Parkkipaikka on tarkoitettu uimahallin asiakkaille. Joka arkipäivä lukiolaisten autot vie tilan. Varsinkin se punainen A-mersu. Kyllä on laiskaksi mennyt nuoriso kun ei jakseta muutamaa ylimääräistä askelta ottaa sieltä koululle varatulta alueelta ottaa. Säännöt on niin toissijaisia tietynlaisille prinsessoille. Jos menee näille sanomaan jotain niin sitten itketään krokotiilikyyneileitä, kun ei ikinä kotona opetettu mitään.
Uimahallin parkkipaikka
Anonyymi
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mersu on niin hieno, etten halua naarmuja. Voisit sinä punkero kävellä muutaman askeleen enemmän.
- Anonyymi
Vanha saksasta uitettu romu. Mittarikin rukattu
- Anonyymi
Parkkipaikalla voi tehdä muutakin kuin tölviä mersuja. Siellä ensin deittaillaan ja sitten vasta tölvitään.
- Anonyymi
Parkkipaikka on luistelemista varten kuten monitomihallissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022256- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721151Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834