella, eli ihan varmasti oli märkää molemmin puolin onteloissa.

    • laskettelupoju

      Mulla tuli lssketellessa kun olin ollut kaksi tuntia mäessä ja tuli juuri pahan päähän kohdistuneen kaatumisen jälkeeni niin aloiki jo pelätä aivonesteiden ulos tuloa,mutta lääkäri sanoi että se on vain räkää joka ei ole vielä ehtiny kuivua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe