Paljonko keskimäärin maksaa sähköurakka omakotitaloon? Olisi rakenteilla 2-kerroksinen omakotitalo, neliöitä 140. Ihan perus sähköt, joka huoneeseen valaisinpistorasiat ja muutamat spot valot sekä antennipisteet. Lämmitys maalämpö vesikiertoisilla lattialämmityksillä, langattomat termarit ja toimilaitteet toimittaa lvi urakoitsija. Kaverille tekivät rintamamiestaloon uudet sähköt urakkahintaan 8400€ sisältäen työn, tarvikkeet ja mittauskeskuksen. Valaisimet hommasivat itse. Jostain luin että 100€/neliö olisi suuntaa antava mutta tuntuu aika isolta 14000€ kun ihan karvalakkimallin sähköt olis tulossa. Mihin hintaan olette itse saaneet sähkötyöt? Asiallisia vastauksia.
Sähköurakan hinta omakotitaloon
15
317
Vastaukset
- Anonyymi
Urakkatarjoukseni 5700€.
- Anonyymi
ainiin....unohdin tarjouksesta tarvikkeet joten hintaan lisätään 7 300 euroa, siis
työt 5 700 e
tarvikkeet 7 300 e
työt 5 700 e
tarvikkeet 7 300 e
Keskus
Maakaapelit
Lämmitysjärjestelmän sä h kötyöt
Ei se paljon maksa mutta urakoitsija otaa kyllä mielellään enpikin - Anonyymi
100euroa per irtoampeeri
- Anonyymi
Ok voin tehdä halvalla mutta t uloskin on h alpaa.
Elikkä e i luksusta ja halvat kytkinet pis y orasi t ta r joustalosta joilla ei sähkömiej å hen t akuu t aaan tarjoustalon t akuu.
Hajoovat yleeensä jo. asentaesa- Anonyymi
Puhut paskaa, mulla enson kalustus ja paljon halvempi kuin jussi. Ei mene rikki ainakaan mulla 5 vuoteen, jos joku menis niin vaihtaa sen yhden. suurin osa pistorasioista harvoin jos koskaan pistetään pistoke.
- Anonyymi
Monet tatjoustalon pistorasioiden ruuvit liittimissä menettää kierteensä kun johtimen yrittää kiristää.
- Anonyymi
Kierrä kaukaa jos vain voit. Sähköala on Suomessa pilattu. Vaikka aggregaatti pihalle ja johto ovenraosta sisään mutta urakoitsija tuhoaa talosi lopullisesti. Riippuu katsos siitä minkälaisen narsistin onnistut työmaallesi hankkimaan. Narsismi kun jyllää kaikessa vähänkin sähköön viittaavassa. Käyttäen 5000 sanaa kykenee keskivertourakoitsija laitattamaan jollain toisella rasian seinään suunnitelmien, valmistajan asennusohjeiden hyvän asennustavan sekä määräysten vastaisesti.
- Anonyymi
Nyt ei ollut kaikki muumit laaksossa! Mikä lie ollut ajatuksena, kovasti vain oli sanoja peräkkäin ilman mitään sanomaa tai juonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ollut kaikki muumit laaksossa! Mikä lie ollut ajatuksena, kovasti vain oli sanoja peräkkäin ilman mitään sanomaa tai juonta.
Minä oston mmj kelat halvimmasta mahdollisesta kaupasta ja vedin ite ja kytkin
siis makso vain kaapelin hinnan !
- Anonyymi
Aloittajan kuvailema urakka on tolkuttoman kallis. Halvemmaksi tulee purkaa talo ja istuttaa vaikka energiapajua tontille sitomaan hiiltä.
- Anonyymi
Tee urakkatarjous eri yhtiöihin niin tiedät mitä tuo maksaa.
- Anonyymi
Parempi jos tekee tarjouspyynnön. Tarjouksen tekemiseen tarvitaan alan yrittäjä.
- Anonyymi
Aika vaikea antaa täsmällistä summaa kun ei tiedä mitä kaikkea tuossa tarvitaan eli onko jotain älysähköjä, mitä sähköjuttuja halutaan puutarhaan, halutaanko sähköt käyttöullakolle,... Meillä ei ollut urakkaa vaan kaikki tehtiin laskutuksella saman urakoitsijan kautta, hintaa tuli kaikenkaikkiaan sellaiset 22 600 euroa sisältäen tarvikkeet ja alvit. Hieman yli 200 neliömetrin talossa maalämpö ja IV-kone, ulkorakennus, pihassa valaistusta ja ulkoportaissa lämmityskaapelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740