Vielä puuttuu arvokulta, mutta nuori mies.
Otteet niin ylivoimaisia ja kestää matkan kuin matkan.
Tunnetuimmat vertauskohdat ehkä jochen Mughlegg ja naisista therese Mughlegg, joiden eväät tiedetään.
Onko Podyvotjen Pomo Sasha Bolshunov jo nyt kaikkien aikojen tasokkain hiihtäjä???
Onko Bolshunov kaikkien aikojen paras hiihtäjä???
Anonyymi
4
189
Vastaukset
- Anonyymi
Siperia Bolshoi Taiga, huudahti Koskela ja pudotti natsitykistöluutnantin yhdellä iskulla Lammion juopporetkueessa.
Lähde: Всесоюзный Ленинский коммунистический союз молодёжи - Anonyymi
Ei ole vielä on matkaa Norjan Björn Dählien.
- Anonyymi
Älkää hyvät immeiset unohtako Hämäläistä tai Mäntyrantaa.
- Anonyymi
Wadan johtoherrat vihaa venäläisiä, kun venäläiset saivat Tyler Hamiltonin käryämään ja siten myös Lance Armstrongin tunustamaan totuuden.
Nokittelua koko dooppihomma, pieni Norja pärjää tässä omassa salaisessa raossaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769