Alanya 22.2-29.2.2020

Aurinkomatkojen järjestämällä reissulla viikko.Oikein onnistunut reissu Riviera hotellissa .Puolihoito ja ruoka todella hyvää ja monipuolista :-) Puolihoito riitti minulle oikein hyvin.Itse olin yllättynyt että ilmat oli niinkin hyviä.Aurinkoa riitti monena päivän ja lämmintä varjossa siinä 20 kieppeillä :-) Köysiradalla nousin useamman kerran ylös kukkulalle josta oli loistavat näkymät ja tähän aikaan vuodesta rauhaisaa,koska mitään turistien ryntäystä ei ollut.Kävelin sieltä muutaman kerran alas ihaillen avautuvia maisemia :-) Alanya on tuttu paikka vuosien takaa,joten tiesin kyllä entuudestaan lomakohteen aika tarkkaan.Hintataso oli edullinen edelleen ja keskustan tavaratalosta ostin muutaman ihan laadukkaan tuntuisen vaatteen hyvällä alennuksella.Historiallisen sataman kiersin ja luolat joka säväytti että missä niitä laivoja on aikoinaan rakennettu suojassa vihollisilta.Pääkadun bussit meni aika harvakseltaan mutta eläkeläisellä oli aikaa odotella ja nauttia auringosta.Side oli yksi kiinnostukseni kohde ja sinne olisi päässyt edullisesti bussilla,mutta tällä kertaa jäi väliin,koska olin siellä jo käynyt aikaisemmin.Hotellissa tutustuin muutamaan suomalaiseen joiden kanssa tuli vietettyä aikaa mukavasti :-) Kaikkinensa oli hyvin tyytyväinen reissuun,kun lennon kestokin oli vain 3,5 tuntia.Terv.Jarmo

3

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, tulit meitä "tuuraamaan", lähdettiin pois 22.2. Hyvä palvelu hotellissa ja paikka loistava, lyhyt rantaan ja kaupungille. Nähtävää ja "tallattavaa" kaupungissa- ja ympäristössä riittää paljon.

      Syksyn matkan varasimme reissumme jälkeen - nyt Kreikkaan kun "ergoanin " hillumisesta ei tiedä mihin johtaa, ollaan 9v käyty Turkin eri kohteissa syksyisin (nyt 1 Talvellakin). Mennään katsomaan pakolaisia kreikkaan ;)

    • Meilläkin oli papan kanssa onnistunut matka. Oli lämmintä mutta huoneen lattia oli kylmä. Ei siinä paljain jaloin voinut oleksia. Hassua se olisi ollut jos nuhan olisi siitä saanut. Mekin mentiin bussilla. En nyt hintaa enää muista. Vettä ja naksuja ostettiin marketista. Ja juustoja. Sanovat että hampaat voi pestä raanavedellä mutta eihän minulla sellaisia enää ole. Terv. Martta

      • Anonyymi

        Hallelujaa, mikä dorka tämä ylikersantti Martta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe