Toivonlinna on kristillinen oppilaitos joka kuullostaa ulkoapäin erittäin mukavalta ja kasvattavalta paikalta, mutta totuus on että tänne tultuaan eristyt hyvin vahvasti ulkomaailmasta ja todellisuuden tajusi harmaantuu adventistien syöttämään propagandaan. Täällä ei käytetä omia aivoja vaan kuunnellaan ja uskotaan kaikki mitä kerrotaan. Seksuaalisuuteen liittyvä syrjintä näkyy täällä oppilaitoksessa vahvasti eikä toisenlaisia tulkintatapoja oteta vakavasti, homoja pilkataan jatkuvasti joka voi olla hyvinkin vaarallista tietyille henkilöille henkisesti. Olo täällä on myös hyvin yksinäinen koska saat olla oma itsesi vain tietyssä kaavassa.
Syrjäydy Toivonlinnassa ovet ovat auki
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Itse läksin juuri mutta asiat joista puhuit ovat totta. en ainakaan omaa muksuani tuonne lähettäisi sitten kun niitä saan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976