Rauhalahti vai Kunnonpaikka?

vkl:n viettoon!

Kertokaahan kuopiolaiset, tai te muut jotka tunnette Rauhalahden ja Kunnonpaikan, kummassa viihtyisitte paremmin viikonlopun! -Kaksi yläasteikäistä tulossa mukaan. Uintimahdollisuutta mm. haemme, kummassa se parempi? onko huoneiden tasossa eroa.. ymym?

13

6970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama asia

      Eipä ole mitään valtaisaa vastausten tulvaa. Itse olen samaa asiaa miettinyt, tietoa ei ole lainkaan. Vastatakaa nyt joku!

      • jos jotain pittää

        sanoa niin en missään nimessä menisi enään ainakaan lasten kanssa rauhalahteen. Ennen tuli paljonkin käytyä lasten kanssa, mutta ei enää nykyisin. Naapurivaltion vierailijat saavat tehdä siellä ihan mitä lystäävät. Hyvä esimerkki oli pitkänäperjantaina kun olimme ihan kahdestaan vaimon kanssa uimassa, oli ulkoaltaalla 2 pariskuntaa täysissä tohinoissa. Ja henkilö kunta ei tee mitään niitä estääkseen.

        Ja toiseksi, jos sattuu jäämään illaksi tanssimaan, löydät sieltä alaikäsiä 12-14 tupakat huulessa. ja ei siihänkään ole puututtu...

        siinä muutama hyvä syy miksi kunnonpaikka...


    • parempi valinta

      Kunnonpaikka on mielestäni siistimpi ja viihtyisämpi. Kaikki peruspalvelut löytyy. Siellä on hyvät saunat ja naisille & miehille omat höyrysaunat. Pienehkö poreallas löytyy, kylmäallas ja lapsiperheille matalampi allas, jossa on vesihierontapisteitä ja pieni liukumäki. Ratauintiin on oma allas ja vesijuoksua on mahdollista harrastaa.

      Siilinjärven Fontanellasta löytynee enemmän vesiviihdettä lapsiperheille.

      • edelliseen

        Kolmikymppiset ystäväni yöpyivät Kunnonpaikassa ja kehuivat hotellin uutta puolta viihtyisäksi. Olivat myös tyytyväisiä hierontapalveluihin.


      • mii

        kunnonpaikkaan itse lähtisin. oikein viihtyisä paikka, kokemuksena uimahalli, kuntosalit ja ravintolan puoli. ei mitään valittamista ole tullut vastaan. ja juuri remontoitu=)


    • 12-vuotias

      Itsekin olen menossa ehkä tässä lähiaikoina kylpylään, ehkä Kunnonpaikkaan, mut onks siellä esim. ulkoallas, ja mitä altaita siellä on? :)

    • Ystävyydellä

      Molemmat paikat ovat tarkoitettu seniileille vanhuksille. Nuoria en veisi kumpaankaan paikkaan.
      Nuorison voitte jättää kotiin, antakaa lupa kotibileisiin. Ostakaa niille kohtuudella juotavaa ja syötävää.
      Menkää sittien itse kumpaan paikkaan hyvänsä "nauttimaan".

      • Alli Kuikero

        Varatkaa siivous ja remonttimiehet jo etukäteen, että voitte olla varmoja niiden saamisesta.


      • Huolestunut immeinen
        Alli Kuikero kirjoitti:

        Varatkaa siivous ja remonttimiehet jo etukäteen, että voitte olla varmoja niiden saamisesta.

        Perheen hallituksessa istuvana, olisin ennemminkin huolissani hallitus kuluista - ne olisi pidettävä kontrollissa edes jollakin tapaa, muuten tulee konkurssi.

        Kunnon paikka on halpa, eli siinä mielessä pysynevät siellä paremmin kurissa.

        Rauhanlahti on vähän sellainen last season -juttu.


    • Anonyymi

      Kunnonpaikassa ainakin ruoka on erittäin hyvää, suosittelen !! Itse vegenä suosittelen VEGE PIZZAA, on paras pizza, minkä olen syönyt! Toki makuasia, mutta kannattaa kokeilla. Varmaan lihasta tykkääville myös hyvät pizzat, kun kerran samat tekijät :-)

    • Anonyymi

      Komppaan Kunnonpaikkaa👌

      • Anonyymi

        Kunnonpaikka ei ainakaan tanssimaan houkuttele, tanssinetin mukaan vain 2,5 tuntia tanssia ja liput 15€ kun muualla samalla rahalla saa enemmän


    • Anonyymi

      Riippuu mitä paikalta haluaa. Kylpylä osasto lasten kanssa Rauhalahti. Kuntosali ehdottomasti Kunnonpaikka. Ulkoilu sulamaan aikaan Rauhalahti talvella jos jäällä latuja molemmat käy.
      Ainakin buffet ruokailu kummassakin ihan ok. tavallista kotiruokaa nauttiville, aamupalat hyvät kummassakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe